Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihreät kriisissä! Alle kymmenen prossaa ennen joulua on tosiasia!

Vierailija
24.10.2018 |

Vihreiden pakka aivan sekaisin Aallon sivuun siirtymisen myötä. Uudet pj-ehdokkaatkin ovat todella heikkoja. Marginaali odottaa.

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin just loikata persujen äänestäjäksi.

Mutta puhukaa te, jotka tiedätte paremmin...

T. Maisterisnainen

Vierailija
22/68 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aalto ei kyllä auttanut mitenkään

Auttoipas. Jo kesällä sanoin että Touko tekee hiki hatussa perussuomalaisille vaalityötä. Hyvä Touko!

Vihreiden tai persujen galluptuloksilla ei kyllä oikeasti ole mitään tekemistä keskenään. Äänestäjien pitäisi nimittäin liikkua muiden puolueiden välillä. Demariukot ovat hypänneet takaisin persuista SDP:hen ja kepulaisetkin ovat menneet jonnekin muualle kuin persuihin. VIhreiden kannatus on nyt lukujen mukaan sitä mitä se on ollut pitkään ja viime aikaiset muutokset ovat tapahtuneet selvästi siirtymisiniä vihreistä vasemmistoliittoon. Persujen vaalivoittoa ei takaisi kuin kepun täydellinen romahdus, mutta sitä ei taida tapahtua. Vihreiden gallup-tulosten nouseminen vaatisi siirtymistä joko vasemmistoliitosta tai esimerkiksi kokoomuksesta vihreisiin mutta kokoomuksen kannatus on ollut varsin vakaata vaikka tyytymättömyyttä hallitukseen onkin ollut.

Perussuomalaisesta näkökulmasta mikä tahansa on parempi kuin Vihreät. Ei kukaan oletakaan ettää vihreiden äänestäjä alkaisi äänestää perussuomalaisia. Mutta äänestipä se entinen vihreiden äänestäjä mitä tahansa muuta puoluetta, tai nukkuu, niin Suomi on hieman vähemmän typerämpi kun se lakkasi äänestämästä vihreitä.

Mutta perussuomalaisten kannatukseen sillä ei ole merkitystä äänestääkö vihreitä vai ei, koska vihreiden äänet eivät näy persujen kannatuksessa ja persuille ei voi todellakaan luvat a kovin ruusuista tulevaisuutta. Vihreillä sentään on potentiaalia parantaa.

Et sitten ole huomannut mitä maailmalla on tapahtunut? Isänmaalliset ovat päässeet monessa maassa, esim. Italiassa, valtaan, ja vihreiden suosio on romahtanut Euroopassa.

Olen kyllä huomannut mutta valitettavasti olet kyllä tulkinnut asiaa aika väärin. Italiassa ei ole merkittävää vihreää puoluetta joten sen voitto olisi ollut aika ihme ja toisaalta maa on niin sekaisin että prostestiääniä jaettiin vaaleissa paljon. Sitten se toinen esimerkki eli ruotsi onkin mielenkiintoisempi mutta sielläkin kysymys on samasta jytkystä mikä suomessa jytkyteltiin jo aiemmin ja jos käy niin että ruotsidemokraatit hallitukseen pääsisivät se voisi olla ihan hyvä asia koska lopputulos olisi sama kuin suomessa ts. kannatuksen romahdus. Sitten se mielenkiintoisempi asia onkin että Saksassa jossa vihreillä on pitkä historia tulikin juuri vaalivoitto ja aika merkittvä sellainen ja ranskassa populistioikeisto hävisi. Kyllähän näitä jytkyttelyjä toki nähdään puolassa, itävallassa, unkarissa jne. ja niissä on pohjaa perinteitä ääirkonservatiiveillä, mutta EU:n vastaveto demokratian pelisääntöjen rikkomisessa on selvä asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 42v kirjoitti:

Ei kukaan oletakaan ettää vihreiden äänestäjä alkaisi äänestää perussuomalaisia. Mutta äänestipä se entinen vihreiden äänestäjä mitä tahansa muuta puoluetta, tai nukkuu, niin Suomi on hieman vähemmän typerämpi kun se lakkasi äänestämästä vihreitä.

Minä ainakin olen entinen vihreiden äänestäjä joka antoi viime pressan vaaleissa äänensä Huhtasaarelle.

:D vieläkä, kun tuossa alempana oleva maisterisnainen kertoo myös äänestävänsä Huhtista niin voidaan olla varmoja trollailusta.

Minäkin äänestin viime vaaleissa persuja mutta nyt äänestän vihreitä

Vierailija
24/68 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 42v kirjoitti:

Ei kukaan oletakaan ettää vihreiden äänestäjä alkaisi äänestää perussuomalaisia. Mutta äänestipä se entinen vihreiden äänestäjä mitä tahansa muuta puoluetta, tai nukkuu, niin Suomi on hieman vähemmän typerämpi kun se lakkasi äänestämästä vihreitä.

Minä ainakin olen entinen vihreiden äänestäjä joka antoi viime pressan vaaleissa äänensä Huhtasaarelle.

Varmasti niin :D

Vierailija
25/68 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen entinen isänmaallinen, nykyinen vihreä, hankin jopa jäsenkirjankin. Inhimillisyys kasvaa iän myötä.

Vierailija
26/68 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolueen laihdutuskuuri? Alle 10%:n jouluksi!!!

Vierailija
27/68 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen entinen isänmaallinen, nykyinen vihreä, hankin jopa jäsenkirjankin. Inhimillisyys kasvaa iän myötä.

Ei välttämättä. Katso vaikka trumppia joka on tasan yhtä piittaamattoman itsekeskeinen kuin oli joskus nuorempanakin.

Vierailija
28/68 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persujen ongelma on se, että se on käytännössä vain toista sukupuolta kiinnostava puolue, lisäksi se on profiloitunut matalasti koulutettujen suosikiksi. Tuota potentiaalista äänestäjäporukkaa ei niin kovin paljon ole.

Jos poliittisia kunniatohtorin titteleitä ei lasketa, niin onhan persuissa akateemista osaamista paljonkin, johtavat persupoliitikot ovat tohtoreita ja maistereita.

Vierailija
29/68 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään hätää, kuplassa elävä vaalikarja vaan on niin tyhmää että meitä äännestetään joka tapauksessa.

T: Vihreät De Röda

Niin harmittaahan se, että vihreät ovat oikeasti hyvä vaihtoehto ja persuheb kannatus vaan laahaa takiaispuolueiden joukossa eikä suunta muutu.

Ei me mikään vaihtoehto olla kunhan räksytetään ja vastustetaan kaikkea ja saikkuillaan muiden rahoilla, silti aina joku on niin tampio että äänestää meitä.

T: the röda

Älähän nyt. Onhan vihreillä edustajia, kuten Jani Toivola ym., joka selvästi äänestettiin eduskuntaan hänen kompetenssinsa vuoksi. Hänellä on erityisosaamista mm. asioissa...........*HEINÄSIRKKOJEN SIRINÄÄ*..........

Älä huoli Jani ei ole enää ehdolla, kun tajusi että kompetenssi ei riitä. Persuilla onneksi näitä nuoria kykyjä löytyy. Hakkarais Teuvon toilailut ja tuomiot, Huhtiksen lasten maalittamiset, huijaukset ja höpöjutut kreationismista, Kiken laittomat aseet ja rahankätkemiset, Packalenin juoppoajelut, Vähämäen saunassa asumiset, Immosen ja kumppaneiden yhteydet laittomaan äärioikeistoliikkeeseen. Mestarin salaperheet ja tuomiot. Kyllä näistä kelpaa valita...

Vierailija
30/68 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

PS:n kannatuksen ongelmana on tosiaan se, että se suhtautuu nihkeästi sukupuolten väliseen tasa-arvoon. Siksi naisäänestäjät tai korkeastikoulutetut miesäänestäjät ovat heillä todella vähissä.

Vierailija
31/68 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun inhimillisyyden kasvu on näkynyt siinä, että nuorena kannatin Amnestyä, nyt persuja. Olen pehmentynyt valtavasti iän myötä, lempeäksi mummoksi.

Vierailija
32/68 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persujen ongelma on se, että se on käytännössä vain toista sukupuolta kiinnostava puolue, lisäksi se on profiloitunut matalasti koulutettujen suosikiksi. Tuota potentiaalista äänestäjäporukkaa ei niin kovin paljon ole.

Jos poliittisia kunniatohtorin titteleitä ei lasketa, niin onhan persuissa akateemista osaamista paljonkin, johtavat persupoliitikot ovat tohtoreita ja maistereita.

Siis ketkä? Halla-aholla toki löytyy osaamista väitöskirjan verran kirkkoslaavista ja sitten se valemaisteri huhtasaari, mutta siinäpä se taitaa olla. Ne koulutetut persut menivät sinne sinisiin ja persuihin jäivät öyhöttäjät.

Vierailija
33/68 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim. se kuuluisa valemaisteri? Ja muinaiskirkkoslaavin osaaminenkin lienee tosi tärkeää valtion politiikassa?

Vierailija
34/68 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään hätää, kuplassa elävä vaalikarja vaan on niin tyhmää että meitä äännestetään joka tapauksessa.

T: Vihreät De Röda

Niin harmittaahan se, että vihreät ovat oikeasti hyvä vaihtoehto ja persuheb kannatus vaan laahaa takiaispuolueiden joukossa eikä suunta muutu.

Ei me mikään vaihtoehto olla kunhan räksytetään ja vastustetaan kaikkea ja saikkuillaan muiden rahoilla, silti aina joku on niin tampio että äänestää meitä.

T: the röda

Kyllä nyt on tainnut sattua palstpersua leukaan kun on lukenyt gallupeja.

Hih, palstavidukkahan täällä uikuttaa kyyneleet silmissä. 

Mitään muuta kommenttia ei pysty sopertamaan mihinkään kuin mutku persut.

Vierailija
35/68 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa ihan tutkimusten mukaan ihminen muuttuu konservatiivisemmaksi iän myötä.

Nuorena kun ei vielä oikein tiedä mistään mitään, lähtee helposti mukaan kettutyttöilyyn ja antifaan ja muuhun öyhötykseen.

Vanhempana ja perheellisenä vastuunkantajana haluaakin sitten stabiilimman maailman lapsilleen ja lapsenlapsilleen.

Vierailija
36/68 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim. se kuuluisa valemaisteri? Ja muinaiskirkkoslaavin osaaminenkin lienee tosi tärkeää valtion politiikassa?

No hyvin kielitieteilijä-mestari kirjoittaa, puhuu ja ajattelee. Samaa ei voi sanoa Toukosta tai Janista.

Vierailija
37/68 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MInkähän takia Helsingin yliopisto antoi sen valmistua erityisopettajaksi? Onko Helsingin yliopistokin vale-yliopisto?

Vierailija
38/68 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa ihan tutkimusten mukaan ihminen muuttuu konservatiivisemmaksi iän myötä.

Nuorena kun ei vielä oikein tiedä mistään mitään, lähtee helposti mukaan kettutyttöilyyn ja antifaan ja muuhun öyhötykseen.

Vanhempana ja perheellisenä vastuunkantajana haluaakin sitten stabiilimman maailman lapsilleen ja lapsenlapsilleen.

Minä olen kyllä kulkenyt tässä sitten toiseen suuntaan. Nuorempana olin aika kiihkeä porvari, mutta nyt vanhempana perheellisenä sosiaaliset kysymykset ja ympäristöasiat kiinnostavat ja kun asioihin perehtyy niin on helmpompi ymmärtääkin syitä ja seurauksia tällaisessa trollailun ja vääristelyn aikakaudellakin. Demareita ja vasemmistoliittoa en tosin pystyisi äänestämään.

Akateeminen, keski-ikäinen, perheellinen, työssäkäyvä ja hyvin ansaitseva, hetero , ateisti, liberaali mies

Vierailija
39/68 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kyllä kulkenyt tässä sitten toiseen suuntaan. Nuorempana olin aika kiihkeä porvari, mutta nyt vanhempana perheellisenä sosiaaliset kysymykset ja ympäristöasiat kiinnostavat ja kun asioihin perehtyy niin on helmpompi ymmärtääkin syitä ja seurauksia tällaisessa trollailun ja vääristelyn aikakaudellakin. Demareita ja vasemmistoliittoa en tosin pystyisi äänestämään.

Akateeminen, keski-ikäinen, perheellinen, työssäkäyvä ja hyvin ansaitseva, hetero , ateisti, liberaali mies

eli melko konservatiivi siitä huolimatta että koitat selittää itsellesi olevasi edes hieman liberaali

Vierailija
40/68 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MInkähän takia Helsingin yliopisto antoi sen valmistua erityisopettajaksi? Onko Helsingin yliopistokin vale-yliopisto?

Huhtis valmistui kyllä Itä-suomen yliopistosta ja minkäs teet kun opiskelija tekee tieteellisen varkauden ja plagioi toisen tutkimuksen. Nykyään on käytössä plagioinnin tunnistus ohjelmat mutta ei gradun tarkastaja tuohon aikaan voinut tietää kaikista painamattomista lähteistä. Onnistunut ja tarkoituksella tehty huijaus aikanaan Huhtikselta ja nyt tutkintoa ei edes voi peruuttaa. Hyvä esimerkki persun moraalista ja ei kykene edes myöntämään tehneensä väärin vaan syyttää muita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi