No, näkyykö veronpalautukset jo tilillä?
Mulla ei näy op:ssa. Kyllä ne sieltä tulee mutta haluaisin vaan päästä nollaamaan visan...
Kommentit (17)
S-pankki, ei näy vielä, juuri tarkastin. Odotan myös malttamattomana että pääsisin maksamaan vuokran.
Sinne meni mun hurjat 30 e ulosottoon.
Mutta jei, ehkä kymmenen kuukauden päästä oon ulos ulosotosta🎉
Ei näy vielä, odotan jo malttamattomana. Op on. Sain vain 500 euroa, yleensä olen saanut kyllä enemmän n.1700-1800 e.
Ei koskaan ole tullut senttiäkään. Vaikka esim tuli joku ihmeen lasku kirkolta, kun olin saanut perintö rahat yli 30 000 € jokunen vuosi sitten. Nyttemmin olen eronnut kyseisestä kirkosta. En maksanut sitä laskua. En siis kuulu kirkkoon. Ja kuitenkin joudun maksamaan kaupassa kaikkien tuotteiden täyden hinnan. Pitäisi olla niin, että joka ei joudu köyhyyden takia maksamaan veroja, myös kauppojen tuotteet ovat heille halvempia. Miksei näin ole ? Olisi myös kaupoille helpompaa. Tavarat menee kaupaksi paljon nopeammin.
Varattomalla petterillä ja riikkulilla ei ollutkaan varaa maksaa veroja takaisin.
Ei vielä. Ei mitään muistikuvaa monelta olisi aiempiana vuosina tullut. Toisaalta en varmaan ole koskaan ollut mitenkään niitä kyttäämässä vaan samalla viikolla huomannut jossain välissä.
Mulla näkyy, jos sulla ei niin lällälää.
Vierailija kirjoitti:
Meritassa näkyy.
Tuli reilu 1900€
Nyt ei olla ysärillä. Meritaa ei ole ollut vuosi kymmeniin
Mulla näkyy teidänkin palautukset jotka niitä kovasti odotatte! hakkeroin järjestelmän ja laitoin oman tilinumeron jos palautusta oli tulossa
En vielä päässyt katsomaan. Pankki aukeaa vasta kymmeneltä.
Vierailija kirjoitti:
Meritassa näkyy.
Tuli reilu 1900€
Merita oli 1995 - 2001.
Oli heti aamusta, ennen puolta seitsemää jo tsekkasin.