Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pariskunnat, jotka tekee kaiken AINA yhdessä

Vierailija
28.10.2018 |

Ei mitään omaa aikaa eikä kavereitakaan nähdä enää ilman kumppania. Mitä ihmettä!? Yksi hyväkin ystäväni on tullut tällaiseksi, ettei ole enää muuta elämää, kuin mies ja kaikki tehdään miehen kanssa yhdessä. Tyttöjen illat jää väliin, kahvittelut jää väliin ym.

Viimeksi jätti yhden ystävän synttärit välistä, kun hänen miehensä ei työn vuoksi päässyt tulemaan, niin ei halunnut tulla sitten yksin!? Ja heillä EI OLE lapsia.

Läheisriippuvuus? Pelottaa jopa vähän ystävän puolesta, että onko kaikki siinä suhteessa ihan hyvin... Ennen ollut siis hyvinkin sosiaalinen ihminen, joka on välittänyt ystävistään.

Kommentit (131)

Vierailija
61/131 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me ollaan oltu yhdessä 20 vuotta ja edelleen tehdään kaikki yhdessä paitsi työt. Ja hyvältä tuntuu edelleen.

Käyttäkö yhdessä kaupassa ja viette yhdessä auton huoltoon?

Itse en kyllä ainakaan ruokakauppaan ottaisi äijää - tosin hän kyllä maksaa meidän ruokalaskun.

Kyllä ja kyllä. Eri vastaaja mutta myös yli 20 vuotta yhdessä.

Vierailija
62/131 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdessä ovat olleet 2 vuotta, ettei mikään ihan uunituore suhde. Ap

Me ollaan oltu 24 vuotta yhdessä ja tehdään edelleen melkein kaikki yhdessä. Kun me vain niin hyvin viihdytään kahdestaan.

Olette sitten löytäneet tismalleen samoista asioita kiinnostuneen kumppanin tai oppineet tykkäämään tismalleen samanlaisista asioista. Kyllä minäkin joskus katson mieheni seurassa televisiosta jalkapalloa, mutta en todellakaan ole hurahtanut siihen niin, että matkustaisin katsomaan pelejä. Hän on kokeillut ratsastamista minun mielikseni, mutta ei innostunut aloittamaan ratsastusharrastusta. Matkakohteidenkin suhteen meillä on erilaisia tarpeita ja toiveita, vaikka enimmäkseen yhdessä matkustammekin, ja ihan ajankäytöllisesti minun on paljon helpompi tavata ystäviäni töiden jälkeen kaupungilla kuin sopia kaikki tapaamiset niin, että mieskin on mukana. Ja sama hänellä, ei hän järjestä uimahallireissujaan kaverinsa kanssa niin, että minä pääsisin mukaan.

Olemme kyllä kiinnostuneet samoista asioista ja harrastamme samoja asioita ja käymme yhdessä harrastuksissa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/131 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me ollaan oltu yhdessä 20 vuotta ja edelleen tehdään kaikki yhdessä paitsi työt. Ja hyvältä tuntuu edelleen.

Itse en kyllä ainakaan ruokakauppaan ottaisi äijää - tosin hän kyllä maksaa meidän ruokalaskun.

En ole tuo jolta kysyit, mutta me tehdään paljon asioita yhdessä, mm. ruokakaupassa on tosi kiva käydä kimpassa. :) Mutta molemmilla on kyllä omaakin elämää ja asioita joihin ei toista raahata mukaan, minusta sekin on kivaa. On ollut tilanteita, joissa olen mieluummin valinnut illan kotona miehen kanssa kuin lähtenyt tyttöjen kanssa kaupungille, mutta myös toisinpäin. Mies on mun paras kaveri ja me vaan viihdytään niin hyvin yhdessä, myös 20 v jälkeenkin. Haluan kyllä omiakin asioita ja omaa aikaa muiden kanssa, se antaa suhteellekin enemmän, kuin nyhvätä kylki kyljessä ihan koko ajan.

Vierailija
64/131 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ylenpalttinen kehuskelu suuresta rakkaudesta herättää epäilyksen.

Appi ja anoppi kulkevat aina yhdessä, sillä anoppi on sairaalloisen mustasukkainen ja luulee, että kaikki naiset yrittävät iskeä appiukkoa😂anoppi lukee jopa apen tekstiviestit.

Vierailija
65/131 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites lääkärissä käynnit?

Vierailija
66/131 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi aina ja joka paikassa pitäisi olla yhdessä. Minusta kummallakin saa olla omia ystäviä joita tapaa yksin välillä yhdessä jolloin kaikkien puolisot on myös mukana.

Lähinnä tulee mieleen, että kaverisi puoliso ei hyväksy, että tapailisi kavereitaan ilman häntä.

Totta kai saa, mutta kai ymmärrät, että ihmiset ovat erilaisia ja jotkut eivät halua käydä ilman kumppaniaan ja se on ok? 

Vierailija
67/131 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä työmatkat?

Vierailija
68/131 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkaiskaa välit tälläiseen kaveriin. Ei hän ole teidän "kaverinne" tuolla käytöksellä tai sitten mies on tosiaan kahlinnut hänet patteriin.

Vierailija
69/131 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun entinen työkaveri otti miehensä työmatkalle mukaan.

Vierailija
70/131 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ei oi paljon omia kavereita joten tulee vietettyy paljon aikaa poikaystävänkanssa ja sen kavereiden kanssa ja tehtyä juttuja yhdessä. Mutta en kuitenkaa tunge mukaan esim. mökkireissuille ellei erikseen pyydä tai kutsu kosko meitä molempia. Tuollainen tyttöjen tai poikien oma reissu on ymmärrettävästi tarkotettu ilman kumppaneita. Kerran py meni mökkireissulle jonka piti olla poikienreissu mutta sitten järjestäjä olikin tuonut sinne oman tyttöystävänkin ja tämän siskonkin ja kai muiakin naisia. Py sanoi et oli vähän hämmästyny kun ois ottanu mielellää minutkn mukaan jos olis tiennyt :D kannatais siis aina kuiteki varmistaa tai sanoa kaikille jos avecit on ok tai on tulossa. mut ei vaan raahata ketään paikalle ilmottamatta. toki tuossa järjestäjän mökki kyseessä niin vielä ymmärrettävää että sielä voi olla myös hänen läheisiä paikalla. En nyt ite kuitekaan suuttuis jos kaveri ottas tommosiin puolison mukaansa, paitsi jos ei ilmota ja varattu tietty määrä vaikka nukkumapaikkoja tms.

Mut jos menisin kaverinkaa kahestaa kahville tai yksille ja se ottas miehen mukaa niin ois de kyl vähän outoo. kyllä saa olla omiakin kavereita, vaikka mukava ois tietysti ainakin nimeltä kaverit tietää :) ihan vaan et tietää jos sattuu vaikka jotain niin mistä kysellä. muuten ei tarvi kytätä tai aina tunkea mukaan tms. itellä kun ei oo kavereita montaa niin ymmärtää paremmin sen et niistä jota on pitäs pitää kiinni varsinki näin vanhemmaksi tullessa kun kaikilla on omat kiireet ja muut. Oisha se ikävää myös huomata vaikka 10v jälkeen jos tuleekin ero tai toinen vaikka kuolee, että ei ookkaan yhtään muita kavereita ku oli vaan miehenkanssa tekemisissä.

Vierailija
71/131 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi itse olen löytänyt samanlaisen puolison kuin itse. Viihdytään perheenä hyvin ja kumpikin tarvitsee onneksi myös sitä omaa tilaa.

Vierailija
72/131 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä työmatkat?

Saattamassa olen ollut usein ja välillä mukana työmatkoillakin 😂

Vierailija
73/131 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi itse olen löytänyt samanlaisen puolison kuin itse. Viihdytään perheenä hyvin ja kumpikin tarvitsee onneksi myös sitä omaa tilaa.

Ja minä. Viihdytään hyvin pariskuntana ja perheenä. Kumpikaan ei kaipaa omaa tilaa, töissä kun menee niin paljon aikaa.

Vierailija
74/131 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään omaa aikaa eikä kavereitakaan nähdä enää ilman kumppania. Mitä ihmettä!? Yksi hyväkin ystäväni on tullut tällaiseksi, ettei ole enää muuta elämää, kuin mies ja kaikki tehdään miehen kanssa yhdessä. Tyttöjen illat jää väliin, kahvittelut jää väliin ym.

Viimeksi jätti yhden ystävän synttärit välistä, kun hänen miehensä ei työn vuoksi päässyt tulemaan, niin ei halunnut tulla sitten yksin!? Ja heillä EI OLE lapsia.

Läheisriippuvuus? Pelottaa jopa vähän ystävän puolesta, että onko kaikki siinä suhteessa ihan hyvin... Ennen ollut siis hyvinkin sosiaalinen ihminen, joka on välittänyt ystävistään.

Kun menin naimisiin niin tyttöjen illat menetti merkityksensä. Minua ei kiinnosta tippaakaan juoda alkoholia, olla baareissa tai valvoa yötä jauhamassa roskaa.

Jos menee naimisiin niin se toinen on paras ystävä. Tietenkin sen haluaa mukaan. 

Juuri näin.

Vierailija
75/131 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja minä. Viihdytään hyvin pariskuntana ja perheenä. Kumpikaan ei kaipaa omaa tilaa, töissä kun menee niin paljon aikaa.

Minulla nousee aina niskakarvat pystyyn, kun joku puhuu puolisonsa puolesta.

Vierailija
76/131 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No AP:n frendi huomaa jossain vaiheessa, että frendit on kadonnut. Ei kukaan jaksa ystävää joka ei anna aikaa toisille. Ihan tervettä on nähdä ystäviä ilman kumppania.

Frendi ymmärtää sen että toisella ei ole aina aikaa hänelle. Miten nämä frendit sitten tekisi jos AP:n ystävä hankkisi 6 lasta? Eikö he sittenkään haluaisi olla sen kaveri?

Aikuiset ei enää käyttäydy kuin lapset joiden pitää olla koko ajan yhteydessä tai katkaistaan välit. Ihmisillä on työt, parisuhteet, lapset ja omatkin harrastukset jne.

Vierailija
77/131 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun menin naimisiin niin tyttöjen illat menetti merkityksensä. Minua ei kiinnosta tippaakaan juoda alkoholia, olla baareissa tai valvoa yötä jauhamassa roskaa.

Jos menee naimisiin niin se toinen on paras ystävä. Tietenkin sen haluaa mukaan. 

Juuri näin.

Siis äijä aina mukana? Ok.

Vierailija
78/131 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun entinen työkaveri otti miehensä työmatkalle mukaan.

Olin menossa konferenssiin, jossa päivällä olevien esitelmien ajaksi oli mukaan lähteneille puolisoille järjestetty ohjelmaa shoppailua ja taidenäyttelyitä. 

Mies kieltäytyi lähtemästä mukaan :D

Vierailija
79/131 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies ei halua mennä minnekään ilman minua, ei juhliin, ei mökille, ei lomalle. Kaikki vapaa-aikansa haluaa viettää minun kanssa, yhdessä ollaan oltu 18-vuotta.

Mies myös selkeästi rakastaa minua enemmän kuin yhteisiä lapsiamme; miettii aina ensin minua ja sitten vasta lapsia. Se on surullista, sillä lapsetkin huomaavat tämän. Mutta minkäs teet, lasten puolia pidän aina. Itse laitan aina lapset ykköseksi kaikessa, sitten vasta mies.

Miehelleni on myös vaikeaa antaa minulle omaa tilaa ja vapautta esim tyttöjen illan merkissä. Ei ole kovin mustasukkainen mutta inhoaa olla ilman minun seuraa ja läheisyyttä. Minä taas tarvitsen välillä omaa rauhaa ja tilaa, ja yhteisiin tyttöjen iltoihin jossa höpötellään tyttöjen juttuja, joista miehet ei kiinnostu.

Vierailija
80/131 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva että sinä elät ainoastaan puolisosi kautta, mutta ethän ole niin moukka että pilaat muilta rennon olemisen tämän vuoksi? Jääkää kotiin niin kaikilla on kivempaa.

Kuka sanoi että elän vain puolisoni kautta?

Kavereita voi tavata muutoinkin kuin juomalla viinaa, juoksemalla baareissa tai valvoa yötä.

Oletko ikinä kuullut kyläilystä tai vaikka leffassa käymisestä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan