Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen mielestä olen epäreilu, kun vaadin avioehdon poistamista tai muuttamista ennen lapsien teon yrittämistä

Vierailija
27.10.2018 |

Nyt meillä on avioehto, jossa mulla ei ole mitään oikeutta miehen omaisuuteen (mies on rikkaampi). 2-3 lasta merkitsee, että olen usean vuoden pois töistä ja kotiäitinä. Sanoin etten ala lapsen tekoon, ellei avioehto katoa tai tehdä siihen muutosta siten, että perintönä hänen saamaan omaisuuteen mulla ei ole oikeutta avioerossa, mutta kaikkeen muuhun on.

Todennäköisempää on, että mies löytää nuoremman ja haluttavamman puolison ja jättää minut 3 lapsen kanssa yksin.

Mies sanoi ettei suostu. Olenko kohtuuton kun vaadin tätä? Rakastan miestäni ja uskon että ollaan aina yhdessä, mutta mielestäni on aivan järjetöntä jättäytyä pois työelämästä ilman turvaa tulevasta.

Kommentit (554)

Vierailija
41/554 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai jos aiot olla pitkään kotona (miksi? Eikö isä aio olla?) Niin johonkin rahastoon esimerkiksi pitää maksaa korvausta. Avioehtoa en lähtisi purkamaan, ei siihen ole tarvetta, eikä se kuulosta reilulta. Itse en ikinä menisi naimisiin kenenkään kanssa ilman avioehtoa. En varsinkaan itseäni rikkaamman kanssa. Avioehto on hyvä ja järkevä asia.

Eiköhän mies jo korvaa tarpeeksi olemalla perheen pääasiallinen elättäjä ap:n ollessa kotona? Mies kantaa tuolta ajalta isomman taloudellisen vastuun.

Vierailija
42/554 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keep dreaming bitch !

Noin väsynyttä yritystä päästä käsiksi miehen rahoihin ei sitten olekkaan aikoihin näkynyt. Ei tuollaisen rahan ahneen lumpun kanssa kannata mitään kakaroita edes harkita.

Ahne se, joka joutuu molempien, siis myös sen miehen, puolesta luopumaan omista tienesteistä?? Right...

Mitä hän niillä tekee? Jos mies ei kävisi töissä, vaan synnyttäisi, niin, kuvittelisiko, että saisi pitää itse kaiken palkkansa??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/554 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen mahdollistaa kotona yhteisiä lapsia hoitamalla MIEHEN tienaamisen ja MIEHEN uraputken ja rikastumisen. Joten myös naiselle KUULUU osa miehen omaisuudesta eron tullen koska hoitaa MIEHEN lapsia kotona. Tai sitten mies jää kotiin lasten kanssa kun vaimo lähtee tienaamaan. Miksi naisen pitäisi pelkästään ottaa taloudellista tappiota kotiäitiydestä ja uhrata oma urakehityksensä? Jotta mies saisi rusinat pullasta? Ahneita ja itsekkäitä miehiä tässäkin ketjussa...

Vierailija
44/554 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole pakko poistaa tai muuttaa, mutta silloin pitäisi huolehtia että sinulla on vastaava avioehto myös ja että mies hyvittää lastenteosta sinulle koituvat taloudelliset menetykset, erityisesti eläkkeen. 

Mitä mä just luin? Missä itsenäisyytenne rahoissanne, naiset!? Kamalaa kerjuuta miehiltä, ja vielä lapsilla!

Kamalaa kerjuuta tosiaan, vaatia nyt miestä kantamaan osansa lapsista koituvista menoista. Seuraavaksi varmaan vaaditaan vielä tekemään oma osansa kotitöistä ja osallistumaan toisena tasa-arvoisena vanhempana lasten kasvatukseen ja hoitoon!?!??! O tempora, o mores!

Vierailija
45/554 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keep dreaming bitch !

Noin väsynyttä yritystä päästä käsiksi miehen rahoihin ei sitten olekkaan aikoihin näkynyt. Ei tuollaisen rahan ahneen lumpun kanssa kannata mitään kakaroita edes harkita.

Ahne se, joka joutuu molempien, siis myös sen miehen, puolesta luopumaan omista tienesteistä?? Right...

Jaa mistäköhän se luopuu 😂😂 on muutaman kk: n äitiysrahalla mikä on varmaan ihan hyvä tulo ja tuolta ajalta mies maksaa isomman osan yhteisistä menosta, eli uhrautuu myös. Sitten ap palaa töihin. Vai oliko ajatuksena jäädä lorvimaan kotiin miehen rahoilla?

Vierailija
46/554 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat ahneelta. Olisit onnellinen, ettet ole koko ajan yh. Naisen pitää hoitaa raha-asiansa ITSE.

No sitten nainen menee töihin heti synnytettyään ja jättää lapsen joko miehen hoidettavaksi tai päivähoitoon. Paitsi päivähoitoon ei saa pientä lasta, eli pitää palkata hoitaja. Onko mies valmis maksamaan tästä puolet? Jos ei, niin ei kannata pykätä yhtään lasta miesloiselle.

Vierailija
47/554 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha las sukat hyvin ärhäköinä tänä iltana :D  Ei tainnut naisen haussa onnistaa ja nyt puratte omaa katkeruuttanne täällä? Vihaatte koti äitejä koska itse ette ikinä tule saamaan nais ta muuten kuin rahalla joten dream on boys...

Vierailija
48/554 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen mahdollistaa kotona yhteisiä lapsia hoitamalla MIEHEN tienaamisen ja MIEHEN uraputken ja rikastumisen. Joten myös naiselle KUULUU osa miehen omaisuudesta eron tullen koska hoitaa MIEHEN lapsia kotona. Tai sitten mies jää kotiin lasten kanssa kun vaimo lähtee tienaamaan. Miksi naisen pitäisi pelkästään ottaa taloudellista tappiota kotiäitiydestä ja uhrata oma urakehityksensä? Jotta mies saisi rusinat pullasta? Ahneita ja itsekkäitä miehiä tässäkin ketjussa...

Jos ei tienaa, niin ehkäpä se mies maksaa sen naisenkin menot! Ja kehdataan vielä valittaa!

Vierailija
49/554 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi ei kun tietäis aapeen miehen niin kehottais sitä juoksemaan pitkälle ja kauas.

Annat ap meille kaikille naisille huonon maineen. Jos olisit halunnut rikkaaksi, olisit opiskellut ahkerasti alaa missä pääsee isoille tienesteille, ja sitten vetänyt täydellä teholla töissä. Mutta kuulostaako liian raskaalta tavalta? Mieluummin haluat päästä tuhlaamaan toisen kovalla työllä ansaitsemia rahoja? Missä on sun itsekunnioitus ja ylpeys?

Vierailija
50/554 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat ahneelta. Olisit onnellinen, ettet ole koko ajan yh. Naisen pitää hoitaa raha-asiansa ITSE.

No sitten nainen menee töihin heti synnytettyään ja jättää lapsen joko miehen hoidettavaksi tai päivähoitoon. Paitsi päivähoitoon ei saa pientä lasta, eli pitää palkata hoitaja. Onko mies valmis maksamaan tästä puolet? Jos ei, niin ei kannata pykätä yhtään lasta miesloiselle.

Miksi tuollainen nainen eds HALUAA lapsia?! Ei niitä ole mikään pakko hankkia. Vain rakkaudesta lapsiin se kantsii tehdä. E tuollalailla, että saa riidellä siitä, kumpi saa omaa, jestas, rahaa!

Vierailija
51/554 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi kun mies vauvoja nyt v-tuttaa kovasti tämä aihe ja katkeruutta riittää kun seurana on vain kaljapullo ja av palsta :D :D

Vierailija
52/554 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on oikeassa. Olet epäreilu.

Lisäksi olet ahne.

Vierailija
53/554 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole pakko poistaa tai muuttaa, mutta silloin pitäisi huolehtia että sinulla on vastaava avioehto myös ja että mies hyvittää lastenteosta sinulle koituvat taloudelliset menetykset, erityisesti eläkkeen. 

