Mistä ruma ja vanha nainen voisi saada aidosti välittävän seurustelukumppanin?
Olen 35+ nainen ja valitettavasti ulkonäössäni on useita vajavaisuuksia (kasvojen pieni epäsymmetrisyys, isohko nenä ja paksut huulet sekä vartalossa leveä lantio ja pienehköt rinnat). Kumppanin löytäminen on kaltaiselleni käytännössä mahdotonta ja olen kärsinyt tästä teini-iästä lähtien. Olisin rakastava, kiltti ja uskollinen puoliso jollekin, mutta kun kaikki ovat niin pinnallisia. Harmillista, kun siis rumakin nainen voisi kaivata rakkautta elämäänsä. :( Mitä voisin tehdä tilanteeni kohentamiseksi?
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä nyt oikein höpötätte? Ukkoa olisi tarjolla oikealta ja vasemmalta, nuorta ja vanhaa, mutta vaihtamaan en enää ryhdy. Ja vanha kanttura 40+ olen itsekin.
Sinussa varmasti on sitten "sitä jotain" mitä meissä ei ole
T. 1
Tää "vientiä riittää"-myytti on sitkeä.
On tarjolla joo. 99% niistä halua milffikyytejä, salasuhdetta, tms. Suoraan tätä ei tietenkään sanota, vaan annetaan ymmärtää muuta. Vanhempi nainen ajatellaan helpoksi mutta seksissä kokeneeksi.
Jos etsit elämänkumppania ja sielunkumppania, etkä halua äidiksi millekään exäänsä 24/7 kiroavalle "erikoisolutharrastajalle" (kaappijuopolle), tulee todella hiljaista.
Te kauniit ette tiedä, miltä tuntuu tällainen kohtalo. Minusta ei kukaan tule koskaan välittämään edes. Olen ihastunut ja rakastunutkin onnettomasti, kun en tietenkään saa koskaan vastakaikua tunteilleni, kun siis eihän kukaan tietenkään halua kaltaistani. Sellainen vuosien kuluessa syö itsetuntoa todella pahasti.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä nyt oikein höpötätte? Ukkoa olisi tarjolla oikealta ja vasemmalta, nuorta ja vanhaa, mutta vaihtamaan en enää ryhdy. Ja vanha kanttura 40+ olen itsekin.
T. 1Tää "vientiä riittää"-myytti on sitkeä.
On tarjolla joo. 99% niistä halua milffikyytejä, salasuhdetta, tms. Suoraan tätä ei tietenkään sanota, vaan annetaan ymmärtää muuta. Vanhempi nainen ajatellaan helpoksi mutta seksissä kokeneeksi.
Jos etsit elämänkumppania ja sielunkumppania, etkä halua äidiksi millekään exäänsä 24/7 kiroavalle "erikoisolutharrastajalle" (kaappijuopolle), tulee todella hiljaista.
"Erikoisolutharrastajalle". :D LOL...kiitos, sain päivän parhaat naurut. :) Noin se kieltämättä menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa. Ehkä sitten rumemmilla näin.
Vierailija kirjoitti:
Lopetapa jo.
t. Päivi
Eräs kaimasi on muuten maailman kaunein ja upein nainen.
SInä et ole vanha.
Jos koet, että kumpanin saaminen on sinulle mahdotonta, ala nauttimaan elämästäsi ilman kumppania.
Minä olin yksinäinen, ja kärsin siitä aikani. Sitten vaan päätin, että alan nauttimaan siitä, ettei tarvitse ottaa muiden mielipiteitä huomioon. Mahdut mukaan lähes täysiin saleihin, kun et tarvitse kahta vierekkäistä vapaata paikkaa.
No eikös tämä palsta ole täynnä miehiä, joille kelpaa ihan kuka vaan nainen? Joku sellainen nyt ilmoittautumaan treffeille aloittajan kanssa. Nirsoilla ei saa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 35+ nainen ja valitettavasti ulkonäössäni on useita vajavaisuuksia (kasvojen pieni epäsymmetrisyys, isohko nenä ja paksut huulet sekä vartalossa leveä lantio ja pienehköt rinnat). Kumppanin löytäminen on kaltaiselleni käytännössä mahdotonta ja olen kärsinyt tästä teini-iästä lähtien. Olisin rakastava, kiltti ja uskollinen puoliso jollekin, mutta kun kaikki ovat niin pinnallisia. Harmillista, kun siis rumakin nainen voisi kaivata rakkautta elämäänsä. :( Mitä voisin tehdä tilanteeni kohentamiseksi?
Taasko sä olet täällä kerjäämässä huomiota? Eikö ne edelliset sata ketjua samasta aiheesta riitä?
Tämä on trolli, älkää ruokkiko.
En ole trolli. Olen oikeasti yksinäinen ja ruma ja siltikin kaipaisin rakkautta elämääni.
T. Ap
Eri kuin tuo trolliksi sanoja vahvistaa että Ap jauhanut asiaa kymmeniä vuosia, ja on kerrottu että ulkonäkö ei ole pointti vaan pakkomielle/mt-ongelma, josta se kertojakin oli ymmällään, mistä onkaan kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa. Ehkä sitten rumemmilla näin.
Ihan tavallisille nelikymppisille.
Tavallinen nelikymppinen nainen saa Tinderissä 100 viestiä, tavallinen nelikymppinen mies 2.
2 viesteistä on sellaisilta jotka oikeasti luki profiilin ajatuksella ja etsii parisuhdetta.
Sori vaan. Kato nyt tätäkin palstaa, joka päivä joku kysyy onkohan Tinder-rakkaus vain seksin perässä?
Nelikymppiset miehet on pahimpia. Nuoremmista sentään osaa lukea mitä ovat hakemassa, mutta nää osaa k*settaa vannomalla tosirakkautta ja antamalla ymmärtää että tää on nyt vakavaa.
Vierailija kirjoitti:
Tai siis ruman miehen on vaikeampaa löytää kumppani kuin ruman naisen.
Miten tämän tiedon tulisi lohduttaa aloittajaa?
Vierailija kirjoitti:
Osoitat olevasi jotain muuta kuin valtaosa tämän palstan naisista; omistautuva, kiltti, lämminsydämminen, herkkä ja välittävä nainen, joka ei nipota ja haasta riitaa tyhjästä. Aasialaiset naiset eivät ole suomalaisten rinnalla erityisen kauniita, mutta silti heille riittää kysyntää, ja siihen on syynsä.
Luuletko, ettei nuorelle suomalaiselle naiselle riitä kysyntää? Epäilen, onko aasialaiselle nelikymppiselle sen enempää kysyntää Suomessa kuin samanikäiselle suomalaisellekaan naiselle...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osoitat olevasi jotain muuta kuin valtaosa tämän palstan naisista; omistautuva, kiltti, lämminsydämminen, herkkä ja välittävä nainen, joka ei nipota ja haasta riitaa tyhjästä. Aasialaiset naiset eivät ole suomalaisten rinnalla erityisen kauniita, mutta silti heille riittää kysyntää, ja siihen on syynsä.
Luuletko, ettei nuorelle suomalaiselle naiselle riitä kysyntää? Epäilen, onko aasialaiselle nelikymppiselle sen enempää kysyntää Suomessa kuin samanikäiselle suomalaisellekaan naiselle...
Mulle ei riittänyt kysyntää nuorenakaan. Ihastuin kyllä joihinkin ihmisiin, mutta tiesin, ettei mulla olisi koskaan mitään mahdollisuuksia heihin. Ihastuinpa silti. Vastakaikua tunteilleni en ole saanut juurikaan koskaan (ja heiltäkin, joilta jotain sen suuntaista sain, osoittautuivat mahdottomiksi puolisoina sekä he olisivat ottaneet minut vain paremman puutteessa). Olen aina ollut epäkelpo suhteeseen juuri vajavaisen ulkonäköni vuoksi. Tyhjästä on paha nyhjäistä.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuule terapeuttihullu. Olet niin epävakaa ihminen, että et varmastikaan saa parisuhdetta ennen kuin panet pääsi kuntoon. Suosittelen terapiaa (joskaan en sen tietyn terapeutin vastaanotolla).
Kyllä. Rumuus-sottapytty -ap on trollaaja, älkää ruokkiko.
Mikä sottapytty? What? En ole trollikaan. Olen siisti ja asiallinen, vaikka olenkin ruma.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä voisin löytää sellaisen miehen, joka välittäisi muustakin kuin ulkonäöstä ja tietystä itsevarman kovaksikeitetystä asenteesta? Siis sellaisen, jolle kelpaisi kiltti, mutta hieman vähemmän näyttävän näköinen nainen?
Jaa en tiedä, netistä ehkä? Kovaksikeitetyn itsevarmasta asenteesta tuskin monikaan mies välittää. Tässä iässä alkaa kauniimpienkin naisten kauneus jo rapistua ja jäljelle jää usein vain ruma luonne. Oikein hyvällä tuurilla löydät vielä komean miehen, joka on kypsynyt kauniiden naisten v-mäisyyteen.
Vierailija kirjoitti:
SInä et ole vanha.
Jos koet, että kumpanin saaminen on sinulle mahdotonta, ala nauttimaan elämästäsi ilman kumppania.
Minä olin yksinäinen, ja kärsin siitä aikani. Sitten vaan päätin, että alan nauttimaan siitä, ettei tarvitse ottaa muiden mielipiteitä huomioon. Mahdut mukaan lähes täysiin saleihin, kun et tarvitse kahta vierekkäistä vapaata paikkaa.
On vaikeaa nauttia elämästään ilman rakkautta. Ihan nuorenakin (18-19-vuotiaana) yksin käyskentelin kaupungilla ja puistoissa ja se yksinäisyys vain korostui siten, kun näytti siltä, että kaikilla muilla oli seuraa, varsinkin naisilla. Jouduin sitten parin raiskausyrityksen (eivät tosin onnistuneet siinä!) kohteeksi lähinnä, kun mekkosessani yksin katuja mittailin. Aloin jännittää ihmisiä vieläkin enemmän. Ei sitä parisuhteessa oleva varmaan tajuakaan, miltä tuntuu olla se yksinäinen erilaisissa tapahtumissa. Kun siis ei mulla ole vapaa-ajalla kavereita tai ystäviäkään (siis muita kuin chattikavereita ulkomailla).
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taasko sä olet täällä kerjäämässä huomiota? Eikö ne edelliset sata ketjua samasta aiheesta riitä?
Tämä on trolli, älkää ruokkiko.
En ole trolli. Olen oikeasti yksinäinen ja ruma ja siltikin kaipaisin rakkautta elämääni.
T. Ap
Eri kuin tuo trolliksi sanoja vahvistaa että Ap jauhanut asiaa kymmeniä vuosia, ja on kerrottu että ulkonäkö ei ole pointti vaan pakkomielle/mt-ongelma, josta se kertojakin oli ymmällään, mistä onkaan kyse.
En ole jauhanut asiasta kymmeniä vuosia - vain nuorena niin kauan, kunnes "pääsin" tuplasti ikäiseni miehen hyväksikäytettäväksi ja pettämäksi vuosikausiksi (=ensimmäinen "miesystäväni" koskaan). Ja sinkkuunnuttiani olen taas sitten valitellut yksinäisyyttäni (enimmäkseen vanhemmilleni ja chat-kavereilleni tosin).
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Tuo kuvaus ei mitenkään pahalta vaikuttanut, laita kuva jakoon, kriittiset mitat ja missä asut?
Voit tietenkin linkittää netistä sun näköisen ja kokoisen naisen kuvan.
Itse olen 42v mies joka ei saa naista ikinä, täällä olisi siisti rempattu ok-talo lappeenrannassa ja kaikki.
Ap, olet joko huono provo, tai sitten todella - TODELLA säälittävä....
Luulenpa, että ilman kumppania jääminen johtuu ihan vain marttyyriasenteestasi. Ei todellakaan sytytä.
Vierailija kirjoitti:
Ap, olet joko huono provo, tai sitten todella - TODELLA säälittävä....
Luulenpa, että ilman kumppania jääminen johtuu ihan vain marttyyriasenteestasi. Ei todellakaan sytytä.
Perustele, miksi olen säälittävä. Sorry, mutta en tosiaan käsitä. En ole provo/trolli. Kerroin vain sen, miltä tuntuu ja miten ajattelen.
Lopetapa jo.
t. Päivi