Typerin syy, miksi olet itkenyt?
Tyyliin konvehdit loppuivat, pelkäsit liukastuvasi, näit kärpäsen tms tms.? :D
Kommentit (30)
Koska maailma on niin kaunis, Byääää Byääää
Itkemiselle ei mielestäni ole yhtään turhaa, typerää syytä, koska se ns. puhdistaa sielua.
Joku itkee pienestäkin liikutuksesta, toinen äärimmäisen harvoin, mutta hyvä kun edes silloin.
-
Kyllä ihmisen pitäisi pystyä itkemään.
Tämä on vain minun mielipiteeni, mutta ihmiset, jotka eivät koskaan itke, ovat lähes pelottavia.
-
Ei ole turhaa itkemisen paikkaa, koska se, miten milloinkin liikuttuu, riippuu omasta senhetkisestä tilanteesta.
Olen monta kertaa alkanut itkeä, kun myyjä on kaupassa tervehtinyt kohteliaasti.
Olen ollut niin syvissä vesissä, etten ole halunnut kuulla "HYVÄÄ päivää." ja sehän ei ole tervehtijän ongelma.
Olen myös purskahtanut itkuun, kun joku tuttu on kysynyt "Mitä kuuluu?" ihan samasta syystä.
-
Ymmärrän oikein hyvin ihmistä, joka itki, kun kissa hyppäsi syliin.
Tai kun raskaana itki Lemminkäisen äidin kohtaloa.
Duudsonit tulee taloon lopussa kun kaikki on hyvin. Joo en tiedä miks ja alkaa jo naurattaa itkiessä kun ei pysty olemaan itkemättä=D
Vierailija kirjoitti:
Joo huhhu. En tiedä pystynkö koskaan ottamaan naisen itkua enää tosissani...
Jos et halua ymmärtää toisen ihmisen sielunmaisemaa, on parempikin, jos et ota tosissasi.
On myös parasta, jos elät omassa kyyneleettömässä kuplassasi ilman itkevää naista.
::
Miehethän eivät itke?-kö?
No, onneksi olen saanut elää ja tuntea monia miehiä, jotka itkevät täysin vapautuneesti.
Pakkasesta otettu makaronilaatikon jämä ei lämmennytkään minuutissa mikrossa.
Aina kun televisiossa on kipeä eläin niin pääsee poru. Ja kun eläin paranee niin itken ilosta.
Ei oo helppoo olla mä.
Liian söpö karhunpentu luonto-ohjelmassa sai kerran mulle kyyneleet silmiin. Siis vain olemassaolollaan :'D
N30
Aloin itkeä, kun sain baarissa ollessamme tietooni, että seuraamme lyöttäytyneen aikuisen, todella tyylikkään naisen vaateostoskäyttäytyminen ja kulutusarvot vastaavat täysin omiani! (UFF, Fida, kirppikset, harvoin uutta)
Häkeltyneitä, spontaaneja kyyneliä.
Totta puhuen olen vähän kateellinen :D En itse koskaan, muistaakseni alakouluikäisenä viimeksi. Herkkyys on ihmisissä ihanaa, kertoo siitä että välittää asioista (toki voi olla herkkä vaikka ei itkisikään).