Epäilen, että mieheni työkaveri on ihastunut
mieheeni. Olen nähnyt naisen ja epäilen, että mieskin saattaisi ihastua häneen. Todella raivostuttava tilanne. Mies kieltää kaiken ja toitottaa, että minä olen paljon hoikempi kuin tuo nainen. Mitähän sillä on merkitystä. En saa miehestä mitään irti, kun yritän keskustella. Sanoo myös, että työpaikalla on paljon kauniita naisia, etten voi olla mustasukkainen heistä kaikista. En olekaan, vain tämä yksi herättää epäilyni.
Kommentit (22)
Miten se että olet hoikempi liittyy asiaan? Minun kokemus on että miehet viehättyy niistä hoikkaa muodokkaammista, ei laihoista ja ei lihavista. Mistä edes uskot että on ihastunut. Älä syyttele miestä, voi olla mielikuvitusta.
Mistä sä luulet että työkaveri on ihastunut? Kai sulla perusteita on epäluuloon?
Mitä väliä sillä on, jos joku on ihastunut mieheesi? Eikö se riitä, ettei mies ole kehenkään muuhun ihastunut? Sillehän ei voi yhtään mitään, jos mies sitten ihastuukin, mutta älä nyt ainakaan työnnä miestäsi sen toisen syliin jatkuvalla kyselemisellä tms.
Mitä jos köyttäisit sen Pertti Ylermisi tiukasti esiliinan nauhoihisi kiinni. Paras se on vahtia tiukasti, kun on sellaisen luomakunnan ihmeen kuin mies onnistunut pyydystämään. Voi onneton, onko sinulla ap mitään omaa elämää? Elätkö miehesi kautta? Jospa nyt ryhdistäydyt ja käyttäydyt kuin normaali ihminen. Lopeta se stalkkaus ja tivaaminen. Kohta saatat muuten huomata olevasi ihan oikeasti keskenäsi.
Kamalaa , itsellä sama, tai itse asiassa tiedän mieheni panneen työkaverin kanssa , siis miehen
Mistä konkreettisesta asiasta olet alkanut epäillä?
Exä ja sen työkaveri vehtas pitkään mun selän takana. Pieni kutina oli koko ajan ku puhu tästä naisesta et nyt on jotain meneillään. No exä sit jätti mut ja minä jatkoin elämää lasten kanssa kun alkoivat omia yhteisiä lapsia tekeen. Lasten isää ei paljon kiinnosta ensimmäiset lapset. Lasten puolesta harmittaa
Aika yleisiähän nuo työpaikkasutinat ovat.
Vierailija kirjoitti:
Miten se että olet hoikempi liittyy asiaan? Minun kokemus on että miehet viehättyy niistä hoikkaa muodokkaammista, ei laihoista ja ei lihavista. Mistä edes uskot että on ihastunut. Älä syyttele miestä, voi olla mielikuvitusta.
Taas joku pullukka triggeröityi. Just tähän oli pakko tarttua. Jospa aapeen miehen miesmaku on hoikka? Monen miehen on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas joku pullukka triggeröityi. Just tähän oli pakko tarttua. Jospa aapeen miehen miesmaku on hoikka? Monen miehen on.
Hah siis naismaku
Hienosti työnnät miestä sen syliin. Mä en ainakaan jaksaisi tuollaista mustasukkaisuudesta sekopäistä kumppania. Koko aika kauheat kuulustelut menossa.
Jestas te naiset ootte tosi mustasukkaisia ja kontrolloivia kumppaneita. Taaskaan ei mitään konkreettista todistetta mistään.
Kohta ap tulee kertomaan että se työpaikan pimatsu on kutakuinkin 20-21-vuotias, sanokaa mun sanoneen.
Päästä sonni laitumelle astumaan. On sitten kotona paljon iloisempi.
Vierailija kirjoitti:
Jestas te naiset ootte tosi mustasukkaisia ja kontrolloivia kumppaneita. Taaskaan ei mitään konkreettista todistetta mistään.
Toisinaan löytyy ne mustelmat ym. Olisko parempi sun mielestä, kun toisaalta voi erota ihan ilmankin?
Kyllästyny tommosee luikkuu ei mikää ihme luikuilla iso pilsu
Jotenkin vain kellot soi, että nyt pitää olla varuillaan. Ihan kamala tunne.