Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suutuinko suotta? Miehen käsitys viettelystä..

Vierailija
31.10.2018 |

Vietimme viikonloppua yhdessä, kiirettä on ollut ja lauantai-iltana uni painoi silmiä. Siinä viiniä ja toisiamme nautiskellen mies totesi, että saat vietellä minut aamulla ja silloin meillä ei ole kiire minnekään. Kuulosti todella hyvältä, sitten nukkumaan ja yöllä heräsin puhelimen ääneen. Tunnistin sen miehen puhelimeksi, joten en noussut katsomaan. Siinä amuyöllä heräillessämme mainitsin asiasta ja helliminen ja viettely jäivät siihen, kun mies halusi nähdä, kuka oli häntä tavoitellut. Kaveri oli yöllä soittanut ja ilmoittanut tulevansa hakemaan aamulla tarvikkeita jänisjahtiin ja mies lupasi antaa nämä.
Porukka saapui aamulla kello viisi ja mies kutsui heidät vielä sisälle, sitten siinä naukattiin vielä muutama hömpssy ja tunnin päästä minun mittani tuli täyteen. Puin vaatteet päälle ja keräsin tavarani, ja lähdin.
Miehen mielestä suutuin ihan turhasta, koska olisihan meillä vielä ollut aikaa. Minun mielestä hän olisi voinut työntää tarvikkeet oven raosta ja toivottaa porukalle hyvää matkaa, eikä kutsua heitä sisälle viettämään aikaista aamua hänen seurassaan.
Minusta on nyt tuntunut siltä, ettei minulla oikeasti taida olla paikkaa hänen elämässään, jos tuo on se, mitä hän tarkoittaa viettelyllä. Vai olenko pikkumainen ja suutuin turhasta?
Kysymyksessä ei suinkaan ole mikään teinipoika, vaan ihan keski-ikäinen mies, mutta käytös antaa kyllä olettaa jotain vallan muuta.

Kommentit (110)

Vierailija
21/110 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua tympis miehen vaatimus tai ainakin kommentti siitä, että minä joudun viettelemään. Ei ehkä innostais. Mies vietelköön itse, jos kiinnostaa. Minä myös, mutta en käskemällä. Vaatiiko mies yleensä paljonkin palveluksia?

Vierailija
22/110 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua tympis miehen vaatimus tai ainakin kommentti siitä, että minä joudun viettelemään. Ei ehkä innostais. Mies vietelköön itse, jos kiinnostaa. Minä myös, mutta en käskemällä. Vaatiiko mies yleensä paljonkin palveluksia?

Ei kai mies mitään vaatinut, kunhan ilmaisi, että olisi  kiva aamulla jatkaa. Vai miten se oli ap? Oliko tuo sinusta sitä, että mies vaati viettelemään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/110 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei yleensä, mutta nyt oli ehkä sana muotona, että hänet saa vietellä aamulla. Minä pöhkö kuvittelin, että vietämmekin sitten lemmekkään aamun sängyssä ennen koiran ulkoilutusta, mutta toisin kävi, ryhmä rämä ehti ensin. Olemme toivottoman iltaunisia, joten aamulla lempiminen sopii kummallekin enemmän kuin hyvin ja toisaalta onhan se mukavampaa kuin väsyneenä yrittää.

Ap.

Vierailija
24/110 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko kyse nyt oikeasti kännäämisen aloittamisesta, vai ihan vaan kuten ap kirjoitti, aamuhöpsyistä?

Itselleni tuli siis kuva esim. pienestä snapsilasillisesta konjakkia tms, metsästyspäivän alkamisessa saaliin pyyntiin onnea tuottamaan. Kuten esim. Juhlissa alkumalja, jolloin kukaan ei humallu tai aiokaan humaltua.

Pakko tarkentaa, kun niin moni näyttää heti huutavan ja olettavan että metsästysporukka kännää?

Vierailija
25/110 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni olisi kyllä ansainnut tuon aamun, kun miettii kuinka vähän niitä meillä ylipäätään on, elämme siis etäsuhteessa, vielä ainakin toistaiseksi. Kaverit ovat hänen likellä vuoden jokaisena päivänä, joten eikö nyt olisi ollut aika sanoa, että ei sovi.

Nyt saa sitten viettää sekä aamut, että illat ryhmä rämän kanssa. 

Onhan tuo hiukan ylinäyteltyä, ettei ole paikkaa hänen elämässään, mutta kun sen lauantaipäivän oli jo tuon porukan kanssa metsällä pyörinyt, niin mikä pakko sitä on vielä jatkaa.

Tarina kyllä kertoo, ettei jänisjahdista mitään tullut, vaan tämä porukka oli sitten lähtöni jälkeen vetäynyt kukin omaan pesäänsä viettämään krapulapäivää. 

Ap.

Ei sinusta ole metsästäjän puolisoksi. Parempi vaan kun annat miehellesi vapauden ja etsit jonkun luuserin itsellesi.

Vierailija
26/110 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
27/110 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko kyse nyt oikeasti kännäämisen aloittamisesta, vai ihan vaan kuten ap kirjoitti, aamuhöpsyistä?

Itselleni tuli siis kuva esim. pienestä snapsilasillisesta konjakkia tms, metsästyspäivän alkamisessa saaliin pyyntiin onnea tuottamaan. Kuten esim. Juhlissa alkumalja, jolloin kukaan ei humallu tai aiokaan humaltua.

Pakko tarkentaa, kun niin moni näyttää heti huutavan ja olettavan että metsästysporukka kännää?

Näin oli ehkä tarkoitus, mutta sitten se karkasi käsistä. Meni niin syvälliseksi keskusteluksi, että ehkä ajatus yhdestä snapsista pääsi unohtumaan, mutta katsoin kellosta, että tilanne oli jatkunut jo tunnin ja vartin, sitten vedin vaatteet päälle ja lähdin. 

Tulin ainakin aikanaan kotiin tuolta viikonlopun vietolta. Nyt vain tuntuu, että onko tässä enää mitään järkeä jatkaa, kun hommat vain "lähtevät lapasesta". Onneksi eivät nyt sitten sinne jänisjahtiin lähteneet, vaan ymmärsivät jättää välistä.

Ehkä vain olen romanttinen hölmö ja kuvittelen, että miehellekin se yhteinen aika merkitsisi enemmän.

Jospa tämä tästä. Jos ei asettaisi ennakko-odotuksia ei tulisi tällaisia pettymyksiä.

Ap.

Vierailija
28/110 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, teen sinulle lapsiperhevertauksen. 

Aviopari saa kerrankin aikaiseksi lempiä, kun lapset ovat nukahtaneet. On niin mukavaa ja tuumitaan siinä, että oi että aamulla kyllä jatketaan, ei ne lapset varmaan herää liian aikaisin. Sitten tuleekin se eka tenava nalle kainalossa viereen ja kohta kömpii toinen. Siihen jäi aamulempi. Tilanteet muuttuu, toiveet eivät välttämättä unohdu, mutta aina ei menekään niin kuin toivoi. Ja voi olla, että toinen toivoo enemmän kuin toinen. Ei se tietenkään ihan sama asia ole kuin tämä sinun viettelyksen vaunusi, mutta sinne päin. 

Vierailija
29/110 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aviopari saa kerrankin aikaiseksi lempiä, kun lapset ovat nukahtaneet. On niin mukavaa ja tuumitaan siinä, että oi että aamulla kyllä jatketaan, ei ne lapset varmaan herää liian aikaisin. Sitten tuleekin se eka tenava nalle kainalossa viereen ja kohta kömpii toinen. Siihen jäi aamulempi. Tilanteet muuttuu, toiveet eivät välttämättä unohdu, mutta aina ei menekään niin kuin toivoi. Ja voi olla, että toinen toivoo enemmän kuin toinen. Ei se tietenkään ihan sama asia ole kuin tämä sinun viettelyksen vaunusi, mutta sinne päin. 

Ei todellakaan. On tuokin arki tullut elettyä, mutta nyt paremmin keski-ikäisenä ja uudessa parisuhteessa tulee kuviteltua, että toinenkin asettaisi sen parisuhteen kavereitten edelle, kun kuitenkin nämä kaverit ovat tavoitettavissa joka päivä ja minä vain harvakseltaan viikonloppuisin ja lomilla. 

