Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apteekin omasta testistä??

04.09.2007 |

Onko jollain tullut kyseiseen testiin vajaan puolen tunnin päästä vasta tosi haalea haamu? Mikä on ns. roskishaamu?? Olen tehnyt rfsu:n testejä 3 ja jokainen myös jonkun ajan päästä näyttänyt haaleaa plussaa. Vai onko noissa joku viiva siinä paikalla,johon viivan pitäisi tulla? Mulla kyllä vasta kp 26/30-31,mutta kun luin että monet testailee tosi aikaisin, niin teki mieli kokeilla:0) PIKAISTA vastausta odotellen!!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

roskishaamu = haamuviiva, joka tulee testin testiajan jo kuluttua umpeen eli jos testi olisi heitetty roskikseen ja sitten menty uudestaan katsomaan ja siinä olisikin haalea viiva.

Täältä olen lueskellut aikoinaan, että toisilla roskishaamukin on osoittanut raskautta eli uusintatestistä on tullut plussa ja toisilla roskishaamu on ollut vain roskishaamu eli ei ole tarkoittanut että olisi raskaana.

Itse olen Apteekin omalla saanut testiajan sisällä plussia, näistä plussista on tuloksena 2 raskautta ja testien suurkuluttajan olen onnistunut saamaan plussia myös lukuisista kemiallisista raskauksista eli raskaus on mennyt kesken heti alkuunsa, toiset tosin tulkitsevat kemialliset niin ettei oikeaa raskautta ole ollutkaan. Lisäksi olen onnistunut myös saamaan noita roskishaamuja, jotka eivät ole olleet oikeita plussia eli en ollut raskaana.

Mielestäni Apteekin oma on luotettava testi - kunhan vain muistaa katsoa tuloksen testiajan sisällä (olikos se apteekin omassa 10 min), ohjeissakin sanotaan, että testiajan umpeuduttua luettu tulos ei ole luotettava.

RFSU:n testistä en sano mitään, joskus ostin paketin ja tuloksesta en ottanut selvää - oliko plus vai haamu vai mikä - en kylläkään ollut silloin(kaan) raskaana.

Mutta suosittelen tekemään uusinta testin - jospa sinä olet yksi heistä joiden kohdalla roskishaamu = plussa :o) Pidän peukkuja!

Vierailija
2/8 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

testin vasta " kuivuttua" ja silloin en ollut raskaana.

Itse tein eilen RFSU:n liuskatestin ja siihen tuli heti haamu.Paketissa kun oli kaksi, tänään avoin toisen testin ja ennen käyttöä katsoin valoa vasten ja todellakin,Siinä on harmaat viivan paikat.

Testin tehtyä harmaa paikka hieman vahvistui muttei saanut väriä.

Mutta todella selkeästi ovat näkyvillä,eilisessä että tämän päiväisessä testissä.

Ja en usko olevani raskaana.

Mutta sinulle toivon, omista huonoista kokemuksista huolimatta, +++ onnea!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyi n. puolituntia testin tekemisen jälkeen, kun kaivoin sen kirjaimellisesti roskiksesta tarkistaakseni pettymyksen negasta. Noh, tuo roskishaamu täyttää syksyllä 3v

Vierailija
4/8 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs lääkäri oli sitä mieltä aikoinaan, että ei testiin voi tulla positiivista tulosta ilman raskaushormonia. Oli myös sitä mieltä että vääriä positiivisia ei ole, vaikkakin vääriä negoja kyllä.

Tee uusi testi parin päivän päästä, kokeile Acon early detetion testiä, on vielä herkempi kuin apteekin omatesti

Vierailija
5/8 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ilmeisesti nyt ainakin toistaiseksi raskaana ollaan. Sitä, kuinka kauan, ei kukaan tiedä. Toivottavasti nyt pysyy mukana loppuun asti ja on oikeassa paikassa!(Yksi kohdun ulkopuolinen löytyy historiasta) Mutta myös 2 ihanaa lasta:D

Vierailija
6/8 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

odotukseen :o)

Vierailija
7/8 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tarrasukkia matkaan! Itse ajattelin ensin odottaa lauantai-aamuun mut nyt aionkin tehdä testin jo huomisaamuna. Mullakin on apteekin oma testi kaapissa odottamassa ;-)

Suzie kp32/?? - huomenna kp33 eikä mitään tätimerkkejä, muita " oireita" olen huomaavinaan... Viimeinen pilleri 2.8.

Vierailija
8/8 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hätäisenä testasin äsken ja negahan sieltä tuli. Jää silti epätieto ku on jo kp33 eikä tätimerkkejä. Ei olis kannattanu testata tänä aamuna. Musta tuntuu etten tehny sitä ihan oikein (oli liian kova 2-hätä) eli mahdollista hormonia ei osunu testitikkuun, tai sitten sitä ei vielä erity. No, nega mikä nega :-( Uus testi pitäis joka tapauksessa hakea...