Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olisikohan niitä naisten himoitsemia Hyviä Miehiä enemmän, jos suhtautuminen miehiin olisi kannustavaa tämän halventavan ja syyllistävän ilmapiirin sijaan?

Vierailija
20.10.2018 |

Sukupuoliroolit kun ovat edelleen olemassa, vaikka olisivatkin lientyneet, ja tuntuu, että yleinen suhtautuminen miehiin on ehkä hieman tuomitsevampaa naisiin verrattuna. Ajattelen, että ehkä se luuseriksi tmv. leimaaminen ei ole lopputuloksen kannalta kovin tehokasta poikien ja miesten kannalta. Yhteiskunta ja sen vaatimukset muuttuvat nopeaan tahtiin, ja näkisin, että ymmärtäväisyydellä ja kannustavalla ilmapiirillä päästäisiin kaikkien kannalta parempaan lopputulokseen.

Kommentit (128)

Vierailija
101/128 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

yhyy. ei jatkoon, tälläkään kertaa.

Kuvottava asenne. Juuri sun kaltaisten vastenmielisten tyyppien takia moni mies uskoo, että kaikki me naiset ollaan ääliöitä.

Juuri sun kaltaisten takia miehet ei uskalla tulla esiin, kun niitä kohdellaan huonosti, pahoinpidellään tai muuta.

Vierailija
102/128 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei nykypäivän naisille kelpaa kuin pitkät ja komeat.

rikas kelpaa joillekkin rahanperässä juoksioille sen aikaa kun rahaa riittää tai rikas tajuaa että tuo on tuossa vaan rahan vuoksi.

naisille ei kelpaa pikkusen pyöreä persjalkanen teppo.

Mille kaikille naisille tepon pitäisi kelvata ja miksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/128 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti edelliset kommentoijat eivät lue koskaan mitään.

Mutta joo. Ap, täällä naisena komppaan sinua, että valkoisesta heteromiehestä on kyllä kovaa vauhtia tulossa sellainen yleinen tikkataulu, että en voi sitä hyväksyä.

Mutta se johtuu vain valkoisen heteromiehen omasta asenteesta naisia kohtaan sekä hänen kaipuusta menneeseen aikaan jolloin naisilla ei ollut ihmisarvoa. Minä taas en naisena moisia arvoja sulata.

Juuri tämä on se ongelma. Leimaat koko ihmisryhmän sillä perusteella, että osa heistä käyttäytyy mielestäsi huonosti. Miten tämä eroaa rasismista tai naisvihasta? 

Ap

Hyvin sanottu ap!!

Oon jo pitkään sanonut, et suurin osa palstamammoista on samanlaisia seksistejä kuin jotkut Laasasen seuraajista. Junttimaisia misandristeja.

Vierailija
104/128 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se mitään auttaisi jos poikia kannustettaisiin tai muutettaisiin maailmaa heille paremmin sopivammaksi. Tytöt nyt vain ovat parempia, poikien pitää ottaa itseään niskasta kiinni ja pärjätä kilpailussa.

TOTTA! Preach, sister!!!1

Ei se mitään auttaisi jos naisia kannustettaisiin tai muutettaisiin maailmaa heille paremmin sopivammaksi. Miehet nyt vain ovat parempia, naisten pitää ottaa itseään niskasta kiinni ja pärjätä kilpailussa.

SOVINISMIA!

Tämä!!

Täydellinen kommentti. Täysin totta.

Vierailija
105/128 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta joo. Ap, täällä naisena komppaan sinua, että valkoisesta heteromiehestä on kyllä kovaa vauhtia tulossa sellainen yleinen tikkataulu, että en voi sitä hyväksyä.

Mutta se johtuu vain valkoisen heteromiehen omasta asenteesta naisia kohtaan sekä hänen kaipuusta menneeseen aikaan jolloin naisilla ei ollut ihmisarvoa. Minä taas en naisena moisia arvoja sulata.

Oi höpö höpö höpö mitä kakkaa.

Jestas miten mua naisena tympivät tällaiset uhriutuneet ruikuttajat.

Tuo ei pidä paikkaansa millään tasolla. Tuo on vaan sitä aivopesupotaskaa mitä tietyt äärifeministit suoltavat. Ja tarpeeksi yksinkertaisiin se uppoaa.

Tiedätkö mistä tunnistaa satavarmasti trollaavan palstamiehen? Siitä, että viestissä lukee "minä naisena". Kuka nainen kirjoittaa koskaan ""minä naisena"? Miksi ihmeessä nainen edes kirjoittaisi niin?

Vierailija
106/128 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tämä on se ongelma. Leimaat koko ihmisryhmän sillä perusteella, että osa heistä käyttäytyy mielestäsi huonosti. Miten tämä eroaa rasismista tai naisvihasta? 

Ap

Hyvin sanottu ap!!

Oon jo pitkään sanonut, et suurin osa palstamammoista on samanlaisia seksistejä kuin jotkut Laasasen seuraajista. Junttimaisia misandristeja.

Juuri tämä on se ongelma. Leimaat koko ihmisryhmän sillä perusteella, että osa heistä käyttäytyy mielestäsi huonosti.

Vierailija
107/128 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eihän tuossa ketään leimattu vaan sanottiin, että menneeseen ei olla palaamassa.

t. eri

Olen nainen, mutta huomannut, että kyllä meille naisille sopivat " menneet arvot" silloin kun ne hyödyttävät meitä. Ne kelpaavat mainiosti kun mietitään kumpi maksaa treffeillä, ostaa sormuksen jne. Ne kelpaavat, kun pitää tehdä raskaita, likaisia ja vaarallisia hommia. Siis perinteisiä miesten töitä. Jätetään ne miehille. Eron sattuessa kelpaa se perinteinen " äiti on ykkönen" rooli, kun mietitään huoltajuuskysymyksiä.

Kyllä kovasti mun silmään näyttää, että halutaan vaan poimia rusinat pullasta. Lisäoikeudet kelpaa, vaikka tasa-arvo onkin jo saavutettu. Mut lisävelvollisuudet? No thanks. Ne on niitä...miesten töitä.

Vierailija
108/128 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Hyvin sanottu ap!!

Juuri tämä on se ongelma. Leimaat koko ihmisryhmän sillä perusteella, että osa heistä käyttäytyy mielestäsi huonosti.

Ei osa. 99% täällä. Ei mielestäni. Kyse ei ole mielipiteestä vaan todisteet löytyvät täältä joka päivä..

Palstamammat tunnetaan nykyisin jo ihan laajalti miehiä vihaavana hyeenalaumana.

Vierailija
109/128 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eihän tuossa ketään leimattu vaan sanottiin, että menneeseen ei olla palaamassa.

t. eri

Olen nainen, mutta huomannut, että kyllä meille naisille sopivat " menneet arvot" silloin kun ne hyödyttävät meitä. Ne kelpaavat mainiosti kun mietitään kumpi maksaa treffeillä, ostaa sormuksen jne. Ne kelpaavat, kun pitää tehdä raskaita, likaisia ja vaarallisia hommia. Siis perinteisiä miesten töitä. Jätetään ne miehille. Eron sattuessa kelpaa se perinteinen " äiti on ykkönen" rooli, kun mietitään huoltajuuskysymyksiä.

Kyllä kovasti mun silmään näyttää, että halutaan vaan poimia rusinat pullasta. Lisäoikeudet kelpaa, vaikka tasa-arvo onkin jo saavutettu. Mut lisävelvollisuudet? No thanks. Ne on niitä...miesten töitä.

Samanlaisia naisten töitä jätetään kanssa naisille ja niistä maksetaan vähempää palkkaa, vaikka voivat olla yhtä fyysisesti tai henkisesti raskaita kuin nämä "miesten " työt. 

Vierailija
110/128 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luoja tulipa ihan huono olo tätä kommenttiketjua lukiessa. Aivan sairasta miesvihaa.

Pojan äitinä tekisi mieli pyytää poikaa pysyttelemään poikamiehenä.

Naiset näköjään sekoittavat tasa-arvon ja voimaantumisen nykyään siihen, että ollaan avoimen miesvastaisia, vihamielisiä, seksistisiä, rääväsuisia, huonotapaisia ja hölmöjä. Demonisoidaan toista sukupuolta hysteerisesti ilman mitään syytä.

Vierailija
111/128 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luoja tulipa ihan huono olo tätä kommenttiketjua lukiessa. Aivan sairasta miesvihaa.

Naiset näköjään sekoittavat tasa-arvon ja voimaantumisen nykyään siihen, että ollaan avoimen miesvastaisia, vihamielisiä, seksistisiä, rääväsuisia, huonotapaisia ja hölmöjä. Demonisoidaan toista sukupuolta hysteerisesti ilman mitään syytä.

Jännä, sitä vissiin näkee mitä haluaa. Musta tämä ketju on ollut kiinnostava ja suurelta osalta asiallinen, kiitos erityisesti sille yhdelle naiselle, joka kärsivällisesti on selittänyt esim. tuosta toksisesta maskuliinisuudesta ymmärrettävästi. 

Ihan kuin olisimme lukeneet eri ketjua.

Vierailija
112/128 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Hyvin sanottu ap!!

Ei osa. 99% täällä. Ei mielestäni. Kyse ei ole mielipiteestä vaan todisteet löytyvät täältä joka päivä..

Palstamammat tunnetaan nykyisin jo ihan laajalti miehiä vihaavana hyeenalaumana.

Miten voit anonyymilla palstalla tietää, kuka kirjoittaa mitäkin? Mistä tiedät, etteivät kaikkein räikeimmät ylilyönnit ole miesten provoja? Onhan tässäkin ketjussa nyt jo kymmenkunta ""minä naisena"-kommenttia, jotka ovat tulleet samalta miestrollin näppikseltä. Äkkiä saadaan naisille paljon kommentteja, vaikka itse asiassa taidamme olla tässä ketjussa kahdestaan tällä hetkellä. Ja kohta olet keskenäsi noiden naispuolisten sivupersooniesi kanssa, sillä minä lähden nyt lenkille. Pidä sinä hauskaa täällä! 🙂

Vierailija
113/128 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä, sitä vissiin näkee mitä haluaa. Musta tämä ketju on ollut kiinnostava ja suurelta osalta asiallinen, kiitos erityisesti sille yhdelle naiselle, joka kärsivällisesti on selittänyt esim. tuosta toksisesta maskuliinisuudesta ymmärrettävästi. 

Yksi asiallinen kommentti. Muut linjaa: yhyy byhyy miehet on itkupillejä, miehiä pitäisi potkia persuksille, en tunne empatiaa miehiä kohtaan, kaikkien miesten tulee kärsiä nyt siitä, että heidän isoisänsä ovat tehneet jtn väärää.....

Vierailija
114/128 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tämä on tärkeä pointti. Itsekin tunnen enemmän hienoja upeita miehiä kuin niitä naisten hakkaajia/alistajia. Yleistäminen ja varsinkin miehillä tunne siitä että naiset pääasiassa ajattelevat kaikkien miesten olevan kuvatunlaisia on väärin niin monella tasolla. Mutta miehet kaikki naiset eivät ajattele noin.

Sama täällä! Jos joku miesparka erehtyi lukemaan tämän ketjun niin älä vain luule, että kaikki maailman naiset ovat samanlaisia miesvihaajia, kuin tämän palstan sekopäiset naiset.

Miehistä valtaosa on ihania ❤❤

Miehiset piirteet ovat ihania. Kiitos kaikille ihanille miehille.

Minäkin tunnen paljon ihania miehiä. Tunnen myös paljon ihana naisia. Toisaalta tällä palstalla kirjoittelevista henkilöistä en lähde tekemään mitään sukupuoleen liittyviä päätelmiä, koska palsta on anonyymi. Monista viesteistä näkee, että ne on kirjoitettu tarkoituksella loukkaaviksi ja että niillä pyritään lietsomaan vihaa toista sukupuolta kohtaan. Tämä ketju on siitä oiva esimerkki.

Uskon, että jokainen vähääkään medialukutaitoinen osaa kyllä erottaa, milloin on kyse tarkoituksellisesta trollaamisesta, joten en olisi kovin huolissani normaaleista, ajattelukykyisistä miehistä. Enemmän olen huolissani näistä yhdestä tai muutamasta tyypistä, jotka täällä palstalla itseään lietsovat raivoon päivä toisensa jälkeen.

Vierailija
115/128 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi nyt vain, mutta minua huolestuttaa, että pidit tätä ketjua asiallisena. Jos näistä kommenteista olisi käännetty sukupuoliroolit olisit ollut kirkumassa siitä miten seksistinen tämä oli.

Tosiaan toivon ettei sulla ole poikia, miestä, veljiä, isää, miestyökavereita jne. jis sun mielestä tän tasoinen miesviha on ihan asiallista ja ok. Et itse asiassa edes huomannut sitä. Et pidät sitä ihan normaalina.

Vierailija
116/128 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketjuhan osoittaa hienosti toteen sen minkä ap kokee ongelmaksi.

Vierailija
117/128 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi nyt vain, mutta minua huolestuttaa, että pidit tätä ketjua asiallisena. Jos näistä kommenteista olisi käännetty sukupuoliroolit olisit ollut kirkumassa siitä miten seksistinen tämä oli.

Tosiaan toivon ettei sulla ole poikia, miestä, veljiä, isää, miestyökavereita jne. jis sun mielestä tän tasoinen miesviha on ihan asiallista ja ok. Et itse asiassa edes huomannut sitä. Et pidät sitä ihan normaalina.

annatko muutaman esimerkin siitä miesvihasta tässä ketjussa? jotain kärjekkäitä lausumia oli muutama, mutta enimmäkseen yllättävän asiallista mielestäni. auta mua näkemään se mitä mielestäsi täällä on.

Vierailija
118/128 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi asiallinen kommentti. Muut linjaa: yhyy byhyy miehet on itkupillejä, miehiä pitäisi potkia persuksille, en tunne empatiaa miehiä kohtaan, kaikkien miesten tulee kärsiä nyt siitä, että heidän isoisänsä ovat tehneet jtn väärää.....

Whaaat? :D Luin koko ketjun läpi uudelleen ja ajatuksen kanssa, että missä täällä on nyt se miesviha. En löytänyt. Löysin yhden kommentin jossa oli jotain ikävää yhyy-läppää, mutta muuten homma pysyi kyllä asiallisella tasolla. Missä luki että kaikkien miesten pitää kärsiä isoisiensä vuoksi?? :D Tarkoitatko sitä kommenttia, jossa kysyttiin mitä nykymiehiltä puuttuu mitä heidän isoisillään oli?

Mun on vaikea käsittää mistä te näitä esimerkkejä revitte, sillä ette ainakaan tästä keskustelusta.

Vierailija
119/128 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sukupuoliroolit kun ovat edelleen olemassa, vaikka olisivatkin lientyneet, ja tuntuu, että yleinen suhtautuminen miehiin on ehkä hieman tuomitsevampaa naisiin verrattuna. Ajattelen, että ehkä se luuseriksi tmv. leimaaminen ei ole lopputuloksen kannalta kovin tehokasta poikien ja miesten kannalta. Yhteiskunta ja sen vaatimukset muuttuvat nopeaan tahtiin, ja näkisin, että ymmärtäväisyydellä ja kannustavalla ilmapiirillä päästäisiin kaikkien kannalta parempaan lopputulokseen.

Tämä on niin totta. Naiset haukkuvat miehiä. Mäkättävät. Alistavat. Komentavat. Vähättelevät.

Sitten ihmettelevät miksi mies ei kohtele romanttisesti ja herrasmiesmäisesti.

Niin, se on ikävää kun naiset haukkuvat miehiä. On myös ikävää, kun miehet haukkuvat naisia. Tai tytöt poikia, tai pojat tyttöjä. Tai naiset naisia ja miehet miehiä. Sellasta kuitenkin sattuu suuntaan ja toiseen. Suosittelen hakeutumaan elämässä sellaisten ihmisten pariin, jotka eivät hauku, mäkätä, alista, komenna tai vähättele. Ihan sukupuoleen katsomatta.

Mutta siis älä nyt sano että tuo on joku naisten etuoikeus tuo sanallinen sivaltaminen. Ihan sitä osaavat tietynlaiset ihmiset genitaaleista riippumatta.

Vierailija
120/128 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ensimmäisissä kommenteissa otettiin valkoinen ihonväri tikunnokkaan?

Kyllä ne erivärisetkin miehet naisia alistavat. Tarkemmin kun katsoo maapallon väestöjakautumaa, niin suurin osa on muita kuin valkoisia.

T. Valkoinen nainen