Oletko ollut uuvuttavassa työpaikassa? Millaista oli ja kuinka kauan
Kommentit (14)
Olen. Loppuunpalaminen oli lähellä, mutta opettelin vetämään omat rajani ja lopetin ylitöiden tekemisen. Pomo jaksoi aikansa kiukutella, mutta eipä se sille mitään voinut, ylitöihin kun ei voi pakottaa.
Kohta 17 vuotta. Vuorotyö uuvuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Kohta 17 vuotta. Vuorotyö uuvuttaa.
Olen, edelleen, ollut jo vuosia. Millaistako on? Uuvuttavaa.
Olen, mikään ei auttanut ja olin viides peräperää lähtijä. Uuvuin todella. Ihan kamala paikka.
16 v, 8 kk, 1 päivän.
Uuvuttavaa oli viimeiset 12 vuotta, mutta tulipahan maksettua asuntolaina.
Olen edelleen. Meillä varhaiskasvatuksessa monet uupuu.
4 vuotta hlökohtasena avustajana. Loppuaikoina olin niin paskana, et ajattelin ajaa työmatkalla motarilta metsään. Onneksi ymmärsin lopettaa ne hommat.
Olen ollut. Jaksoin aikani.
Sitä ihmettelen miten ihmiset jatkaa vuosikausia näissä työympäristöissä. Lähtekää. Ei työ ole terveyden menettämisen arvoista.
Aina olen ollut niin kauan kunnes uusi työpaikka on löytynyt. Nyt ei ole sellaista tunnetta, että uupuisin nykyisessä työssäni.
Olin ja lähdin sairauslomalle. Jaksoin yhteensä n. kolme vuotta. Yritettiin neuvotella työnkuvaa uusiksi mutta pomo halusi laskea myös palkkaa. Tämä ei minulle sopinut. Onneksi lähdin, esimies oli ala-arvoinen, työkaverit ihan mukavia, mutta kaikki olivat ihan omillaan, töitä liikaa ja turha kokoustaminen yms vei aivan liikaa aikaa perustyöltä. Olen paljon onnellisempi nyt, onneksi lähdin. Uusi vakityö on jo.
Vierailija kirjoitti:
Olin ja lähdin sairauslomalle. Jaksoin yhteensä n. kolme vuotta. Yritettiin neuvotella työnkuvaa uusiksi mutta pomo halusi laskea myös palkkaa. Tämä ei minulle sopinut. Onneksi lähdin, esimies oli ala-arvoinen, työkaverit ihan mukavia, mutta kaikki olivat ihan omillaan, töitä liikaa ja turha kokoustaminen yms vei aivan liikaa aikaa perustyöltä. Olen paljon onnellisempi nyt, onneksi lähdin. Uusi vakityö on jo.
Mikä
Ala
Olen. Pieni kolmannen sektorin organisaatio, täysin rajaton esimies. Viestitteli työasioista vapaa-ajalla ja kippasi lisää töitä enemmän kuin niitä olisi pystynyt työajan puitteissa tekemään. Vielä työsuhteen päättymisen jälkeenkin se oli sitä mieltä, että mun olisi pitänyt osallistua vuosikertomuksen laatimiseen.
En