Mitä mä just luin? Missä itsenäisyytenne rahoissanne, naiset!? Kamalaa kerjuuta miehiltä, ja vielä lapsilla!

Kamalaa kerjuuta tosiaan, vaatia nyt miestä kantamaan osansa lapsista koituvista menoista. Seuraavaksi varmaan vaaditaan vielä tekemään oma osansa kotitöistä ja osallistumaan toisena tasa-arvoisena vanhempana lasten kasvatukseen ja hoitoon!?!??! O tempora, o mores!

No eihän tässä SITÄ vaadittu, vaan RAHAA siitä, että TEKEE lapsia! Elatuksesta ei puhetta.

Vierailija
54/554 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tekee lapsen eteen orgasmin

Nainen on raskaana, kärsii raskauden vaivat, synnyttää, kärsii synnytyksen jälkeiset vaivat, imettää, kärsii imetyksen vaivat, menettää kroppansa ja osan terveydestään ainakin joksikin aikaa. Raskaus jo vie 9 kk elämästä. Jos mies päättää erota niin jäljellä on terveytensä menettänyt kulahtanut köyhä yh, jota syytetään huonon miehen valinnasta. Näin miehet tietoisesti näitä köyhiä yh-perheitä tuottavat omalla toiminnallaan.

Vierailija
55/554 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EI KUULU ! !

Se mikä on naisen rooli, on se että tekee ne kakarat, laittaa ruuat perheelleen niin että ruoka on valmista kun mies tulee töistä ja on muutenkin yleisesti kitisemättä. Jos niitä kakaroita haluaa niin on syytä tehdä uhrauksia. Ei ole miehen asia alkaa luopumaan omaisuudestaan kenenkään random akan eduksi sen vuoksi että se haluaa kakaroita.

Vierailija
56/554 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ylilaudan jonnet siirtyneet av:lle? Miksi kukaan normaali mies kirjoittelisi la iltana vauvapalstalle jos ei olisi syrjäytynyt luu seri joka ei saa naista ja on siksi katkera...

Vierailija
57/554 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi voi kun mies vauvoja nyt v-tuttaa kovasti tämä aihe ja katkeruutta riittää kun seurana on vain kaljapullo ja av palsta :D :D

Kyllä kuule suurin osa kauhistuneista on varmaankin meitä muita naisia. Minä ainakin olen ihan järkyttynyt tästä.

Miesvauva on muuten yhdyssana, ja sinä kuulostat kovin junttimaiselta.

Vierailija
58/554 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän tässä SITÄ vaadittu, vaan RAHAA siitä, että TEKEE lapsia! Elatuksesta ei puhetta.

Luepas nyt ajatuksella nuo pari aiempaa vastausta läpi ennen kuin nolaat itseäsi enempää :-)

Vierailija
59/554 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyttärelläni ja vävylläni oli sama ongelma. Vävy ratkaisi asian niin, että maksoi tyttären eläkerahastoon vastaavan summan kuin tytär menetti äitiyslomalla ollessaan ja mahdollistaessaan vävyn uraputken.

Ahne tytär. Eikö lapset riitä?

Miksi tyttären olisi pitänyt ainoana kärsiä talouden menetyksestä yhteisten ladten vuoksi?

Kärsiihän mieskin aiinä, kun yksin tienaa talouteen, haloo!

Käsittääkseni miehen eläke karttuu ihan normaalisti kun nainen on kotona hoitamassa miehen lasta. Eikä kotona lasta hoitava nainen ole este miehen uralla etenemiselle.

Vierailija
60/554 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha las sukat hyvin ärhäköinä tänä iltana :D  Ei tainnut naisen haussa onnistaa ja nyt puratte omaa katkeruuttanne täällä? Vihaatte koti äitejä koska itse ette ikinä tule saamaan nais ta muuten kuin rahalla joten dream on boys...

Ei, kahden lapsen äiti mä ainakin oon.