TAMMENTERHOT vko 19
Kommentit (47)
Itse olen lähes 100% varma raskaudesta.tärisen ja palelen horkassa.peitot ja vaatekerrokset ei auta.Nukuin uupuneena hetkisen.Kyllä on kumma jos itseni nyt tulkitsen väärin.huommena pitäis tulla testit...
kerrohan testitulos sitten pian =) toivottavasti pääset odotuspuolelle, oireet ainakin tosi lupaavia. bd bd bd
Itsellä olo onnellisesti sekava, eiköhän tämä tästä rauhoitu.. yksi testi on vielä kaapissa kun epävarmuus iskee niin saatanpa tehdä sen. Iiks, varasin jo ajankin alkuraskauden ultraan (ai miten niin mulla on hoppu???)
" Nähdään"
Oli jo itseasiassa niin paljon että en enää edes muista nikkejä, mutta onnea kaikille plussanneille tasapuolisesti ja paljon tarrasukkia ja vauvaliimaa kaikille mukaan!
maria80 rv 4+2
Täällä on käynnyt kunnon plussa juna.Täällä menossa kp 25/27 ja myöskin minä leannan tavoin melkein varma raskaudesta,no tipumpahan sit tiistaina korkealta ja lujaa. Tekis mieleni niin jo huomen testata mut saahan nähdä maltanko kuiteski sinne jonnekki keskiviikolle odotella.Kauhea nuhainen olotila päällä ja pää jossain muualla ku pitäs. Mut paljon peukkuja meille piinailijoille!Kerron sit kuis kävi.Toivottavasti meidän kolmonen olis nyt tulossa.
teitähän on tosi paljon, enkä muista nyt nikkejäkään, sorry :)
oma (.) Mulla olisi huomenna tätipäivä. Ja pitkään on ollut sellaisia vilhaisuja vatsassa että kohta se sieltä tuleekin... ja kaiken lisäksi pieni flunssa päällä: kurkku kipeä, nokka vuotaa, pää kipeä, silmiä kirvelee ja väsyttää pirusti. Päivällä oli ihan tajuttoman kylmä: mulla oli 2 pitkähihaista ja paksu viltti sohvalla päällä, kun mies pärjäsi t-paidalla. Ja ehkä siksikin lämmöt ei ole vielä laskeneet, kun pukkaa tuo flunssa päälle.
Äh, pakko mennä nukkumaan ennen kuin nukahdan tähän istualteni...
Olen ollut esikoisen synttärikiireiden parissa pois koneelta viikonlopun ja täällähän on suorastaan plussasuma - hienoa ! Onnea kaikille jo plussanneille! Jospa se tarttuisi..
Testaan 19. päivä. Mies on jo muutaman kerran kysynyt, koska tietää onko tärppiä käynyt, ei malta odotella :) Olisiko muita 19 tienoilla testaavia? Tarttis tsemppausta hieman, että ei menisi sitä ennen testaamaan negoja.. En usko plussaan, vaikka toiveet herää kun tässä pinossa niitä niin kovasti on tullut..
viime viikolla rupesi ajatuskin kahvistä ällöttämään vaikka sitä välillä joinkin. Parina päivänä oli aamusta asti vähän semmoinen huono ja väsynyt olo. Tuo kahvin etominen vähän herätteli toiveita koska se oli edellisessä raskaudessa samanlaista :-) Jonkun verran myös alavatsalla ovismaisia tuntemuksia.