Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi se on väärin, jos mies seurustelee 10-20 vuotta nuoremman naisen kanssa?

Vierailija
22.10.2018 |

Jos molemmat ovat täysi-ikäisiä aikuisia, niin rakkaus ei katso ikää. Miksi täällä yhdytään kilpaa Ikiksen mielipiteisiin?

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jankaatte niin kauan kun lakia ei rikota ikäero voi olla vaikka 80 vuotta.

Vierailija
62/70 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme jos olet kelvannut nuorelle naiselle, epäilen ettet kelpaisi kovin monelle ikäiselleni 25 v naiselle, mulle et ainakaan vanha ukko, vaikka ois kuinka paljon pätäkkää..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos naisen pään sisältö ei merkitse miehelle mitään, niin kai tuo voi toimiakin.

Siis miten tämä liittyy asiaan? Eli minä, korkeakoulutettu 40-v olen liian tyhmä 50-v miehelleni?

Ei vaan olet tyhmä, kun olet kimpassa vanhan ukon kanssa. Jos ette eroa, sua odottaa n 20 vuoden leskeys ja 10 vuotta sitä ennen omaishoitajana.

Kuka tahansa voi kuolla tai sairastua äkisti eikä se ikää katso.

Joo mutta todennäköisyys sairastumiseen / kuolemaan kasvaa kyllä valtavasti iän myötä. 

Hoida vaan omat asiasi, kiitos! Kun et ole tähän ikään mennes

Oho, sepäs kolahti ja kovaa. Minä ole kenenkään elämään puuttunut kunhan esitin selvän faktan 

Vierailija
64/70 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun katsoo Tinderin tarjontaa, niin kyllä yli 50-vuotiaalla miehellä pitää aika paljon pokkaa tai pinkkaa olla, jotta huomattavasti nuoremman naisen saa itseensä ihastumaan. Tai sitten pitää olla poikkeuksellisen hyvin säilynyt.

Nuorempana ikäero ei niin paljon haittaa, koska ikä ei näy ulkonäössä yhtä lailla eikä muutoinkaan, jos elämäntilanteet ovat suurin piirtein samat ja on kuitenkin täysi-ikäisistä ihmisistä kyse.

Vaikka olen 45-vuotias (ja näytän ikäistäni nuoremmalta), näyttävät liian monet yli 50v. miehet aivan vanhuksilta, ihan yhtä hyvin voisivat olla 60v. ja osa ei rehellisesti sanottuna näytä päivääkään alle 70-vuotiaalta. Ilmeisesti valehtelevat ikänsä nuoremman naisen toivossa, tottakai sekin on red flag. 

Vierailija
65/70 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos jompikumpi haluaa harrastaa geriatrista hoitoa niin mikäpäs siinä. rahastahan tuollaisissa suhteissa kyse on eikä rakkaudesta.

Vierailija
66/70 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurten iköerojen parisuhteet ovat harvinaisia, niitä on alle 9

0.5% suhteista. 

Ja se voi mennä vielä kun mies on alle 69-vuitias, mutta sitten viimeistään alkaa se alamäki. Ja kukaan nainen ei halua olla vanhan taatan omaishoitaja. Nainen on itse vielä elämänsä kunnossa, mutta mies lakaa olemaan jo pappa ja hoidokki!

Lisäksi se ikä näkyy myös sulupobierona esim lasten kasvatuksessa ja kotitöissä- naisen vastuulle jää kaikki. Nuoremmat miehet osallistuvat, nämä seuraavan tai sitä seuraavana sukupolven miehet eivät osallistu. Joko tekevät työtä aamusta iltaan ( toimihenkilöt) tai sitten eivät muuten tee.  

Eli huomattavasti vanhempi mies on taakka naiselle. 

Vierailija
67/70 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 13.v tyttöystävä itse olen 55.v, karkilla pillua .

Vierailija
68/70 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole väärin kun nainen on 18+.

Vierailija
69/70 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa vaarille sitä pimsaa niin olen iloinen, viimeistään Jouluaattona pitäisi saada vähintään kymmenen kertaa ja pari varvia lisää vielä varmuuden vuoksi.

Vierailija
70/70 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kuvittelet sen olevan väärin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme