Kelle tästä kertoisin... En kellekkään!
Olen järkyttynyt. Älkää pliis kommentoiko jos teillä ei ole mitään muuta sanottavaa kun: olet hullu tai provo.
Muutimme 6kk sitten maalle, tälläisella pienellä maatille. Kaikki on mennyt hyvin tähän asti ja mitään ei ole tapahtunut ennen tätä.
4pv sitten mieheni oli illalla hakkaamassa puita pihalla, minä oli nukuttamassa lapsia. Kun sain lapset nukkumaan menin katselemaan telkkaria ja odottamaan että mies tulee sisälle niin söisimme iltapalan yhdessä.
Miestä ei kuulunut ja menin ikkunasta katsomaan missä se luuraa, huomasin että mieheni seisoo keskellä pihaa ja katselee ylös päin. Menin ulos kanssa ja kysyin mieheltäni mitä hän puuhaa ja mies sanoi että odota hetki.. Katselin sitten itsekkin taivaalle kun huomasin siellä olevat valot. Täytyy sanoa että polvet meinasivat pettää alta. Riuhtaisin miestäni kädestä ja juoksimme sisälle.
Se ilta meni täydellisessä hiljaisuudessa, kumpikaan ei saanut suutaan auki. Yö meni valvoessa ja seuraava päivä jotenkin touhutessa. Illalla alkoi pelko nousta pintaan taas. Laitoimme lapset nukkumaan ja vaan istuimme.
Aloin itkemään. Mies sanoi että tästä olisi varmaan puhuttava jollekkin. Hän sanoi puhuvansa isälleen seuraavana päivänä. No eihän tämä tähän loppunu.. Ilta meni siinä sitten miettiessä että miten nukutaan, molempia pelotti. Mies ehdotti saunaan menoa jospa se rentouttaisi vähän. Minä jäin sisälle ja mies meni lämmittämään saunaa.
Eipä mennyt kauan kun mies huutaa pihalla kurkku suorana ja juoksee sisälle ja lukitsee oven. Pellolla näkyy jotain liikettä ja niitä valoja. Tätä katselimme n. 20minuuttia ja sitten ne hävisi. Saunassa emme käyneet emmekä ole nukkuneetkaan.
Mitä tässä voi sanoa, mitä tehdä, kelle puhua? Kukaan ei usko, en halua hullun leimaa. Mitä tämä on? Mitä ne oli? Vaikea edes kirjoittaa tästä.
Olemme nyt viikon äitini luona, kotiin en pysty enää menemään. Selitin äitille vaan että nyt on vaan näin että olemme täällä, hän ei kysellyt. Mies sanoi laittavansa talon myyntiin, en usko että voimme palata tuonne enää. Miten uskaltaisimmekaan?
Koskaan en ole mitään ennen kokenut, en nähnyt. Olisin nauranut jos joku olisi kertonut. Tämä tuntuu niin epätodelliselta etten tiedä miten jatkaa.
Varmaan hirveän sekavaa, mutta niinhän tämä on. Onko kellään kokemuksia? Kaikki tieto käy.
Kommentit (150)
Pakko uskoa, kun ei ole mitään hörhöjä, vaan ihan tavallisia ihmisiä. Samasta ilmiöstä oli silloin paikallislehdessäkin eli moni muukin sen tällä kylällä näki. Oli hohtanut valoa, jollaista äitini ei ole sitä ennen eikä sen jälkeen tavannut. Jotenkin oranssihtavaa. Ja ufo oli " timantin" muotoinen.
Kyllä nyt jokainen vähänkin sivistynyt ihminen tajuaa tuon.
Unidentified Flying Object
mä olen niin shokissa etten pysty puhumaan kenellekkään, mua pelottaa niin paljon että tuskin jaksoin vetää puhelinkaapelin täältä syrjäkylältä lähimmpään welho-myymälään ja kytkeytyä verkkoon. Jokainen näppäimen painallus saa minut hikoilemaan kylmää hikeä, ihan kuin joku yliluonnoton voima koettaisi estää minua kirjoittamasta siitä mitä en nähnyt. En todellakaan kykene kuin juuri ja juuri klikkaamaan lähes halvaantuneellla oikealla (!!! enne !!!) etusormellani hiiren näpykkää silloin kuin tuo tunnistamaton kursori on tekstin ' aloita uusi keskustelu' kohdalla.
Ei, en pysty palaamaan, onneksi minulla on teidät, AV ! Ikinä en voi tästä kenellekkään puhua, todellakaan, korkeintaan muutaman kerran kommentoin teidän ihania kirjoituksia jotka auttavat minua, miestäni, lasten kummin kaimaa, äiti mamman veljenisänpoikaa, ja kaikkia 14 vuotiaita kohtalotovereita heräämään taas yhteen pelottavaan aamuun.......... "
Hei ap!
En tarkemmin osaa neuvoa, mutta luulen että ymmärtäväisempää porukkaa löydät soneraplaza. fi > Ellit > Keskuste > Horoskoopit > Yliluonnolliset ilmiöt. Siellä osataan varmasti neuvoa eteenpäin. Uskon täysin, että tällaista voi tapahtua, ja maailmassa tapahtuu paljon muutakin mistä meillä ei ole aavistustakaan.
En ole helsingistä, mutta ap on. Ufot nimittäin kertoi mulle sen IP-sosoitteen ajaessaan tästä ohi.
Ja kyllä helpotti... vaikkei ollut hätäkään. Niin kuin toisilla on.
AV alkaa olla harvinaisuus keskustelupalstojen joukossa, koska täällä voi oikeasti kirjoittaa nimettömänä, rekisteröitymättä mihinkään. Ja vielä, täällä vastataan aina : )
Että kun hätä on suurin, on apukin yhtä lähellä kuin AV. Että kun rosmot tulee, niin älä soita polliisille, vaan kirjaudu viereilijana AV:lle.
hoho hoi jaa...
Älkää nyt viitsikö väittää, että joku ei puhu (jostain syystä) kenellekkään, paitsi että tulee tänne kertomaan sen ettei voi/uskalla kertoa kenellekkään.
Ainahan näitä tarinoita ' tapahtuu' ja kertojia on netti pullollaan, mutta ei se tarkoita että ne totta ovat.
Porporporvooseen ....
terveisin,
Aino Petteri Ala-Pulju
Pellonkulma 13
Hirviälä 0123210
...aika jännä, että vaikka vaikutat harvinaisen empaattiselta ja lämminsydämelliseltä ihmiseltä, kukaan ei oo uskoutunut sulle???? Käsittämätöntä kert' kaikkiaan.
Just on iltalehden tuoreissa juttu, että Korpivaarassa, Jyväskylän ja Raahen välissä, on hävinnyt ilmeisesti kokonainen talo, vain perustukset ovat jäljellä ! Anoppi ei saanut miniäänsä yhteyttä, ja oli mennyt paikalle niin ei ollut enää taloa !
Linkki: www . iltalehti. fi/ osastot/ kotimaa/ 200605084488483_korpivaara. shtml
Nyt todella pelottaa muakin, ylellä ei vielä ollut mitään, pitää kattoa teksti tv...
Googleta! Virvatuli!
Sitä se on kuitenkin!
Joko anoppia tai lehtden toimittajaa vedätetään nyt kyllä kunnolla....
Aukeaako kuvat teillä ?
www. yle. fi / uutiset / kotimaa / korpivaara0805 . html
Ikävä ap:lle että joku sössii täällä ...mutta oikeesti, aika etevää. XD
Ei se ole normaalia että ampuu haulikolla ilmaan, kun joku/ jotkut ihmiset on pellolla. Teidän kannattaa todella muuttaa jonnekin ja hakea apua!
T. toinen maalainen
Muodostaako ne virvatulet humanoidin muotiosia kuvioita vai? Ja tässäkin tapauksessa on kaksi ihmistä ollut todistamassa asiaa.