Milloin Eurovision Laulukilpailuista tuli tuollainen pridetapahtuma?
Kommentit (48)
Vastenmielistä. Tuntuu olevan pääosin seksuaalisuussekoilua nykyään, vaikka seksuaalivähemmistöjen osuus kansoista on häviävän pieni. Ei ole millään tavoin tasa-arvoista.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se tuollainen ollut jo kauan. Miten sen nyt vasta huomaat.
Sanoiko hän huomanneensa sen vasta nyt? Ei. Hän kysyi, että "milloin?"
Alkuaikoina se oli lähinnä prideväen suosiossa. Joten sanoisin että se on aina ollut mutta vuosien saatossa fanikunta on laajentunut.
Muualla Euroopassa ensimmäisestä vuodesta alkaen
Vierailija kirjoitti:
Vastenmielistä. Tuntuu olevan pääosin seksuaalisuussekoilua nykyään, vaikka seksuaalivähemmistöjen osuus kansoista on häviävän pieni. Ei ole millään tavoin tasa-arvoista.
Totta. Ei ole missään suhteessa heidän määrään väestössä. Tasa-arvoa ei ole olemassa, ikinä.
Mä ainakin nautin musiikista muut asiat euroviisuissa on mielestäni toisarvoisia.
Vierailija kirjoitti:
Alkuaikoina se oli lähinnä prideväen suosiossa. Joten sanoisin että se on aina ollut mutta vuosien saatossa fanikunta on laajentunut.
Alkuaikoina. Siis jo vuodesta 1956?
Vierailija kirjoitti:
Paskat ollut.
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin nautin musiikista muut asiat euroviisuissa on mielestäni toisarvoisia.
Nykyisin laulu ja musiikki ovat euroviisuissa toisarvoista.
ollu jo ainakn 40 vuotta, ja sitä ennen en tainnu vaan ymmärtää noita juttuja
Ylen mies selostaja ei kyllä jätä yhtään epävarmuuteen keitä fanittaa. Pojat ja heidän fyysiset ominaisuudet sekä vaatetus tai sen niukkuus on mainittu monta keraa jo semifinaaleissa. Ollaan siirrytty naisten kuolsuksesta miesten samanlaiseen. Vastenmielistä olkoon kohde kuka vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Ei ole missään suhteessa heidän määrään väestössä. Tasa-arvoa ei ole olemassa, ikinä.
Eihän nuo muiltakaan ominaisuuksiltaan edusta keskimääräistä väestöä. Ei edes keskimääräisiä poptähtiä, ei mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sä sitten kattelet euroviisuja?
Vierailija kirjoitti:
Näin on. Jo ensimmäisten euroviisujen aikaan 1956 heilutin sateenkaarilippua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se show ja karnevaali ole keskiössä ollut jo vuosikymmeniä. Vai voittko lordi laulukilpailun?
Vierailija kirjoitti:
En osaa sanoa, mutta en anna lasteni katsoa tuota lgbt-propagandaa
Mistä hän tietää, mitä nuo eri jutut tarkoittavat?
Klo 22 alku voisi olla tosin hyvä syy kieltää.
Joskus 90-luvulla kai, kasarilla se oli vielä koko perheen ohjelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sä sitten kattelet euroviisuja?
Piti ihan laittaa just näkyviin. Homolta tuo kuuluttaja siellä ainakin näyttää, jatkanpa sitten ylemmillä kanavilla. Kuulee sen voittajan sitten aamulla.
Onhan se tuollainen ollut jo kauan. Miten sen nyt vasta huomaat.