Kauheat rahanmenot ennen vuoden loppua
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakkoko sitä on ostella kaikkea?
Isoin menoerä on kyllä nuo synttärit, jouluksi voi ostaa jotain halpaa
Paljon saat rahaa tuhlattua synttäreihin?
Aika paljon kun niitä varten on tila vuokrattu plus tarjottavat.
Eikö niitä synttäreitä voi pitää kotona.
Ei tänne mahdu 12 lasta ja täällä on remontti kesken.
Kauhea haloo yksistä synttäreistä.
Minulle ei koskaan järjestetty synttäreitä, mutta ihan ilman traumaa olen aikuiseksi varttunut.
Lahjaksi sain niin kauan kun muistan kympin rahaa ja suklaalevyn.
Näin meidän perheessä oli tapana.
Meillä on myös yhden lapsen synttärit ennen joulua. Mutta en pidä isänpäivää, lapsen synttäreitä tai joulua ylimääräisenä rahanmenona. Enemmän meillä kirpaisee lapsen harrastusmenoihin menevät isot euromäärät.
Lapsen synttärit voi järjestää aina pienemmälläkin rahalla. Esim nyt ulkoseikkailu taskulamppujen kanssa. Tarjottavana vaikkapa ulkona paistetut makkarat ja tikkupullat tai muurinpohjaletut.
Isänpäivänä meillä on aina ollut vain aamupala sänkyyn ja kakku, sekä lasten kortit.
On rahanmenoa on. Perittiin vanha mökki ( työleiri). Kunnostukseen uppoo rahaa ja sit vielä 10.000e perintöverot! Jääkaappikin tossa "sopivasti" hajos.
Vierailija kirjoitti:
On rahanmenoa on. Perittiin vanha mökki ( työleiri). Kunnostukseen uppoo rahaa ja sit vielä 10.000e perintöverot! Jääkaappikin tossa "sopivasti" hajos.
Voi vinde, sitä se on kun omistusasunto. Vuokralaisen ei tartte ostaa jääkaappeja tai tehdä remontteja onneks 😅
No minulla on maksettavana tonttivuokra, sairaalakulut ja lääkekulut, veronpalautuksia olisi ollut noin 3.5€ mutta eivät maksa niitä koska noin pientä. Ei tässä mitää synttäreitä tai jouluja vietetä.
Eikö niitä synttäreitä voi pitää kotona.