Ilmeisesti miehen valinnat ja minun eivät nyt tässä asiassa vain yksinkertaisesti kohtaa.

Ap.

Vierailija
30/110 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule kun normaalille ihmiselle ei todellakaan tulisi mieleen mikään snapsin veto aamuviideltä. Ei yhden eikä useamman.

Nimenomaan tuollainen sanoilla leikkiminen ja hellittelynimien keksiminen alkoholille (hömpsy 🤢) on alkoholismin kovaa ydintä. Ja jolle "vain yhden nauttiminen" on ihan luonnollista heti herättyään, on ihan samassa alkoholistiveneessä. Sä et edes tiedä mikä ei-ongelmaisten mielestä on normaalia ja mikä ei...

Vierailija
31/110 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin: "

Tarina kyllä kertoo, ettei jänisjahdista mitään tullut, vaan tämä porukka oli sitten lähtöni jälkeen vetäynyt kukin omaan pesäänsä viettämään krapulapäivää."

Ap.

Kertoo tämän metsästysporukan snapsittelusta.. kännimetsästys on ihan perseestä.

Vierailija
32/110 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nyt olen metsämiehiä tuntenut ja heidän toimiaan katsellut, niin sen tiedän, että metsästys on heille TÄRKEÄ asia ja rakas harrastus. Enkä usko, että tämä nyt kielii suhteenne laadusta yhtikäs mitään. Ja sitäpaitsi, tilanteet muuttuvat ja sen mukaan eletään.

Varmasti jäi harmittamaan, kun ei asiat menneet niinkuin suunnittelit, mutta anna hänellekin tilaa ja anna asian olla. Tai mainitse nätisti, että jäi nyt vähän paha mieli.

Vierailija
33/110 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan. On tuokin arki tullut elettyä, mutta nyt paremmin keski-ikäisenä ja uudessa parisuhteessa tulee kuviteltua, että toinenkin asettaisi sen parisuhteen kavereitten edelle, kun kuitenkin nämä kaverit ovat tavoitettavissa joka päivä ja minä vain harvakseltaan viikonloppuisin ja lomilla. 

Ilmeisesti miehen valinnat ja minun eivät nyt tässä asiassa vain yksinkertaisesti kohtaa.

Ap.

No joo, onhan se noinkin. :) Kuulostit tuossa avausviestissäsi aika eriltä naiselta kuin nyt, nyt ymmärtää, että ongelmia todennäköisesti on, mutta voi olla, ettei miehen näkökulmasta edes ole. Eikä se ole automaattisesti väärin, eihän? Niin, että sinä olisit oikeassa ja hän väärässä. 

Vierailija
34/110 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule kun normaalille ihmiselle ei todellakaan tulisi mieleen mikään snapsin veto aamuviideltä. Ei yhden eikä useamman.

Nimenomaan tuollainen sanoilla leikkiminen ja hellittelynimien keksiminen alkoholille (hömpsy 🤢) on alkoholismin kovaa ydintä. Ja jolle "vain yhden nauttiminen" on ihan luonnollista heti herättyään, on ihan samassa alkoholistiveneessä. Sä et edes tiedä mikä ei-ongelmaisten mielestä on normaalia ja mikä ei...

No, ehkä oma käsitykseni sitten on turhan naiivi, pahoittelen. Itse juon alkoholia juurikin sen juhlien tervetulomaljan, ja hienompien päivällisten viinilasillisen verran. Eli ehkä 2-4 kertaa vuodessa. Muuten en juo edes mitään saunakaljaa.

Itse vaan kuvittelin, että metsästysporukan aamuhömpsy todellakin tarkoittaisi konjakkia pienestä lasista. Hienoa jos sä tiedät paremmin, ja pääsit nyt pätemään. 👍

Vierailija
35/110 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

JÄnismetsälle aamulla klo 5 ja kännissä? Jostain syystä en oikein usko tähän tarinaan. Siellä porukat ampuu nyt hirviä, ei kukaan mene ehdoin tahdoin jäniksiä ammustelemaan samaan aikaan. Metsästysseuroissa on tapana vähän "jakaa" jahtiaikoja.

Vierailija
36/110 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole täydellinen. Minä itse olen niin hyvännäköinen että nainen ei ole koskaan lähtenyt noin vaan aina jäänyt odottelemaan hyvää ja naisiahan on ollut minullakin melkoisesti.

Olen silvetfox

Vierailija
37/110 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin oli ehkä tarkoitus, mutta sitten se karkasi käsistä. Meni niin syvälliseksi keskusteluksi, että ehkä ajatus yhdestä snapsista pääsi unohtumaan, mutta katsoin kellosta, että tilanne oli jatkunut jo tunnin ja vartin, sitten vedin vaatteet päälle ja lähdin. 

Tulin ainakin aikanaan kotiin tuolta viikonlopun vietolta. Nyt vain tuntuu, että onko tässä enää mitään järkeä jatkaa, kun hommat vain "lähtevät lapasesta". Onneksi eivät nyt sitten sinne jänisjahtiin lähteneet, vaan ymmärsivät jättää välistä.

Ehkä vain olen romanttinen hölmö ja kuvittelen, että miehellekin se yhteinen aika merkitsisi enemmän.

Jospa tämä tästä. Jos ei asettaisi ennakko-odotuksia ei tulisi tällaisia pettymyksiä.

Ap.

Ei kannata seurustella tai valita kumppaniksi ketään , jolla on jokin intohimoinen harrastus esim. Kalastus, metsästys, jääkiekko , autourheilu jne. Jne. Voit olla varma, että aina jäät kakkoseksi tälle intohimolle ja kaveriporukalle. Itse valitsin huolellisesti kumppanin, joka harrastaa lukemista ja jolle olen aina taatusti ykkönen, kun ajatellaan vapaa-ajan aktiviteettejä.

Vierailija
38/110 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viideltä aloittivat ja katselit tunnin ja vartin? Eli klo.6.15 olit jo päättänyt, että aamu on pilalla. Mä olisin nukkunut vielä tohon aikaan ja ärsyyntynyt siitä, jos se ei olisi onnistunut jonkun ryyppyporukan takia.

No kuitenkin, itseltäni olisi mennyt fiilikset jo tuosta "voit sitten aamulla vietellä minut" kommenttiin. :O 

Vierailija
39/110 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä keskustelu ajautui nyt tuohon viinan määrän arviointiin, kun taas itse koen suurempana ongelmana tuon kylään tulon aamulla kello viisi, kun se meidän yhteinen aika on vain niin vähäistä, etten ollut lainkaan valmis luopumaan tuosta hetkestä.

Miehelle tuo ei tunnu lainkaan olevan ongelma, mutta jotenkin se vain jäi hiertämään minun mieleeni. Nyt olisi hänen yhden parhaista parhaan kaverin synttärit perjantaina, mutta ilmoitin, etten aja reipasta paria sataa kilometriä sen takia, että pääsen ravintolaan syömään seuraan, missä en tunne ketään. Yllätyksekseni huomasin, etten tiedä tästä päivänsankarista oikeastaan mitään, enkä ole edes tavannut häntä koskaan. 

Olen ehkä ahdasmielinenkin, mutta kai tämä on tätä päivää.

Ap.

Vierailija
40/110 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vitsit ap, mä olen just samanlainen.

Minulla olisi vastaavanlaisessa tilanteessa noussut vi..tus käyrät varmasti aikaisemmin kun sinullA.

Itseasiassa ei paljoa vaadi että minulla köyröt nousee, varsinkin jos mies laiminlöisi yhteistä romanttista hetkeä ja jos on sovittu jo.

Ehdottomasti olisin itsekin odottanut että mies ojentaisi kavereille heidän kamppeensa pikaisesti ja palaisi takaisin peiton alle.

No onko miehestä kuulunut mitään, kerroitko hälle miksi suutuit?

Minä oliisn todella vihainen ja pitkään jos ei mies älyäisi pyytää anteeksi käytöstään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi