Nännien tummeneminen
Ei suinkaan nännien tummeneminen voi olla raskauden ensioireita? Nyt on ensimmäinen kierto mahdollinen olla raskaana ja nännini ovat tummenneet huomattavasti. (Olisin raskaana kolmatta viikkoa vasta jos olisin.) Voiko syynä olla vain pillerien lopetus ensi kertaa yli neljään vuoteen? Nännini ovat olleet aina käytännössä ihon väriset ja ennen pillerien aloitusta mulla on ollut huono hormonitoiminta PCO:n takia. Ehkä tummuus uutta oman toiminnan käynnistymistä? Kokemuksia kellään?
Kommentit (6)
Parin viikon sisään selviää lopputulos. Saattaa jänskättää sittenkin, olin nimittäin luullut ihan älyttömäksi hakuammunnaksi kysymystäni. Arvelin tuon olevan raskausoireena niitä viimeisiä näkyviin tulevia... Toivotaan parasta! ;)
Mulla meni ekassa raskaudessa vasta tossa joskus 4-5 kk kohdalla nännit tumman ruskeiksi ja nyt olemme pikkukakkosta yrittämässä ja vaikka en ole edes vielä plussaa testistä saanut (kp 29/32-35, pitkä kierto ollut), niin eilen huomasin, että nännit jotenkin taas ruskeammat. Kovasti toivon, että se olisi merkki raskaudesta :)
Nyt olen rv5+4 ja ystäväni kysyi minulta 2vko sitten kun oltiin saunomassa heillä, että oletkohan raskaana kun nännit näyttävät taas niin tummilta.
Oikeassa hän kyllä oli, itse en ollut huomannut mitään...
kaikilla kolmella kerralla, ja muutenkin rinnat oli toooosi arat. En voinut kuvitellakaan nukkuvani ilman liivejä raskausaikana. Siis jos suihkukin oli vähän kovallaan, ei uskaltanut rintoihin suihkuttaa, kun oikeasti sattui!
Peukkuja sulle, et olis nyt " sitä ihteensä" !
-omppuli-
Eli kirjoittelin tuonne, että kun toista raskautta yrittäessä on nännit mega-aikaisin tummentuneet, niin nyt on plussattu ja 5+0 lasissa, joten tälläkin kertaa se piti paikkaansa, nyt vain jo aikaisin tummui :).
varmaan kaikkein ensimmäinen raskausoire 2. raskaudessani =) Eli n. viikkoa ennen kuin menkkojen piti alkaa huomasin, että nännit oli muuttuneet tummemmiksi, isommiksi ja jotenkin turvonneiksi. Ja siitä vähän alle viikon päästä testasin plussan =)