Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi se on väärin, jos mies seurustelee 10-20 vuotta nuoremman naisen kanssa?

Vierailija
22.10.2018 |

Jos molemmat ovat täysi-ikäisiä aikuisia, niin rakkaus ei katso ikää. Miksi täällä yhdytään kilpaa Ikiksen mielipiteisiin?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos naisen pään sisältö ei merkitse miehelle mitään, niin kai tuo voi toimiakin.

Siis miten tämä liittyy asiaan? Eli minä, korkeakoulutettu 40-v olen liian tyhmä 50-v miehelleni?

Ei vaan olet tyhmä, kun olet kimpassa vanhan ukon kanssa. Jos ette eroa, sua odottaa n 20 vuoden leskeys ja 10 vuotta sitä ennen omaishoitajana.

Kuka tahansa voi kuolla tai sairastua äkisti eikä se ikää katso.

Vierailija
42/49 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos 50v seurustelee 30 vuotiaan kanssa mutta en usko että se toimii että 30 seurustelee 20 vuotiaan kanssa. 25 ehkä menis.

Tai kyllä 25 menee jo ihan hyvin.

Tai se riippuu myös kuinka fiksu on.

Tietyissä iässä 25-50 on uteliaisuus ja jääräpäisyys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus ei katso ikää. Antakaa ihmisten elää. 

Vierailija
44/49 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jankkaava palstauli ei itsekään ottaisi 20vuotta vanhempaa naista. Miksi tuo luulee, että nainen haluaisi ottaa?

Vierailija
45/49 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä nyt vain yritetään kerjätä paheksuntaa, mutta ei tipu. Seurustelkaa kenen kanssa haluatte. Ja miehet ovat kyllä vielä pahempia kuin naiset tässä asiassa. Kun seurustelin itseäni 12 vuotta nuoremman miehen kanssa, voi sitä oman ikäisten miesten kitinää. Vanhat mallit murtuvat ja sekös harmittaa.

Vierailija
46/49 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin ihmettelen, että miten se on pois muilta, jos mies haluaa nuoremman naisen ja nainen vastavuoroisesti haluaa minusta samoin.

Itse näin 55 vuotiaana vielä ihan hyvin elossa olevana koen parhaaksi naisen, joka on hieman alle 40 vuotias. Tosin lapsia en enää halua.

Olen myös hiljattain ollut itseäni 32 vuotta nuoremman naisen kanssa sängyssä ja session aikana ja sen jälkeen naisen suusta kuulluista sanoista päätellen,ei tuo saamaansa kohtelua kauheasti moittinut.

Mites se menikään... kokemus tuo varmuutta.

Kaikkein huonoimpia sängyssä ovat miehet, jotka luulevat tietävänsä, mistä nainen pitää. Paras rakastajani on ollut suhteellisen kokematon mies, joka osasi kommunikoida.

Vierailija
47/49 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos naisen pään sisältö ei merkitse miehelle mitään, niin kai tuo voi toimiakin.

Naisen kateus on voimavara. Tilastollisestihan ihmisen vanhetessa keho rappeutuu molemmilla sukupuolilla: naiset rupsahtavat ja miehillä alkaa esiintyä erilaisia toiminnallisia puutteita. Mutta siis vain tilastollisesti.

Tilastollisesti iäkkäämmälle miehelle on jo kertynyt myös varallisuutta eikä tarvitse puolison kanssa kitistä joka sentistä ruokaostoksilla.

Jos sitten tällainen oman elämänsä järjestykseen asettanut mies on vielä pitänyt kunnostaan huolta esim. liikunnallisesti ja käyttänyt varallisuuttaan terveydeytensä hoitoon (vaikka nyt suuhygienia) ja sitten kun tällainen nuori tyttö sekä vanha mies kohtaavat, niin eihän sellaista voi hyväksyä. Tai ainakin se on vaikeaa. Ulkopuolisen silmin epäsuhta on aivan liian suuri. Voisiko kuitenkin olla myös niin, että nuori tyttö ihastuessaan vanhempaan mieheen saavuttaa jotain sellaista, mihin esim. nuori mies ei vielä siinä omassa elämänvaiheessaan kykene vastaamaan?

Itselleni kävi Seinäjoella vuonna 1987 niin, että tapasin nykyisen vaimoni Provinssin mutavellin keskeltä. Ikäero silloin 26v ja yllättäen sama vieläkin.

En kyllä muista, että  olisin tuolloin törmännyt näin tuomitsevaan asenneilmapiiriin kuin nykyaikana, vaikka kyllähän niitä uteliaita riitti silloinkin alkuvuosina.

Edelleenkin fiilataan ja höylätään aivan täysillä, vaikka kortsuja ei enää menekään aivan koko pakkausta. Vaimoni tyydyttää minut ja myös toisinpäin; viime yönäkin rouva parkaisi viimeksi. Onhan se seksi kyllä tärkeää.

Jotenkin oletan, että tämän portaalin pääasiallisin käyttäjäkunta ovat nuorehkot naisia. Se kyllä selittäisi nuo värittyneet, mutta samalla täysin mustavalkoiset ja pahansuovatkin näkökulmat. (ehkä myös kyynistyneet vanhat akat selittävät sitä osaltaan).

Ja vaikka meillä kahdella on tosiaankin suurehko ikäero niin olemme siitä myös omalla tavallamme hiljaa ylpeitä. Yli 30 vuotta yhdessä!

Jos vaan terveyttä riittää, niin näillä jatketaan. Huolehtivan puolison tapaan olen tehnyt järjestelyt missä vaimoni saa koko jäämistöni itselleen, mikäli kuolen ensin. Normaalisti se Perintökaaren mukaankin menisi noin, mutta tässä tapauksessa olen aivan erityisesti halunnut huolehtia vaimoni hyvinvoinnista.

Pienenä piikkinä on kuitenkin testamentin ehto, jonka mukaan jäljellejääneen puolison (vaimoni) mahdollisella uudella puolisolla ei ole oikeutta vaimoni minulta perittyyn tai sen sijaan tulleeseen omaisuuteen. Tämän pitäisi karkoittaa pahimmat auervaarat. Toisaalta koska vaimoni on aika kaunis ja eläväinen, en mitenkään halua kieltää häneltä tulevaa elämää. Itse asiassa toivon vain, että hän olisi onnellinen minun jälkeeni ja muistelisi minua hyvällä.

Vierailija
48/49 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se sitten ole, jos on komea, rikas tai valtakunnan pressa.

Vierailija
49/49 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran presidenttikin saa tehdä niin, saa kyllä muutkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi