Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Olen naisrintamalla menestynyt betamies, ja se ei edes ollut vaikeaa
26.10.2018 |
Normaaleja naisia on paljon harrastuksissa. Aloin 20v harrastaa kuoroa, kerhoja ja muutamaa vapaaehtoisjuttua, jossa tehdään yhdessä asioita. Siellä ne sosiaalisesti kyvyttömät naisetkin oli. Joo oli kömplöä ja vähän noloakin jälkikäteen ajatellen mutta niin ne omat taidot karttui. Sosiaaliset ja tuli sitten seurusteltuakin. Nörttiporukkaa mutta nörtthän mä olenkin. Ei olisi käynyt mielessäkään baarissa voivottelut.. tai kävihän ne mutta miksi mennä erilaisten naisten perään ja pettyä? Tai pahempi vielä syytellä heitä siitä?
Pelaa omaa sarjaa niin saa maaleja. Niin se vaan on...
M29 naimisissa
Kommentit (201)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Näyttää lain kirjaimen mukaan jossain määrin noin olevan, käytäntö lienee sitten tietysti hyvinkin eri asia - ihmiset kun tykkäävät itse päättää omista tärkeistä asioistaan. Työilmapiiri ja porukkakemiat ovat ainakin minun mielestäni tärkeimpiä asioita työpaikalla eikä siinä ole mielestäni mitään mulkkua, että pyrkii valitsemaan sellaisia ihmisiä joiden kanssa tulee toimeen parhaiten.
Anarkia on sitten taas enemmänkin niitä sinun aatetoveriesi suuntauksia, vaikkakaan en myöskään ensimmäistä kertaa kohtaa sinun osaltasi sellaista "rentoa", jäykkää ja pakottavaa vasemmisto"suvaitsevaisuuttakaan"...