Vihreät kriisissä! Alle kymmenen prossaa ennen joulua on tosiasia!
Vihreiden pakka aivan sekaisin Aallon sivuun siirtymisen myötä. Uudet pj-ehdokkaatkin ovat todella heikkoja. Marginaali odottaa.
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Vihreät ah tuo niin tuore tuulahdus neuvostoliitosta. Vihreiden titanic uppoaa koko eurostoliitossa mutta bandi senkuin jatkaa soittamista ja muiden muroihin kusemi nen jatkuu. Kunnes ollaan politiikan tunkiolla ja sitten alkaa vihreille tyypillinen uhriutuminen uliuliuli valivalivali, miten tyhmä pitää olla että äänestää näitä i di ootteja.
Neuvostoliitto ei minulle kyllä vihreistä mieleen tule. Mutt nyky-persut ja heidän vihan lietsontansa tuovat kyllä mieleen tuulahduksen 30-luvun saksasta.
Vierailija kirjoitti:
Persujen ongelma on se, että se on käytännössä vain toista sukupuolta kiinnostava puolue, lisäksi se on profiloitunut matalasti koulutettujen suosikiksi. Tuota potentiaalista äänestäjäporukkaa ei niin kovin paljon ole.
Itse olen naisena kiinnostunut turvallisesta yhteiskunnasta lapsilleni.
Ruotsin kehitys on ollu pelottavaa seurattavaa ja en haluaisi samanlaisia sosiaalisten ongelmien kehitystä maahamme. Siksi äänestän sitä vaihtoehtoa joka uskaltaa puhua näistä ongelmista ja tarjoaa ratkaisuja niihin. Vähissä ovat vaihtoehdot
Vierailija kirjoitti:
Mies 42v kirjoitti:
Ei kukaan oletakaan ettää vihreiden äänestäjä alkaisi äänestää perussuomalaisia. Mutta äänestipä se entinen vihreiden äänestäjä mitä tahansa muuta puoluetta, tai nukkuu, niin Suomi on hieman vähemmän typerämpi kun se lakkasi äänestämästä vihreitä.
Minä ainakin olen entinen vihreiden äänestäjä joka antoi viime pressan vaaleissa äänensä Huhtasaarelle.
Varmasti niin :D
Totta se on, uskokaa tai älkää. Olin 20-vuotiaana juuri sellainen mitä nykyään hal veksin. Äänestin joka vaaleissa vihreitä, mm. Alexis Kouros vuoden 1999 eurovaaleissa. Mitähän sillekin kuuluu? Ja 2000 sekä 2006 Halosta.
Tulin lopulta järkiini kun rahaa syydettiin kuin rännistä etelän rosv omaille ja kauhean saa stan hyökyaalto iski eurooppaan 2015. Etenkin siitä miten Vihreät molempiin suhtautuivat.
Kokeilkaa tekin järkiinne tulemista. Olen mm. havainnut miten helpottavaa se on ettei tarvitse olla puolustelemassa ja hyväksymässä kauheita rikoksia ja syyttämässä niiden suomalaista uhria.
Mies 42 vuotta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persujen ongelma on se, että se on käytännössä vain toista sukupuolta kiinnostava puolue, lisäksi se on profiloitunut matalasti koulutettujen suosikiksi. Tuota potentiaalista äänestäjäporukkaa ei niin kovin paljon ole.
Ruotsin kehitys on ollu pelottavaa seurattavaa ja en haluaisi samanlaisia sosiaalisten ongelmien kehitystä maahamme. Siksi äänestän sitä vaihtoehtoa joka uskaltaa puhua näistä ongelmista ja tarjoaa ratkaisuja niihin. Vähissä ovat vaihtoehdot
Yhden totuuden yhteiskunnat ei koskaan ole ideaalisia ja usein edes turvallisia (koska asioiden hoitamisen sijaan vallassaolevat sitten vaan väittävät että kaikki on loistavasti ja keskittyvät pysymään vallassa). Pätee myös persujen tarjoamaan yhden totuuden ideologiaan, jonka toteutumiskelpoisuutta voi epäillä. Koko homma haiskahtaa pahasti brexitin veroiselta fantasialta jota hoetaan isolla joukolla kuin papukaijat koska hokemalla koitetaan saada porukka uskomaan siihen ilman että kukaan miettii tarkemmin että mitäs se oikeasti tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhden totuuden yhteiskunnat ei koskaan ole ideaalisia ja usein edes turvallisia (koska asioiden hoitamisen sijaan vallassaolevat sitten vaan väittävät että kaikki on loistavasti ja keskittyvät pysymään vallassa). Pätee myös persujen tarjoamaan yhden totuuden ideologiaan, jonka toteutumiskelpoisuutta voi epäillä. Koko homma haiskahtaa pahasti brexitin veroiselta fantasialta jota hoetaan isolla joukolla kuin papukaijat koska hokemalla koitetaan saada porukka uskomaan siihen ilman että kukaan miettii tarkemmin että mitäs se oikeasti tarkoittaa.
Aivan, vihreiden meillä on unelma sopii tähän kuin nyrkki n e ¤erin silmään. AAMEN.
En millään jaksa uskoa, että noi vihreiden sarjatörttöilyt vähentävät kannatusta. Niiden äänestäjillä ei järki ohjaile päätöksiä.
Vihreät ei pärjää jos puhuvat ainoastaan koulutuksesta ja ilmastonmuutoksesta. Varsinkin nyt kun työmarkkinateemat ovat pinnalla, myös niihin asioihin pitäisi olla selkeitä kannanottoja. Lisäksi myös sotessa pitäisi profiloitua enemmän. Ville Niinistö pystyi tuolla koulutusteemalla hankkimaan paljon kannatusta, mutta silloin politiikan ilmatilassa ei ollut kauheasti muuta liikennettä. Nyt vihreiden pitäisi pystyä selkeästi laajentamaan muihinkin teemoihin.