Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi ei :( Tuttava laittoi iloisen viestin, itse olen loukkaantunut enkä halua laittaa mitään takaisin

Vierailija
27.10.2018 |

Mutta kyllähän mä hänestä hiukan välitän, siksi tuntuisi tylyltä olla vastaamatta mitään. Mutta kun hän ei noteeraa loukkaantumistani mitenkään, tietää siitä kyllä. Niin en oikein tajua, jos nyt vastaan, niin sitten en voi enää asettaa ehtoja ystävyydelle, eli ettei minua loukata omalla käytöksellä. Tunnen myös olevani jonkinlaisessa lievässä vastuussa hänen onnestaan ja elämästään tyyliin "ketään ei saa jättää yksin" ja juuri sellainen tilanne hänellä kyllä nyt juuri on.... Miten kestän sen, hyväksyn itsesssäni, että jos en vastaa, jätän hänet vain selviytymään vaikka voisin olla tukena?

Kommentit (221)

Vierailija
141/221 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhe, en tajua mitä onnea siinä naiselle muka on. Saa olla typerä kotitalouskone ja kuunnella marisevia kakaroita.

Ap

Vierailija
142/221 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakkaus tekisi minut kaikkein onnellisimmaksi, ja sitä ei serkkuni osoittanut suuntaani, joten...

Ap

sitä et osoittanut lastesi suuntaan, joten...

Ei mun lapset ole maailmassa minua varten. Jos heistä tulee ihmisiä, jotka pystyy tekemään mitä vaan mitä haluavat, on asiat itseasiassa tosi hyvin. Tyhmää aikuisten vinkua lapsista tukea.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/221 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmää myös aikuisten vinkua lapsista sellaisia, kuin mitä omat ahdasmieliset käsitykset tukevat.

Ap

Vierailija
144/221 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tämä sairas ihminen. Kivikissa/äitihullu/serkkuhullu ja täysin hulluhullu lopettaa nämä palstalla jankutukset. Älkää "ruokkiko" tuota hullua.

Vierailija
145/221 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kyllä yleenä vastannut serkulle heti... :( En toivo, että se nyt pahoittaa mielensä, mutta eipä näille mun tunteillekaan nyt mitään voi. Inhoan vain jos tulee yhtään mitään syyttämistä ja syyllistämistä. Jos oli hänen mielestään tyhmä syy, niin tervemenoa vain hankkimaan sellaisia kavereita, jotka jaksavat tuollaista kuunnella! Ihan vapaasti! Kukapahan kiva ihminen jaksaakaan, en usko, että monikaan. Tai sitä muuta veivaamista ja ihmisten huomioimattomuutta, mitä serkku harrastaa.

Ap

Vierailija
146/221 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuule, ei sun serkkusi mieti pätkän vertaa sun vastaamisia tai vastaamatta jättämisiä. Sillä, toisin kuin sinulla, on ihan oma elämä, perhe ja ystävät. Ei sillä ole aikaa miettiä mitä sä jossain Suomessa mietit kun et ole vastannut. 😂

Vierailija
147/221 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kuule, ei sun serkkusi mieti pätkän vertaa sun vastaamisia tai vastaamatta jättämisiä. Sillä, toisin kuin sinulla, on ihan oma elämä, perhe ja ystävät. Ei sillä ole aikaa miettiä mitä sä jossain Suomessa mietit kun et ole vastannut. 😂

Ei ole, ihan yksin palaa Suomeen, eikä sillä ole täällä enää keitään tuttavia.

Ap

Vierailija
148/221 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmeesti oli aikaa miettiä, että kun he nyt tulevat, niin laittaapa viestiä minulle. Itselleni olisi ainakin tosi tärkeä tuossa tilanteessa, että vastassa ois edes yksi tuttu, jolla on myös vielä lapsiakin.

Ap

Vierailija
149/221 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi sydämeni onkin hiukan että 💔🙁

Ap

Vierailija
150/221 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mitä se on minua auttanut elämässä, että mä muiden kohdalla mietin, mitä MÄ vastaavassa tilantessa haluaisin????? Kuten äidin ihan v*tun "hyvät" neuvot olivat??????!!!! Ei tuo serkku takuulla uhrautuis mun muuttojeni eteen sekunniksikaan. Eikä olekaan. Enkä mä edes halua ystävyyksiäni sellaiselle pohjalle.

