Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ollut uuvuttavassa työpaikassa? Millaista oli ja kuinka kauan

Vierailija
28.10.2022 |

jaksoit olla siellä?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
2/14 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Loppuunpalaminen oli lähellä, mutta opettelin vetämään omat rajani ja lopetin ylitöiden tekemisen. Pomo jaksoi aikansa kiukutella, mutta eipä se sille mitään voinut, ylitöihin kun ei voi pakottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta 17 vuotta. Vuorotyö uuvuttaa.

Vierailija
4/14 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta 17 vuotta. Vuorotyö uuvuttaa.

Vierailija
5/14 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, edelleen, ollut jo vuosia. Millaistako on? Uuvuttavaa.

Vierailija
6/14 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, mikään ei auttanut ja olin viides peräperää lähtijä. Uuvuin todella. Ihan kamala paikka.

Vierailija
7/14 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

16 v, 8 kk, 1 päivän.

Uuvuttavaa oli viimeiset 12 vuotta, mutta tulipahan maksettua asuntolaina.

Vierailija
8/14 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen edelleen. Meillä varhaiskasvatuksessa monet uupuu.

Vierailija
9/14 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 vuotta hlökohtasena avustajana. Loppuaikoina olin niin paskana, et ajattelin ajaa työmatkalla motarilta metsään. Onneksi ymmärsin lopettaa ne hommat.

Vierailija
10/14 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut. Jaksoin aikani.

Sitä ihmettelen miten ihmiset jatkaa vuosikausia näissä työympäristöissä. Lähtekää. Ei työ ole terveyden menettämisen arvoista.

Vierailija
11/14 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina olen ollut niin kauan kunnes uusi työpaikka on löytynyt. Nyt ei ole sellaista tunnetta, että uupuisin nykyisessä työssäni.

Vierailija
12/14 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ja lähdin sairauslomalle. Jaksoin yhteensä n. kolme vuotta. Yritettiin neuvotella työnkuvaa uusiksi mutta pomo halusi laskea myös palkkaa. Tämä ei minulle sopinut. Onneksi lähdin, esimies oli ala-arvoinen, työkaverit ihan mukavia, mutta kaikki olivat ihan omillaan, töitä liikaa ja turha kokoustaminen yms vei aivan liikaa aikaa perustyöltä. Olen paljon onnellisempi nyt, onneksi lähdin. Uusi vakityö on jo.

Vierailija
13/14 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin ja lähdin sairauslomalle. Jaksoin yhteensä n. kolme vuotta. Yritettiin neuvotella työnkuvaa uusiksi mutta pomo halusi laskea myös palkkaa. Tämä ei minulle sopinut. Onneksi lähdin, esimies oli ala-arvoinen, työkaverit ihan mukavia, mutta kaikki olivat ihan omillaan, töitä liikaa ja turha kokoustaminen yms vei aivan liikaa aikaa perustyöltä. Olen paljon onnellisempi nyt, onneksi lähdin. Uusi vakityö on jo.

Mikä

Ala

Vierailija
14/14 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Pieni kolmannen sektorin organisaatio, täysin rajaton esimies. Viestitteli työasioista vapaa-ajalla ja kippasi lisää töitä enemmän kuin niitä olisi pystynyt työajan puitteissa tekemään. Vielä työsuhteen päättymisen jälkeenkin se oli sitä mieltä, että mun olisi pitänyt osallistua vuosikertomuksen laatimiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän