Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä ruma ja vanha nainen voisi saada aidosti välittävän seurustelukumppanin?

Vierailija
27.10.2018 |

Olen 35+ nainen ja valitettavasti ulkonäössäni on useita vajavaisuuksia (kasvojen pieni epäsymmetrisyys, isohko nenä ja paksut huulet sekä vartalossa leveä lantio ja pienehköt rinnat). Kumppanin löytäminen on kaltaiselleni käytännössä mahdotonta ja olen kärsinyt tästä teini-iästä lähtien. Olisin rakastava, kiltti ja uskollinen puoliso jollekin, mutta kun kaikki ovat niin pinnallisia. Harmillista, kun siis rumakin nainen voisi kaivata rakkautta elämäänsä. :( Mitä voisin tehdä tilanteeni kohentamiseksi?

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 35+ nainen ja valitettavasti ulkonäössäni on useita vajavaisuuksia (kasvojen pieni epäsymmetrisyys, isohko nenä ja paksut huulet sekä vartalossa leveä lantio ja pienehköt rinnat). Kumppanin löytäminen on kaltaiselleni käytännössä mahdotonta ja olen kärsinyt tästä teini-iästä lähtien. Olisin rakastava, kiltti ja uskollinen puoliso jollekin, mutta kun kaikki ovat niin pinnallisia. Harmillista, kun siis rumakin nainen voisi kaivata rakkautta elämäänsä. :( Mitä voisin tehdä tilanteeni kohentamiseksi?

Tuo kuvaus ei mitenkään pahalta vaikuttanut, laita kuva jakoon, kriittiset mitat ja missä asut?

Voit tietenkin linkittää netistä sun näköisen ja kokoisen naisen kuvan.

Itse olen 42v mies joka ei saa naista ikinä, täällä olisi siisti rempattu ok-talo lappeenrannassa ja kaikki.

Ei ole kuvaa tähän hätään (olen ratikassa ja pitäisi kaivaa yksi osin peitetty kuva ja linkata se sinne aijaa-sivustolle). Pituus: 174cm, paino 64 kg, yleisvaikutelma melko sporttinen/hoikka, vartalo on sopusuhtainen muuten paitsi lantio on leveähkö. Hiukset ovat tummahkot, raidoitetut, paksut ja pitkät. Silmät sinertävät tms. En välttämättä muistuta ketään julkkista kovinkaan paljon (?). Joskus joku sanoi, että näytän Mandy Moorelta, mikä oli ihan hillittömän imartelevaa omasta mielestäni. Mua on luultu ulkomailla tsekkiläiseksi, venäläiseksi ja ranskalaiseksi ja jopa norjalaiseksi, muttei koskaan suomalaiseksi.

T. Ap

Vierailija
42/65 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

^äh, siis kun kävin USA:ssa matkalla, joku LUULI mua Mandy Mooreksi. :D Tosin siitä on monta vuotta aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi kyllä siis mukava mies mua. :) En ole mihinkään nettideitteihin laittanut koskaan ilmoituksia, sillä nolottaa se ajatus ja pelkään, että muhun petyttäisiin tai etten olisi riittävän nuori ja viehättävä. Tinder on mielestäni liian pinnallinen foorumi moiseen muutenkin ja miellän sen sellaiseksi, ettei se ole mun paikkani.

T. Ap

Vierailija
44/65 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oho! Täällähän on oikeasti edistytty asioissa! Vaihtakaa nyt ihmeessä jotkut sähköpostit tms.

Vierailija
45/65 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ap:n tuskan. Joskus sitä vaan pitää purkaa ulospäin ettei kaikki jämähdä sisään. Vaikka sitten tuntemattomille keskustelupalstoilla, vaikkei sillä ole mitään konkreettista vaikutusta. Itsellä vastaavaa ongelmaa. Mutten asiasta ole kenellekkään pahemmin avautunut. Jos en kelpaa tämmöisenä kun olen niin ollaan sitten yksin. Itsellä ongelmana liika realistisuus ja ujous. Harrrastuksetkin on nais painotteisessa lajissa, jottei vahingossakaan kehenkään törmäisi. Jos ei tykkää roikkua baareissa niin mistä niitä miehiä löytäis? Biologinenkello tikittää ja lopettaa juuri toimintansa...

Vierailija
46/65 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajattelin odottaa vanhainkoti-aikaa, siellä monella papparaisella on niin huono näkö että luulisi ettei niin haittaa jos ei ole ihan prinsessa-look :D

Vierailija
47/65 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo kuvaus ei mitenkään pahalta vaikuttanut, laita kuva jakoon, kriittiset mitat ja missä asut?

Voit tietenkin linkittää netistä sun näköisen ja kokoisen naisen kuvan.

Itse olen 42v mies joka ei saa naista ikinä, täällä olisi siisti rempattu ok-talo lappeenrannassa ja kaikki.

Ei ole kuvaa tähän hätään (olen ratikassa ja pitäisi kaivaa yksi osin peitetty kuva ja linkata se sinne aijaa-sivustolle). Pituus: 174cm, paino 64 kg, yleisvaikutelma melko sporttinen/hoikka, vartalo on sopusuhtainen muuten paitsi lantio on leveähkö. Hiukset ovat tummahkot, raidoitetut, paksut ja pitkät. Silmät sinertävät tms. En välttämättä muistuta ketään julkkista kovinkaan paljon (?). Joskus joku sanoi, että näytän Mandy Moorelta, mikä oli ihan hillittömän imartelevaa omasta mielestäni. Mua on luultu ulkomailla tsekkiläiseksi, venäläiseksi ja ranskalaiseksi ja jopa norjalaiseksi, muttei koskaan suomalaiseksi.

T. Ap

Nuo mitat,hiukset,silmät on todella hyvät? Ja mandy moore on tosi hyvän näköinen.

Nyt se kuva jakoon.

Oletko pääkaupunkiseudulta?

Vierailija
48/65 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä samasta paikasta mistä ujot miehet saavat naisen.

Vierailija
49/65 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei vastannut mitään.

Vierailija
50/65 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet vielä onnelliseksi jonkun miehen, jolla on myös vaikeaa löytää kumppani.

Vierailija
51/65 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderistä

Vierailija
52/65 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä nyt oikein höpötätte? Ukkoa olisi tarjolla oikealta ja vasemmalta, nuorta ja vanhaa, mutta vaihtamaan en enää ryhdy. Ja vanha kanttura 40+ olen itsekin.

Sinussa varmasti on sitten "sitä jotain" mitä meissä ei ole

T. 1

Joo. Minussa on vähemmän gatkeruutta ja veminismiä

Vierailija
53/65 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osoitat olevasi jotain muuta kuin valtaosa tämän palstan naisista; omistautuva, kiltti, lämminsydämminen, herkkä ja välittävä nainen, joka ei nipota ja haasta riitaa tyhjästä. Aasialaiset naiset eivät ole suomalaisten rinnalla erityisen kauniita, mutta silti heille riittää kysyntää, ja siihen on syynsä.

Ohiksena, miten ihmeessä teit tällaisen tulkinnan aloituksesta? Minulta se taisi jäädä huomaamatta kaiken itsesäälin takaa. 🤔 Ap, sun ulkonäkö kuulosta tavalliselta suomalaiselta ja epäilen aloitusta tuulesta temmatuksi.

Vierailija
54/65 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säästän tässä rahaa nenäleikkaukseen ja ehkä leukaleikkaukseenkin. Voisin myös ottaa silikoni-implantit rintoihini, vaikken sellaisista juurikaan itse pidäkään. Yritän myös sivistää itseäni, jotta olisin kiinnostavampaa juttuseuraa jollekin miehelle. Mulle sinänsä kelpaisi nainenkin, tosin sellaisen löytäminen on vielä huomattavasti vaikeampaa ja voin sanoa, ettei minuun ole koskaan tai missään ihastunut kukaan nainen tai tehnyt aloitettakaan, joten se olisi vieläkin hankalampi rasti.

Älä nyt rupea leikkelemään itseäsi pelkästään sillä perusteella, että kuvittelet muiden pitävän sinua rumana! Etenkin nuo rintaleikkaukset ovat täysin turhia, ellei kyse ole oikeasti epämuodostumista tai rintojen pienennysleikkauksesta. Ihan järkyttävää, mitä naiset ovat valmiita tekemään itselleen vain siksi, että näyttäisivät viehättävimmiltä miesten (tai naisten) silmissä.

Sinuna harkitsisin vaikka kirjeenvaihtoa jonkun miehen kanssa. Niin tutustuu paremmin toiseen jo ennen varsinaista tapaamista, tai kuvan lähettämistä. Teksti kertoo muutenkin paljon ihmisestä. Tosin en tiedä, harrastetaanko sellaista ylipäätään enää. Vai onko ainoa vaihtoehto joku (omasta mielestäni liian) pinnallinen Tinderi.

Eli on ok, että on pienet rinnat, mutta isoja rintoja ei saisi missään nimessä olla? Mulla on isot rinnat, mutta en koskaan edes harkitsisi pienennysleikkausta.

Öh, eiköhän kirjoittaja tarkoittanut että rintojen kauneusleikkaukset ovat perusteltuja jos niihin on oikeasti hyvä syy. Isot rinnat saattavat aiheuttaa naiselle fyysisiä vaivoja jos ovat kovin raskaat. Kukaan ei pakota sinua leikkuuttamaan utareitasi pienemmäksi.

55/65 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaisi kyllä siis mukava mies mua. :) En ole mihinkään nettideitteihin laittanut koskaan ilmoituksia, sillä nolottaa se ajatus ja pelkään, että muhun petyttäisiin tai etten olisi riittävän nuori ja viehättävä. Tinder on mielestäni liian pinnallinen foorumi moiseen muutenkin ja miellän sen sellaiseksi, ettei se ole mun paikkani.

T. Ap

Häh!!!

Sun täytyy olla provo:)

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
56/65 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä psykoosi sinut on saanut kuvittelemaan, että leveä lantio on huono asia? :DDDD no mutta itse kysymykseen: ruma ja vanha mies varmasti kelpuuttaa.

Vierailija
57/65 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taasko  sä olet täällä kerjäämässä huomiota? Eikö ne edelliset sata ketjua samasta aiheesta riitä?

Tämä on trolli, älkää ruokkiko.

T. AV-empaatikko. 

---

Tiedoksi teille; täällä käy kuukausittain 1,5 miljoonaa naista. Kyllä siihen mahtuu samankaltaisia kokemuksia enemmänkin. 

1,5 miljoonaa sivulatausta ei ole sama kuin 1,5 miljoonaa uniikkia kävijää. Enemmänkin täällä käy 1500 naista, joista jokainen 1000 kertaa kuussa.

Vierailija
58/65 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osoitat olevasi jotain muuta kuin valtaosa tämän palstan naisista; omistautuva, kiltti, lämminsydämminen, herkkä ja välittävä nainen, joka ei nipota ja haasta riitaa tyhjästä. Aasialaiset naiset eivät ole suomalaisten rinnalla erityisen kauniita, mutta silti heille riittää kysyntää, ja siihen on syynsä.

Luuletko, ettei nuorelle suomalaiselle naiselle riitä kysyntää? Epäilen, onko aasialaiselle nelikymppiselle sen enempää kysyntää Suomessa kuin samanikäiselle suomalaisellekaan naiselle...

Mulle ei riittänyt kysyntää nuorenakaan. Ihastuin kyllä joihinkin ihmisiin, mutta tiesin, ettei mulla olisi koskaan mitään mahdollisuuksia heihin. Ihastuinpa silti. Vastakaikua tunteilleni en ole saanut juurikaan koskaan (ja heiltäkin, joilta jotain sen suuntaista sain, osoittautuivat mahdottomiksi puolisoina sekä he olisivat ottaneet minut vain paremman puutteessa). Olen aina ollut epäkelpo suhteeseen juuri vajavaisen ulkonäköni vuoksi. Tyhjästä on paha nyhjäistä.

T. Ap

Yleensä kun joku sanoo, ettei saa naista/miestä johtuu yksinomaan älyttömistä ulkonäkövaatimuksista. Pitää vaan hyväksyä, ettet saa sitä komeaa miestä jonka haluat ja alkaa elämään yksin onnellisena. 

Vierailija
59/65 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taasko  sä olet täällä kerjäämässä huomiota? Eikö ne edelliset sata ketjua samasta aiheesta riitä?

Tämä on trolli, älkää ruokkiko.

T. AV-empaatikko. 

---

Tiedoksi teille; täällä käy kuukausittain 1,5 miljoonaa naista. Kyllä siihen mahtuu samankaltaisia kokemuksia enemmänkin. 

1,5 miljoonaa sivulatausta ei ole sama kuin 1,5 miljoonaa uniikkia kävijää. Enemmänkin täällä käy 1500 naista, joista jokainen 1000 kertaa kuussa.

http://fiam.fi/tulokset/

Niin ei. Sanoin 1,5 miljoona naista, en uniikkia latausta. Viime elokuu 1,8 uniikkia käviää. 

Vierailija
60/65 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä nyt oikein höpötätte? Ukkoa olisi tarjolla oikealta ja vasemmalta, nuorta ja vanhaa, mutta vaihtamaan en enää ryhdy. Ja vanha kanttura 40+ olen itsekin.

Ei se noin yksinkertaista ole - kiinnostusta itseenkin kohdistuu, mutta mikä toimisi sitten käytännössä, esim. jos kyse paljon nuoremmasta miehestä.   Ja kun tiedostaa oman vanhenemisensa, näkyy jo peilistä ja   vaihdevuodetkin suhteellisesti lähitulevaisuudessa sekä hedelmällisyysasiat, niin ei kyllä viitsi ottaa nuorta miestä... 

- mikä etenkin johtaisi aitoon, pitkään rakkaussuhteeseen, niin se onkin toinen juttu...

Parisuhteissa elävät eivät usein hahmota esim. naisen iän vaikutusta pysyviin uusiin parisuhteisiin -

tosin voi olla, että sinkuilla on rimakin hieman korkeammalla miesten suhteen...

On aivan äärettömän vaikeaa löytää aitoa ja pysyvää rakkautta.