Ap

Vierailija
151/221 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂😂 Eli serkku on laittanut sulle ihan kohteliaisuus syistä viestiä kun ovat tulossa Suomeen. Älä yliarvio merkitystäsi... Asun itsekin perheilleni ulkomailla. Usko pois, sun serkku ei tarvitse sua mihinkään, eikä edes huomaa että vastaamisessasi on kestänyt. 😂

Vierailija
152/221 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äidillä on ollut sellainen ihan v*tun tyhmä kasvatus (eli oikeasti alistus)ohje aina elämässä: eli uhraudu muiden eteen sillä, mitä itse haluaisit heidän tilanteessaan. Aivan v*tun tyhmä ohje! Yksikään mun ystävä ei ole ikinä tehnyt sitä minua kohtaan, mitä itse ovat tarvinneet, emmekä yleensä edes tarvitse samoja asioita! Lisäksi minusta on ihan s**tanan vaivaannuttavaa kiusata toisia omilla asioillani! Hoidan asiani itse! Ja koitan ennakoida, etten joudu muuttamaan Suomeen yksin oltuani poisa kauan jne.

Ap

Vierailija
153/221 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä voit ihan rauhassa olla yksin hiljaa siellä yksiössäsi ja olla pitämättä yhteyttä kehenkään ja olla katkera kaikille. Ketään, ei edes sun äitiä, kiinnosta.

Vierailija
154/221 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😂😂 Eli serkku on laittanut sulle ihan kohteliaisuus syistä viestiä kun ovat tulossa Suomeen. Älä yliarvio merkitystäsi... Asun itsekin perheilleni ulkomailla. Usko pois, sun serkku ei tarvitse sua mihinkään, eikä edes huomaa että vastaamisessasi on kestänyt. 😂

Ei ollut kohteliaisuusviesti. Hän asui ilmaiseksi talossamme alkusyksystä ja se käytännössä mahdollisti tai tukihänen Suomeen tuloaan. Eikä hänellä mitään "perhettä" ole, yksin asuu lapsensa kanssa.

Ap

Vierailija
155/221 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistuttaisin että hänellä on paljon enemmän perhettä ja läheisiä kuin sinulla. hän asuu lapsensa kanssa ja on väleissä äitinsä kanssa. ketä sulla olikaan?

Vierailija
156/221 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli äidin mukaan minun pitää olla toisia varten ja sitten ne toiset voivat olla mua varten! Ei ystävyys minusta sillälailla toimi! En mä halua, että kukaan uhrautuu mun takiani yhtään. Eikä kyllä kiinnosta itseäkään olla vain jotakuta varten siksi, että se nyt sattuu tukea tarvitsemaan. Siinähän tarttee, en mä sitä hänen poismuuttoaankaan alun alkaenkaan suunnitellut. Vttu.

Ap

Vierailija
157/221 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

muistuttaisin että hänellä on paljon enemmän perhettä ja läheisiä kuin sinulla. hän asuu lapsensa kanssa ja on väleissä äitinsä kanssa. ketä sulla olikaan?

Mies ja kaksi lasta. Ja hän ei ole niin innoissaan väleistä äitiinsä, se täti onkin äitinä varmasti aika rasittava... Tosi epäkäytännöllinen ja suht itsekeskeinen noin loppupeleissä... siis silleen ei osaa huomioida muita, joskaan ei ole ikinä ilkeä. Onneksi.

Ap

Vierailija
158/221 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies vastaa ainakin viittä hänen äitiään, jos apua käytäntöön mietitään...

Ap

Vierailija
159/221 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan ollut silleen ihana koti, kun oma äiti ei ole koskaan ilkeä, eikä halua pahaa. Tai koita rangaista omista virheistään jne.

Ap

Vierailija
160/221 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että jo sikälikin sietäisi käyttäytyä minua kohtaan. Kun on tuollalailla voimavaroja. Olevinaan.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi