Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä ruma ja vanha nainen voisi saada aidosti välittävän seurustelukumppanin?

Vierailija
27.10.2018 |

Olen 35+ nainen ja valitettavasti ulkonäössäni on useita vajavaisuuksia (kasvojen pieni epäsymmetrisyys, isohko nenä ja paksut huulet sekä vartalossa leveä lantio ja pienehköt rinnat). Kumppanin löytäminen on kaltaiselleni käytännössä mahdotonta ja olen kärsinyt tästä teini-iästä lähtien. Olisin rakastava, kiltti ja uskollinen puoliso jollekin, mutta kun kaikki ovat niin pinnallisia. Harmillista, kun siis rumakin nainen voisi kaivata rakkautta elämäänsä. :( Mitä voisin tehdä tilanteeni kohentamiseksi?

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vinkkini: teet itsestäsi edustuskelpoisen ihan vain pukeutumisella, hiustyylillä ja kevyellä meikillä. Sitten vain tinderiin, mutta unohda nämä palstalla jankutetut liibalaabasäännöt. Voit tykätä miehestä, jolla on kala- tai moottoripyöräposeerauskuva. Voit tykätä ulkomaalaisista. Voit tykätä miehestä, jolla ei ole lennokasta profiilitekstiä. Voit tykätä miehestä, jolla on suttuinen peiliselfie. Voit vastata viestiin, jossa lukee pelkkä moi. Jne. Kyllä alkaa olla valinnanvaraa. 

Vierailija
62/65 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä psykoosi sinut on saanut kuvittelemaan, että leveä lantio on huono asia? :DDDD no mutta itse kysymykseen: ruma ja vanha mies varmasti kelpuuttaa.

Eihän moni sinkkumieskään ota mitään susirumaa naista!

Sitä paitsi ns. rumina ja kauheina pidetyt miehet usein esim. lyövät hygieniansa täysin laimin, ovat hampaattomia tai sitten on mädäntyneitä ja haisevia hampaita suu täynnä yms.

- tai ovat vakavasti päihdeongelmaisia, luonnehäiriöisiä yms. -  ei kukaan tavisnainenkaan vaan pysty, eikä tarvitsekaan pystyä...

Vanhemmilla naisilla on kuitenkin rima tullut ulkonäön suhteen jo alas ja luonne ratkaisee enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkövammaisten kerhoista. Rumakaan naama ei haittaa jos on isot tissit, joten kokeile topattuja rintsikoita.

Vierailija
64/65 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ajattelin odottaa vanhainkoti-aikaa, siellä monella papparaisella on niin huono näkö että luulisi ettei niin haittaa jos ei ole ihan prinsessa-look :D

Vanhainkoti-ikäiset miehet ovat todella huonokuntoisia eli ei kannata odottaa sinne asti

- vanhat naiset ovat paremmassa kuosissa kaikin puolin ja joutuvat omaishoitajiksi...

Vierailija
65/65 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräältä aikuisviihde sivustolta tsekkasin parin ammattilaisen/amatöörin tiedot, molemmat oli 172cm, toinen 60kg ja toinen 62kg Bc luomutissit.

Mittojen puolesta on oikein hyviä, en usko että aapeen rungossa mitään ihmeellistä on, voi olla jopa oikein hyvä ja hiukset myös, naamasta vaikea sitten sanoa ilman kuvaa.