Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Renkaanvaihto ja uusavuttomuus

Pena vaan
29.10.2018 |

Taas on se aika vuodesta kun Suomalaisten uusavuttomuus pääsee valloileen. Monikaan ei vaihda talvirenkaitaan itse, vaan rengasliike vaihtaa ne. Osoittaa kyllä melkoista mamoilua moneltakin mieheltä jotka eivät kykene vaihtamaan renkaita autoon. Ei muuta kuin hame päälle tuollaisille kädettömille nuijille.

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vaihdatan mieluummin renkaat liikkeessä ja saan samalla renkailleni talveksi säilytyksen. Huonoselkäisenä vältän vaihdosta mahdollisesti aiheutuvat selkävaivat jne. Miten tämä liittyy uusavuttomuuteen?

Vierailija
2/76 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa laittaa oikean puolen renkaat vasemmalle puolelle. Näin nastat suoristuvat :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy tuoda oma asema esille ja kaikki ruumiillinen työ kyllä heille halveksuttavaa ja vain salilta sitten hiki.

Vierailija
4/76 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille uusavuttomille. Poikani saa ihan kivan tilin opintojensa ohella.

Vierailija
5/76 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää kylmästä, vaatteiden sotkemisesta, enkä siitä, että asiat pitäisi aina tehdä vaikeimman kautta. Tossa hiekkapihassa jollain räpiskätunkilla ja paskoilla työkaluilla tapellessa menisi tunti, kun kaveri vaihtaa  alle vartissa kunnon laitteilla. Mielummin maksaa sen pienen rahan siitä, että asiat tehdään kunnolla. Loppuajan voin käyttää omiin töihini, jossa on himppasen isompi tuntipalkka kuin se, jonka säästäisin itse tekemällä.

Vierailija
6/76 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksihän vain miehestä tulee mamoilija, kun hän ei vaihda renkaita itse? Hommassa kun ei ole mitään sellaista, mihin nainen ei pystyisi.

Vierailija
7/76 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska provo! Lähden mukaan!

Avutonta olisi ajaa kesärenkailla talven yli, koska ei keksi ratkaisua. Työn teettäminen toisella on vain järkevyyttä. Lisäksi työllisyyttä tukevaa.

P.S. Onnistuuko sinulta pallolaajennus?

Vierailija
8/76 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman tätä provoa emme selviä yhdestäkään syksystä ja keväästä. Mutta aina menee läpi ja joku alkaa tosissaan kinaamaan asiasta.

Vierailija
9/76 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapa se on tuokin nostattaa sitä omaa egoaan.

Vierailija
10/76 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi käyttäisin aikaa ja vaivaa renkaidenvaihtoon kun voin vaihdattaa ne liikkeessä? Juuri ostin uudet talvirenkaat (600e+asennus jotain 40e), liikkeessä ne laitettiin paikalleen n.vartissa kunnon työkaluilla. Miksi kaikki pitäisi vieläkin tehdä vaikeimman kautta tässä maassa?

Vierailija
11/76 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rengasliike vaihtaa aina meidän auton renkaat.

Ei haluta vaihtaa itse.

Ei haluta kyykätö tai liata käsiä.

Kyse ei ole siitä ettei osata vaan ei haluta.

I

Vierailija
12/76 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pena vaan kirjoitti:

Taas on se aika vuodesta kun Suomalaisten uusavuttomuus pääsee valloileen. Monikaan ei vaihda talvirenkaitaan itse, vaan rengasliike vaihtaa ne. Osoittaa kyllä melkoista mamoilua moneltakin mieheltä jotka eivät kykene vaihtamaan renkaita autoon. Ei muuta kuin hame päälle tuollaisille kädettömille nuijille.

Vapaa-ajallani on hinta ja se on enemmän kuin rengasliikkeelle maksamani korvaus.

Vierailija
13/76 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei haluta vaihtaa itse.

I

Muistatte kuitenkin kiristää pultit ensimmäisen 100km jälkeen? Sehän on melkein sama kuin vaihtaisi renkaat.

Vierailija
14/76 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuu niin pallolaajennus kuin renkaanvaihtokin.

T: Leikkaava lääkäri.

Vierailija
15/76 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä vuonna taas pitkästä aikaa päätettiin hoitaa homma itse. Nyt kun katselee pikkuruisen ulkovaraston nurkassa niitä kesärenkaita ja miettii kuinka piti se tunkkikin ostaa kun auton oma on ihan ritsa, hiipii kyllä mieleen että mitä jos sittenkin palattais rengashotellin asiakkaiksi. Ei kai monellakaan ole kyse osaamisesta, vaan siitä tilan- ja ajankäytöstä.

Vierailija
16/76 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epämukavaa hommaa ja siksi moni ulkoistaa sen.

Kuitenkin halpaa ulkoistamista.

Vierailija
17/76 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan viitsi vaihtaa itse. Maksan mielelläni suomalaiselle yritykselle pienen korvauksen siitä, että vaihtaa, huoltaa ja säilyttää renkaani samalla, kun juon kahvia lämpimässä sisällä.

Vierailija
18/76 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan myös kodin siivouksen palveluna, koska sekään ei edusta käsitystäni laadukkaasta vapaa-ajan liikunnasta. Mutta kukin ihan haluamallaan tavalla.

Vierailija
19/76 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei haluta vaihtaa itse.

I

Muistatte kuitenkin kiristää pultit ensimmäisen 100km jälkeen? Sehän on melkein sama kuin vaihtaisi renkaat.

Kumma juttu, ei kiristetä pultteja ja hyvin pärjätty. Mies 50v. ja minä 53v.

Vierailija
20/76 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis kädetön paskahousu!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä