Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi se on väärin, jos mies seurustelee 10-20 vuotta nuoremman naisen kanssa?

Vierailija
22.10.2018 |

Jos molemmat ovat täysi-ikäisiä aikuisia, niin rakkaus ei katso ikää. Miksi täällä yhdytään kilpaa Ikiksen mielipiteisiin?

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos molemmat ovat täysi-ikäisiä aikuisia, niin rakkaus ei katso ikää. Miksi täällä yhdytään kilpaa Ikiksen mielipiteisiin?

Palstan täytteeksi sama teema samana päivänä kolmeen aloitukseen. Loppuunkulunutta&mielikuvituksetonta& tylsää.

Seurustelkoot jokainen kenen kanssa tahtoo. Miehet kovasti täällä arvostelevat naisia, mutta kyllä ovat erityisesti miehet kitisseet, kun seurustelen itseäni nuoremman miehen kanssa. Kovin tuntuu olevan uhkaavaa, kun vanhat asetelmat murtuvat.

Tietenkin. Ihan kuin naiset halveksivat miehiä joilla on nuori nainen. Samanlaiset uhat!

Vierailija
22/49 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On katkeraa settiä. :D 

Mitä se on teiltä pois jos vanhempi mies tahtoo nuoren naisen? Olisiko parempi että he tyytyvät teihin kun ei parempaa saa? Ehkä parempi nyt olla hiljaa ja antaa aikuisten ihmisten tehdä omat päätökset.[/quote

Mikä on katkeraa? Moni sanoi, ettei halua vanhempaa miestä. En minäkään haluaisi. Mieluummin olisin sinkku kuin vanhan miehen kanssa.

Hyvä. Mites kun se oma ukkosi kuolaa instagramissa nuoria naisia? Harmittaako se ettet kelpaa oikeasti?

Olen eri, mutta antaa kuolata vaan. Kai minäkin mieluiten ottaisin parikymmentä vuotta nuoremman ja rantaleijonakunnossa olevan miehen, jos olisi saumaa.

Ihana suhde varmasti. Molemmat kuolaavat tahoillaan ja yhdessä ollaan kun ei saada parempaakaan. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ihmettelen, että miten se on pois muilta, jos mies haluaa nuoremman naisen ja nainen vastavuoroisesti haluaa minusta samoin.

Itse näin 55 vuotiaana vielä ihan hyvin elossa olevana koen parhaaksi naisen, joka on hieman alle 40 vuotias. Tosin lapsia en enää halua.

Olen myös hiljattain ollut itseäni 32 vuotta nuoremman naisen kanssa sängyssä ja session aikana ja sen jälkeen naisen suusta kuulluista sanoista päätellen,ei tuo saamaansa kohtelua kauheasti moittinut.

Mites se menikään... kokemus tuo varmuutta.

Vierailija
24/49 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin ihmettelen, että miten se on pois muilta, jos mies haluaa nuoremman naisen ja nainen vastavuoroisesti haluaa minusta samoin.

Itse näin 55 vuotiaana vielä ihan hyvin elossa olevana koen parhaaksi naisen, joka on hieman alle 40 vuotias. Tosin lapsia en enää halua.

Olen myös hiljattain ollut itseäni 32 vuotta nuoremman naisen kanssa sängyssä ja session aikana ja sen jälkeen naisen suusta kuulluista sanoista päätellen,ei tuo saamaansa kohtelua kauheasti moittinut.

Mites se menikään... kokemus tuo varmuutta.

Sellaiset tarinat sitten. :)

Kerroppa miten "hurmasit" tämän 32 vuotta nuoremman? Olisi kiva tietää koko stoori. :) Katsotaan miten uskottava on.

Vierailija
25/49 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh hoiijaa taas. Minulla on 55 v mies, just viikonloppuna rakasteltiin kaksi kertaa päivässä. Kun kuopus syntyi mies täytti 50 v. Viriili mies jolla on 12 vuotta nuorempi vaimo.

Vierailija
26/49 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska kaikki vanhemmat naiset ovat olleet nuoria ja jokainen nainen tietää miten suhtautuu/ on suhtautunut aikanaan seurusteluun reilusti vanhemman miehen kanssa.

Suurin osa - ei siis kaikki- haluavat suunnilleen oman ikäisensä miehen .

Siihen on monta syytä mutta mieti nyt haluaisitko itse 20 vuotta vanhemman naisen itsellesi ( jos siis olet mies).

Ei naiset siinä suhteessa niin erilaisia ole kuin miehet ja varsinkaan nykyisin kun naiset elättävät itsensä, ei ole pakko tyytyä vanhempaan mieheen.

Harva väittää että se olisi väärin ja jokainen päättää itse. Mutta miehen pitää uskoa hyvällä jos tulee pakit.

Ei kyllä huvittasi seurustella 20v vanhemman naisen kanssa, mutta tämä vain ja ainoastaan siitä syystä, että tuon ikäinen nainen on jo rupsahtanut tai rupsahtaa pian eikä lisääntymiskykykään liene kovin hyvä. Koska miehet eivät rupsahda eivätkä menetä lisääntymiskykyään, ei nuoren naisen ja vanhan miehen seurustelua voi verrata nuoren miehen ja vanhan naisen surusteluun.

M

No kyllä nuo miehetkin rupsahtaa ja kaljuuntuu ja maha kasvaa. Ja kuinka moni yli 50-vuotias mies oikeesti jaksaa olla vauvan isä? Tuttavapiirissäni on yksi ja näyttää kyllä väsyneeltä muihin ikäisiinsä verrattuna. Lisääntymiskyky säilyy pillereiden avulla.

Jaa - kyllä tuo meidän pressa varsin virkeältä edelleen vaikuttaa. "Vanhat" miehet lisääntyivät jo ennen pillereiden keksimistä, joten suohon upposi tuo viimeinenkin argumenttisi.

Vierailija
27/49 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska kaikki vanhemmat naiset ovat olleet nuoria ja jokainen nainen tietää miten suhtautuu/ on suhtautunut aikanaan seurusteluun reilusti vanhemman miehen kanssa.

Suurin osa - ei siis kaikki- haluavat suunnilleen oman ikäisensä miehen .

Siihen on monta syytä mutta mieti nyt haluaisitko itse 20 vuotta vanhemman naisen itsellesi ( jos siis olet mies).

Ei naiset siinä suhteessa niin erilaisia ole kuin miehet ja varsinkaan nykyisin kun naiset elättävät itsensä, ei ole pakko tyytyä vanhempaan mieheen.

Harva väittää että se olisi väärin ja jokainen päättää itse. Mutta miehen pitää uskoa hyvällä jos tulee pakit.

Ei kyllä huvittasi seurustella 20v vanhemman naisen kanssa, mutta tämä vain ja ainoastaan siitä syystä, että tuon ikäinen nainen on jo rupsahtanut tai rupsahtaa pian eikä lisääntymiskykykään liene kovin hyvä. Koska miehet eivät rupsahda eivätkä menetä lisääntymiskykyään, ei nuoren naisen ja vanhan miehen seurustelua voi verrata nuoren miehen ja vanhan naisen surusteluun.

M

No kyllä nuo miehetkin rupsahtaa ja kaljuuntuu ja maha kasvaa. Ja kuinka moni yli 50-vuotias mies oikeesti jaksaa olla vauvan isä? Tuttavapiirissäni on yksi ja näyttää kyllä väsyneeltä muihin ikäisiinsä verrattuna. Lisääntymiskyky säilyy pillereiden avulla.

Jaa - kyllä tuo meidän pressa varsin virkeältä edelleen vaikuttaa. "Vanhat" miehet lisääntyivät jo ennen pillereiden keksimistä, joten suohon upposi tuo viimeinenkin argumenttisi.

Oletko ottanut huomioon, että ennen 60-vuotias oli jo ikäloppu? Ja tuo meidän pressa on ehkä poikkeus. Isäni oli minua 30 vuotta vanhempi. Viimeiset 10 vuotta sairasti dementiaa, kuoli tänä vuonna. Ja luojan kiitos, että oma mieheni on saman ikäinen kuin minä. Eipähän tarvitse olla mieheni hoitaja vielä tässä vaiheessa, nyt kun on lapsetkin ovat aikuisia ja olisi itselläkin aikaa nauttia omasta elämästä. Vanha mies on vaan vanha eikä sitä vanhuutta nuori vaimo poista. Oma äitini on 10 vuotta isääni nuorempi, hieman hänen elämäänsä säälin kun tuossa viimeiset 10 vuotta isääni hoiti. Tietyllä tapaa jäi se  oma elämä elämättä tuona isän sairastelun aikana. Mutta jokainen elää elämänsä niin kuin parhaaksi näkee. Ehkä sitä ikäeroa kannattaa kuitenkin harkita, varsinkin jos olet se nuorempi osapuoli.  Tämä on vaan realismia, vaikka kuinka itsestäsi jotain muuta luulisit. Vanhuudelta ei pelasta muu kuin kuolema nuorena. Ja ihan tiedoksesi, itse en aio olla kenenkään hoivattavana, vaan teen sitten oman henkilökohtaisen ratkaisuni, jos siihen tilanteeseen joudun.

Vierailija
28/49 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat valittajat ovat kateellisia että on löytänyt nuoremman jonka kanssa on sitten onnen löytänyt, koska silloin kuulee just nää kommentit että no jos ei pään sisällöllä oo väliä yms ja sitten nämä jotka eivät rakkaudesta tiedä mitään eivätkä näe pintaa syvemmälle sanovat hyi ällöttävää yms. Heiltä todennäköisesti menee se elämän rakkaus sivusuun, kun eivät osaa olla avoimina sille vaan ovat pinnallisuutensa vankina.

Vierailija
29/49 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos naisen pään sisältö ei merkitse miehelle mitään, niin kai tuo voi toimiakin.

Siis miten tämä liittyy asiaan? Eli minä, korkeakoulutettu 40-v olen liian tyhmä 50-v miehelleni?

Erkka asettuu hajareisin selälleen vuoteeseen ja tuijottaa kattoon. Samalla hän pakottaa itsensä ajatuksen voimalla märjäksi.

Tanny koskettelee itseään beeniksensä tienoilta tehden samalla nykivää liikettä, ja hänen beeniksensä oikenee – mutta vain osittain.

Kohta Tanny jo vetää Erkan pikkuhousut alas, asettuen samalla tämän päälle ja suorittaa hapuilevan penetraation.

Erkka tuijottaa edelleen lasimainen katse silmissään makuuhuoneen hilseilevää kattoa.

Tv on päällä ja onneksi kohta alkaa Salkkarit. Ajatuksen siivin Erkka kiitää lapsuutensa Tampereelle. Hän ajattelee pikkusiskoaan ja sitä kuinka hän aina yritti suojella herkkää Jemmicaa maailman pahuudelta..

Vierailija
30/49 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos naisen pään sisältö ei merkitse miehelle mitään, niin kai tuo voi toimiakin.

Siis miten tämä liittyy asiaan? Eli minä, korkeakoulutettu 40-v olen liian tyhmä 50-v miehelleni?

Siten, että av-mammat luulee "10-20 vuotta nuoremman" tarkoittavan aina jotain 18v pissistä. Mammat eivät suostu hyväksymään sitä, että myös ihan oikeasti aikuiset ihmiset voivat seurustella itseään vanhemman miehen kanssa.

Vierailija
31/49 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan sitä seurustella vaikka lapsiaan nuorempien kanssa, jos ymmärrystä ei ole omasta ulkonäöstä ja ikäloppuudesta. 

Seurusteluun tarvitaan aina kaksi, eikö vaan?

Vahemmassa henkilössäkl on aina syy jos seurustelee nuoremman kanssa?

Ja minkä sille voit jos nuorempi tarrautuu kuin takiainen itseään vanhempaan henkilöön.

M + 8 vuotta nuorempi N

Vierailija
32/49 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä olet saanut harhaluulon että mikään ikäero olisi väärin?

Vierailija
33/49 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuoden ikäero ei yli 30-kymppisillä ole mikään järkyttävän suuri. 20 vuotta on sitten taas eriasia. Varsinkin kun ne keski-iän ja kuoleman välillä olevat ukot eivät monesti suostu ymmärtämään sitä ettei heidän seuransa kiinnosta nuoria naisia. Ja 20 vuotta on jo niin iso ikäero että vaikea koskaan olla samassa elämäntilanteessa, ihan jo fyysisen kunnon takia.

Ja oikeasti haluaako joku ehdointahdoin joutua 60 vuotiaana 80 kymppisen omaishoitajaksi? Kun muistisairas, jonka persoonasta ei ole jäljellä kuin hippusia voi elää siinä kunnossa reilusti yli 10 vuotta, sänkypotilaanakin vuosikausia. Rakkaus on sokea, mutta ehkä joskus olisi hyvä rakastaa itseään enemmän ja jättää väliin suhteet jotka tulevat varmuudella tuottamaan kohtuutonta tuskaa. Toki jokainen tekee omat valintansa ja voihan se hyvä yhteinen aika olla kaiken sen arvoista tai nuorempi jättää sen kumppaninsa jos tulee jotain vakavaa pitkäkestoista sairautta.

Vierailija
34/49 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoren naisen mielipide. Jos vanhempi yrittää iskeä tai seurustelee lapsensa ikäisen tai nuoremman kanssa, hyi saatana.

Minulle tulee fyysisesti huono olo jos joku mies, jolla on minun ikäinen lapsi, yrittää iskeä minua. Tuntuu, että se mies todellisuudessa kuolaa sitä omaa lastaan ja sen takia yrittää iskeä muita saman ikäisiä, kun omaa lastaan ei voi. Ja siitä sitten tulee mieleen onkohan se vanhempi hyväksikäyttänyt lastaan/lapsiaan. Koen lastensa ikäisten iskemisen (paremmaksi, mutta ällöksi silti) tavaksi toteuttaa insestihaaveita.

Tiedän toki ettei niillä asioilla todennäköisesti ole mitään tekemistä toistensa kanssa, mutta se on se ensimmäinen ajatus ja reaktiona fyysinen pahoinvointi. Se tulee vain jos tiedän, että sillä iskijällä on minun ikäinen lapsi. Jos ei ole/en tiedä onko niin silloin ajatus on lähinnä, että mitä ihmettä tuo kurppa kuvittelee minun (tai kenenkään +20 vuotta nuoremman näkevän hänessä) eikä tule sitä pahoinvointia. Joten pyydän jos nyt on ihan pakko yrittää iskeä niitä +20 vuotta nuorempia niin älkää nyt jumalauta sentään mainitko niitä omia lapsianne iskurepliikeissänne.

Sori meni vähän ohi aiheesta, mutta tuli isoista ikäeroista mieleen.

Vierailija
35/49 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli aiemmin suhde vanhempaan mieheen ja nyt on saman ikäinen. Jälkeenpäin olen helpottunut, että juttu silloin päättyi.

Vierailija
36/49 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos 50v seurustelee 30 vuotiaan kanssa mutta en usko että se toimii että 30 seurustelee 20 vuotiaan kanssa. 25 ehkä menis.

Vierailija
37/49 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos 50v seurustelee 30 vuotiaan kanssa mutta en usko että se toimii että 30 seurustelee 20 vuotiaan kanssa. 25 ehkä menis.

Tai kyllä 25 menee jo ihan hyvin.

Vierailija
38/49 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kumppani sopii olla samaa ikäluokkaa. Se nuorikin kun katsos vanhenee! Seksi eri asia, maksuseksillä tämä ongelma poistuu ja sitä nuorta elinvoimaa ja nuori hieman omaa käyttörahaa

Vierailija
39/49 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 19 kun aloin seurustella 15 vuotta vanhemman miehen kanssa. Melkein kymmenen vuotta yhdessä enkä voisi kuvitellakaan olevani jonkun muun kanssa. Ihan sama, mitä joku ulkopuolinen ajattelee, ei me läheistenkään paheksunnasta piitattu.

Vierailija
40/49 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai kyllä 25 menee jo ihan hyvin.

Tai se riippuu myös kuinka fiksu on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi