Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi se on väärin, jos mies seurustelee 10-20 vuotta nuoremman naisen kanssa?

Vierailija
22.10.2018 |

Jos molemmat ovat täysi-ikäisiä aikuisia, niin rakkaus ei katso ikää. Miksi täällä yhdytään kilpaa Ikiksen mielipiteisiin?

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos naisen pään sisältö ei merkitse miehelle mitään, niin kai tuo voi toimiakin.

Vierailija
2/49 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos naisen pään sisältö ei merkitse miehelle mitään, niin kai tuo voi toimiakin.

Siis miten tämä liittyy asiaan? Eli minä, korkeakoulutettu 40-v olen liian tyhmä 50-v miehelleni?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kaikki vanhemmat naiset ovat olleet nuoria ja jokainen nainen tietää miten suhtautuu/ on suhtautunut aikanaan seurusteluun reilusti vanhemman miehen kanssa.

Suurin osa - ei siis kaikki- haluavat suunnilleen oman ikäisensä miehen .

Siihen on monta syytä mutta mieti nyt haluaisitko itse 20 vuotta vanhemman naisen itsellesi ( jos siis olet mies).

Ei naiset siinä suhteessa niin erilaisia ole kuin miehet ja varsinkaan nykyisin kun naiset elättävät itsensä, ei ole pakko tyytyä vanhempaan mieheen.

Harva väittää että se olisi väärin ja jokainen päättää itse. Mutta miehen pitää uskoa hyvällä jos tulee pakit.

Vierailija
4/49 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se väärin olekaan. Mutta mä en nyt yli viiskymppisenä ole kiinnostunut seitenkymppisistä, äidilleni sopivista tyypeistä. Enkä nuorenakaan kiinnostanut vanhat ukot. Joten en pysty kuvittelemaan että mitä joku muu nainenkaan vanhemmissa miehissä näkis.

Vierailija
5/49 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten itse suhtaudut siihen, jos nainen seurustelee nuoremman miehen kanssa?

Vierailija
6/49 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis miten tämä liittyy asiaan? Eli minä, korkeakoulutettu 40-v olen liian tyhmä 50-v miehelleni?

Ei vaan olet tyhmä, kun olet kimpassa vanhan ukon kanssa. Jos ette eroa, sua odottaa n 20 vuoden leskeys ja 10 vuotta sitä ennen omaishoitajana.

Vierailija
7/49 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska kaikki vanhemmat naiset ovat olleet nuoria ja jokainen nainen tietää miten suhtautuu/ on suhtautunut aikanaan seurusteluun reilusti vanhemman miehen kanssa.

Siihen on monta syytä mutta mieti nyt haluaisitko itse 20 vuotta vanhemman naisen itsellesi ( jos siis olet mies).

Ei naiset siinä suhteessa niin erilaisia ole kuin miehet ja varsinkaan nykyisin kun naiset elättävät itsensä, ei ole pakko tyytyä vanhempaan mieheen.

Harva väittää että se olisi väärin ja jokainen päättää itse. Mutta miehen pitää uskoa hyvällä jos tulee pakit.

Ei kyllä huvittasi seurustella 20v vanhemman naisen kanssa, mutta tämä vain ja ainoastaan siitä syystä, että tuon ikäinen nainen on jo rupsahtanut tai rupsahtaa pian eikä lisääntymiskykykään liene kovin hyvä. Koska miehet eivät rupsahda eivätkä menetä lisääntymiskykyään, ei nuoren naisen ja vanhan miehen seurustelua voi verrata nuoren miehen ja vanhan naisen surusteluun.

M

Vai eu miehet rupsahda. Hohhoijaa.

Vierailija
8/49 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä huvittasi seurustella 20v vanhemman naisen kanssa, mutta tämä vain ja ainoastaan siitä syystä, että tuon ikäinen nainen on jo rupsahtanut tai rupsahtaa pian eikä lisääntymiskykykään liene kovin hyvä. Koska miehet eivät rupsahda eivätkä menetä lisääntymiskykyään, ei nuoren naisen ja vanhan miehen seurustelua voi verrata nuoren miehen ja vanhan naisen surusteluun.

M

No kyllä nuo miehetkin rupsahtaa ja kaljuuntuu ja maha kasvaa. Ja kuinka moni yli 50-vuotias mies oikeesti jaksaa olla vauvan isä? Tuttavapiirissäni on yksi ja näyttää kyllä väsyneeltä muihin ikäisiinsä verrattuna. Lisääntymiskyky säilyy pillereiden avulla.

Vierailija
9/49 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä seurustella vaikka lapsiaan nuorempien kanssa, jos ymmärrystä ei ole omasta ulkonäöstä ja ikäloppuudesta. 

Vierailija
10/49 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On katkeraa settiä. :D 

Mitä se on teiltä pois jos vanhempi mies tahtoo nuoren naisen? Olisiko parempi että he tyytyvät teihin kun ei parempaa saa? Ehkä parempi nyt olla hiljaa ja antaa aikuisten ihmisten tehdä omat päätökset.

Vierailija
11/49 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan sitä seurustella vaikka lapsiaan nuorempien kanssa, jos ymmärrystä ei ole omasta ulkonäöstä ja ikäloppuudesta. 

Eihän seniileillä enää ymmärryskyky pelaa. Surullista sinänsä, että jo niin poissa, ettei tajua rupsahtavansa.

Vierailija
12/49 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se on teiltä pois jos vanhempi mies tahtoo nuoren naisen? Olisiko parempi että he tyytyvät teihin kun ei parempaa saa? Ehkä parempi nyt olla hiljaa ja antaa aikuisten ihmisten tehdä omat päätökset.[/quote

Mikä on katkeraa? Moni sanoi, ettei halua vanhempaa miestä. En minäkään haluaisi. Mieluummin olisin sinkku kuin vanhan miehen kanssa.

Vierailija
13/49 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos molemmat ovat täysi-ikäisiä aikuisia, niin rakkaus ei katso ikää. Miksi täällä yhdytään kilpaa Ikiksen mielipiteisiin?

Palstan täytteeksi sama teema samana päivänä kolmeen aloitukseen. Loppuunkulunutta&mielikuvituksetonta& tylsää.

Vierailija
14/49 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se on teiltä pois jos vanhempi mies tahtoo nuoren naisen? Olisiko parempi että he tyytyvät teihin kun ei parempaa saa? Ehkä parempi nyt olla hiljaa ja antaa aikuisten ihmisten tehdä omat päätökset.[/quote

Mikä on katkeraa? Moni sanoi, ettei halua vanhempaa miestä. En minäkään haluaisi. Mieluummin olisin sinkku kuin vanhan miehen kanssa.

Hyvä. Mites kun se oma ukkosi kuolaa instagramissa nuoria naisia? Harmittaako se ettet kelpaa oikeasti?

Vierailija
15/49 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstan täytteeksi sama teema samana päivänä kolmeen aloitukseen. Loppuunkulunutta&mielikuvituksetonta& tylsää.

Seurustelkoot jokainen kenen kanssa tahtoo. Miehet kovasti täällä arvostelevat naisia, mutta kyllä ovat erityisesti miehet kitisseet, kun seurustelen itseäni nuoremman miehen kanssa. Kovin tuntuu olevan uhkaavaa, kun vanhat asetelmat murtuvat.

Vierailija
16/49 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama se minulle minkä ikäiset vapaaehtoisesti seurustelevat keskenään, mutta kyllä minua ainakin ällöttää huomattavasti vanhempien miesten iskuyritykset. Ymmärrän täysin kiinnostuksen nuorempia kohtaan, mutta miten vaikea se on saada mahtumaan kaaliin, etten minä halua sitä vanhaa kehäraakkia yhtään sen enempää kuin ne miehetkään. Omanikäinen on kompromissi, nuorempi on ideaali mutta huomattavasti vanhempi on yksinkertaisesti liian surkea diili.

Vierailija
17/49 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä. Mites kun se oma ukkosi kuolaa instagramissa nuoria naisia? Harmittaako se ettet kelpaa oikeasti?

Olen eri, mutta antaa kuolata vaan. Kai minäkin mieluiten ottaisin parikymmentä vuotta nuoremman ja rantaleijonakunnossa olevan miehen, jos olisi saumaa.

Vierailija
18/49 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seurustelkoot jokainen kenen kanssa tahtoo. Miehet kovasti täällä arvostelevat naisia, mutta kyllä ovat erityisesti miehet kitisseet, kun seurustelen itseäni nuoremman miehen kanssa. Kovin tuntuu olevan uhkaavaa, kun vanhat asetelmat murtuvat.

Siinä tapauksessa tiedät, miltä nuoren naisen kanssa seurusteleva vanhempi mies joutuu kestämään. Paskaa tulee niskaan nimenomaan naisilta.

Vierailija
19/49 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole väärin, jos ketään ei ole prosessissa satutettu.

Se on väärin, että on alttarilla luvannut olla puolisonsa kanssa myötä ja vastamäessä ja lopulta toinen osapuoli pettää ja jättää. Miksi luvata sellaista mitä ei pysty pitämään. H i rtto tuomio lupausten rikkojille. Avioliitto on pyhä. menkää maistraatissa naimisiin, jos ette kunnioita kirkossa tehtyä lupausta.

Vierailija
20/49 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole väärin, jos ketään ei ole prosessissa satutettu.

Se on väärin, että on alttarilla luvannut olla puolisonsa kanssa myötä ja vastamäessä ja lopulta toinen osapuoli pettää ja jättää. Miksi luvata sellaista mitä ei pysty pitämään. H i rtto tuomio lupausten rikkojille. Avioliitto on pyhä. menkää maistraatissa naimisiin, jos ette kunnioita kirkossa tehtyä lupausta.

Dorka. Avioliitto ei ole pyhä. Avoliitto ei ole pyhä. Mikään seurustelusuhde ei ole pyhä. Jos ei enää huvita niin sen kun lopettaa suhteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan