Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi ei :( Tuttava laittoi iloisen viestin, itse olen loukkaantunut enkä halua laittaa mitään takaisin

Vierailija
27.10.2018 |

Mutta kyllähän mä hänestä hiukan välitän, siksi tuntuisi tylyltä olla vastaamatta mitään. Mutta kun hän ei noteeraa loukkaantumistani mitenkään, tietää siitä kyllä. Niin en oikein tajua, jos nyt vastaan, niin sitten en voi enää asettaa ehtoja ystävyydelle, eli ettei minua loukata omalla käytöksellä. Tunnen myös olevani jonkinlaisessa lievässä vastuussa hänen onnestaan ja elämästään tyyliin "ketään ei saa jättää yksin" ja juuri sellainen tilanne hänellä kyllä nyt juuri on.... Miten kestän sen, hyväksyn itsesssäni, että jos en vastaa, jätän hänet vain selviytymään vaikka voisin olla tukena?

Kommentit (221)

Vierailija
161/221 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te vaan ette ole niin empaattisia, kun teitä ei ole kasvatettu, ja muutenkin olette ihn luonnehäiriöisiä, että osaiitte edes ajatella, että joku tarvitsee teitä muuttaessaan muualta pitkän ajan jälkeen Suomeen takaisin. Teitä ei ole syyllistetty sellaisella. Miten se toinen teitä tarvitsee.

Ap

Vierailija
162/221 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette saaneet ihan itse päättää, kiinnostaako teitä auttaa, vaiko ei. Ei ole joku id i ootti vieressä syyllistänyt ja "hankkinut" teille sellaisia ystäviä, joita teidän pitää auttaa. Mä en tartte ystäviä siksi. Että saisin apua. Enkä enää jaksa olla serkunkaan ystävä, koska tiedän, ttä apua ei ole tulossa, toisaalta enpä sitä tarvitsekaan ja hän itse kuvittele, että kun mä tajuan että hän tarvii apua, jaksan olla häntä varten ja olla vielä paskasäiliönäkin kun alkaa mun mikä lie(?) v*tuttaa.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/221 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vain oli tyhmä, kun kuvitteli, että tämä ihminen ehkä ymmärtäisi olla kiitollinen saamastaan avusta. Ja vaikkei nyt aina kiitostakaan odottaisi, niin jonkin asteista kunnioitusta ehkä kuitenkin. Ettei nyt ihan kuvitella, että hyvää tarkoittavat auttavat ihmiset eivät sitten muuta mietikään, kuin hänen etuaan.

Ap

Vierailija
164/221 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis itsekin olin siinä tyhmä, että aloin miehen myötä uskomaan samoin. Uskoin hyvää toisesta, taas kerran. Kyllä "kannatti"! Hyvänpäiväntuttuudenasteinen tuttavuus ajautui ulos kaarteessa :/

Ap

Vierailija
165/221 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😂😂 Eli serkku on laittanut sulle ihan kohteliaisuus syistä viestiä kun ovat tulossa Suomeen. Älä yliarvio merkitystäsi... Asun itsekin perheilleni ulkomailla. Usko pois, sun serkku ei tarvitse sua mihinkään, eikä edes huomaa että vastaamisessasi on kestänyt. 😂

Tällaisen oikein taas itseriittoisen läskipään vastaus johonkin. Kai nyt kaikki apua tarvitsee tai siitä hyötyy, ja sitä osaa vastaanottaa, paitsi kaltaisesi läskipää, vaikka yksin selviytyisivätkin!!?

Ap

Vierailija
166/221 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mies ei ilmeisesti välitä muista ihmisistä aidosti, koska pystyy vain jatkamaan tuttavuuksiaan vaikka minkälaisten ääliöiden kanssa tahansa. :( ihminen, jolle toinen on tärkeä haluaa, että tämä kohtelee itseä hyvin.

Ap

Vierailija
167/221 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toisesta ei ole niin väliä, antaa tämän kohdella huonosti, eikä piittaa, vaikka jonain päivänä humauttaisikin tämän elottomaksi. Paitsi itselle koituvat seuraukset tietty harmittaisivat, mutta ei se toisen poismeno. Mutta jos joku on niin v*tun ää liö, että kohtelee mua huonosti, niin saa v*ttu kenkää.

Ap

Vierailija
168/221 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä ois nyt kuitenkin tietää, onko tämä se sama serkku, jolle ne heppalehdet lainattiin.

Vierailija
169/221 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Sehän oli äidin sukulainen. Nämä oikeat serkut ovat isän puolelta ja täysserkkuja.

Ap

Vierailija
170/221 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ggl "ohutnahkainen narsisti"

Vierailija
171/221 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ggl "ohutnahkainen narsisti"

En kyllä ole! Tuon serkun asiat eivät kuulu minulle pätkääkään! Mitä varten se mulle viestittelee, olen jo sannut, että loukkasi! Eikö mene perille?!

Ap

Vierailija
172/221 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen yrittää tarjota sinulle mahdollisuuden päästä nolosta ja lapsellisesta mökötystilanteesta täysin kasvojasi menettämättä, mutta sinulle sekään ei kelpaa. Oikeasti, en tajua, miten kukaan sukulaisistasi kestää sinua vähääkään. Minä en tuollaisen tyypin kanssa edes jaksaisi yrittää, joten serkkusi kärsivällisyyttä voi vain ihailla.

Olikos tuo nyt kannustava ja ystävällinen kommentti?  Ja saanut vielä roimasti peukkuja - ihmettelen.

Vierailija
173/221 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

VOI LOPETA LOPETA JO SINÄ SAIRAS IHMINEN!!!

Vierailija
174/221 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistu tältä maapallolta please

Vierailija
175/221 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Promlem solved.

Vierailija
176/221 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ainut ihminen, joka ei loukkaa toisia ihmisiä. Hyväksy se. Muut ihmiset loukkaavat toisiaan jatkuvasti tahtomattaan ja joskus tahallaan. Se on heille okei, he kestävät hetkittäistä pahaa oloa ja selviä ät siitä. Sinä et selviä samanlaisista tilanteista kuin toiset. Hyväksy se. Kaikki muut ihmiset eivät muutu, vaikka haluaisit. He ovat mielestäsi kuzipäitä. Sinäkään et halua muuttua. Joten tilanteesi junnaa. Hyväksy se.

Vierailija
177/221 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten et laita mitään takaisin. Problem solved.

En kyllä laitakaan, mutta asia vaivaa minua. Aivan kuin olisin tässä se ikävä henkilö.

Ap

Nyt olet aivan kuin asian ytimessä.

Vierailija
178/221 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet ikävä, inhoittava, ilkeä ja itsekäs ihminen. En tiedä ketään, jonka ajatusmaailma pyörisi noin narsistisesti oman itsensä ympärillä.

Vierailija
179/221 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sinä loukkaannuit, koska hänellä on paha olla?

Right.. ihan normi päivä... Porvoossa

Mitäs tänään keksitään?

Vierailija
180/221 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi