Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi ei :( Tuttava laittoi iloisen viestin, itse olen loukkaantunut enkä halua laittaa mitään takaisin

Vierailija
27.10.2018 |

Mutta kyllähän mä hänestä hiukan välitän, siksi tuntuisi tylyltä olla vastaamatta mitään. Mutta kun hän ei noteeraa loukkaantumistani mitenkään, tietää siitä kyllä. Niin en oikein tajua, jos nyt vastaan, niin sitten en voi enää asettaa ehtoja ystävyydelle, eli ettei minua loukata omalla käytöksellä. Tunnen myös olevani jonkinlaisessa lievässä vastuussa hänen onnestaan ja elämästään tyyliin "ketään ei saa jättää yksin" ja juuri sellainen tilanne hänellä kyllä nyt juuri on.... Miten kestän sen, hyväksyn itsesssäni, että jos en vastaa, jätän hänet vain selviytymään vaikka voisin olla tukena?

Kommentit (221)

Vierailija
1/221 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän se ns. lasikatto mahtaakaan johtua?

Vierailija
2/221 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aavistustakaan. Mites tää mun aihe?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/221 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä yrität sanoa?

Vierailija
4/221 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin unohtaa koko ihmisen, mutta se on hieman vaikeaa, koska kyseessä on läheisin sukulaiseni (ei perheenjäsen) lapsiudenperheineen.

Ap

Vierailija
5/221 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai niin.

Vierailija
6/221 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko vaihtanut äitijankutuksen nyt serkkujankutukseen?

Vierailija
7/221 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten et laita mitään takaisin. Problem solved.

Vierailija
8/221 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkulta tuli viesti. Ihmettelen, kun ei mene jakeluun se, että on pahoittanut mieleni.

Ap

Vierailija
9/221 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä laitakaan, mutta asia vaivaa minua. Aivan kuin olisin tässä se ikävä henkilö.

Ap

Vierailija
10/221 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen melko varma, että saan hänen äidiltään lähiaikoina puhelun, jossa hän suree (lue syyllistää) minua siitä, että jokin höpsö asia on "sotkenut välimme". Tekisi siihen mieli sanoa, että kasvata lapsesi, mutta enpä tohdi.

Ap

Vierailija
11/221 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi päässyt eroob ap:n kaltaisista kieroista ihmisistä!

Asioista puhutaan nätisti, rohkeasti ja reilusti eikä anneta muiden arvata mitä miettii.

Vierailija
12/221 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen melko varma, että saan hänen äidiltään lähiaikoina puhelun, jossa hän suree (lue syyllistää) minua siitä, että jokin höpsö asia on "sotkenut välimme". Tekisi siihen mieli sanoa, että kasvata lapsesi, mutta enpä tohdi.

Ap

Täti kun uskoo voivansa "auttaa" selvittelemään välejä tai asiaa, aivan kuin kyse olisi 5-vuotiaista. Ja että tyttäreltä ei tukijat lopu. Mutta entäs minä? Kuka siitä piittaa, että loukkaannuin? No, minä tietenkin.

Ap

Vierailija
13/221 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen yrittää tarjota sinulle mahdollisuuden päästä nolosta ja lapsellisesta mökötystilanteesta täysin kasvojasi menettämättä, mutta sinulle sekään ei kelpaa. Oikeasti, en tajua, miten kukaan sukulaisistasi kestää sinua vähääkään. Minä en tuollaisen tyypin kanssa edes jaksaisi yrittää, joten serkkusi kärsivällisyyttä voi vain ihailla.

Vierailija
14/221 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi päässyt eroob ap:n kaltaisista kieroista ihmisistä!

Asioista puhutaan nätisti, rohkeasti ja reilusti eikä anneta muiden arvata mitä miettii.

"Arvata"? Olen jo selvittänyt hänelle, mikä loukkasi. Hän ei osoita olevansa pahoillaan. Miten selitän sen hänelle, että niin ei voi toimia?

Ap

Vierailija
15/221 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen yrittää tarjota sinulle mahdollisuuden päästä nolosta ja lapsellisesta mökötystilanteesta täysin kasvojasi menettämättä, mutta sinulle sekään ei kelpaa. Oikeasti, en tajua, miten kukaan sukulaisistasi kestää sinua vähääkään. Minä en tuollaisen tyypin kanssa edes jaksaisi yrittää, joten serkkusi kärsivällisyyttä voi vain ihailla.

Se ei ole sellainen. Jos se hänelle on, pitäkööt sitä sellaisena. Miksi ihmeessä sitten kutsuu luokseen? Enpä jaksaisi kaltaistani lapsellista paskamököttäjää, vaan etsisin parempia kavereita tai ystäviä.

Ap

Vierailija
16/221 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sä olisit itse mokannut ja loukannut toista, niin hieno asenne kyllä "ystäviisi" kikenkaikkiaan, ei voi muuta sanoa. 👏👏👏 Minä se tässä tilaisuuden annoin, kun kerroin, mikä loukkasi.

Ap

Vierailija
17/221 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hän on sinua loukannut?

Vierailija
18/221 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten hän on sinua loukannut?

Käytti pahan olonsa likasankona. Se on siis aivn eri asia,,kuin purkaa omaa pahaa oloaan minulle. Mähän en ota kenenkään p*skaa vastaan, sellainen on vain heti ymmärrettävä. Mä autan ja haluan olla tukija, en ole roskakori, ja nyt ois aika osoittaa, että arvostaa sitä, että olen ollutkin tukija. Jos ei, moido.

Ap

Vierailija
19/221 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä laitakaan, mutta asia vaivaa minua. Aivan kuin olisin tässä se ikävä henkilö.

Ap

So what?

Vierailija
20/221 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tuskinpa arvostaa. Tai osaa sitä osoittaa. Osaa osoittaa kyllä, että olen ällö ja roskien arvoinen, jos on itsellä paha olla.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi