Anne Kukkohovi paljastaa Instagramissa, kuinka ryhmä miehiä nappasi hänet tiistaina kadulta: "Vaatteita revittiin pois ja hiuksista vedettiin ja mua purtiin kaulaan”
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/2e8ec65e-f416-4207-911c-dc70442d…
Ööö rikosilmoitus?
Kommentit (397)
Vierailija kirjoitti:
Miksi avautua, jos ei voi kertoa mitään relevantteja yksityiskohtia? Kyllä on velvollisuus tehdä rikosilmoitus, jos on niin vakava asia, että pitää muita varoitella.
Mistä tehdä rikosilmoitusta, kun mitään ei ole tapahtunut. Anne on kyllä sellainen ihminen, että ilmoitus olisi tehty ja lehtiin huudeltu.
Anne viihtyy julkisuudessa.
Ei mikään ympäristöteko reissata yhtenään ulkomailla.
Vierailija kirjoitti:
"Ja lopuksi vielä. Mulle vain kävi erittäin huono tuuri. Missä vain voi tapahtua mitä vain. I’ve been around joten olen ihan ok. Mietin postaanko mitään koska media. Mutta jos tämä jeesaa edes yhtä ihmistä, se on sen arvoista."
Mahtoiko lyödä päänsä pahasti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tiistaina eli tällä viikolla. Oli silloin instan mukaan Nizzassa. Ja ei voi tapahtua Mikkelissä. Nizzassa kyllä, se on turvaton kaupunki
Haluaa silti selkeästi antaa sen käsityksen, että olisi tapahtunut Suomessa. Käsittämätöntä julkisuus- ja somekohuhakuisuutta. Oikein ällöttää.
Iplehdet harrastaa tätä ihan samaa.
Otsikko:
”Heidi,19 joutui vakavan rikoksen uhriksi”
Juttu:
Heidi schilwerz kuoli puolassa holokaustin aikaan keskitysleirillä.
Miten noin Supermoodin kuvat instagrmissa on noin huonosti tehtyjä? Ei herätä kyllä mielikuvaa korkealaatuisista tuotteista kun kuvat kuvat on noin huonoja.
Hänet raahattiin asuntoon, mutta ohikulkijat pelastivat? Minkälaisessa asunnossa on ohikulkijoita?
"Kukkohovi toivoo, että vastaavanlaisiin tilanteisiin puututtaisiin."
Miten ihmeessä voi puuttua, jos ei edes kerrota missä tämä tapahtui, minkälainen tilanne, mistä Anne oli tulossa, minne menossa.
Nyt oli hyvin sekava teksti raahaamisesta tiistaina asunnosta ja yybereistä ja ohikulkijoista.
Tehkää nyt ihmiset jotain, juu helppoa. Tekikö Anne itse rikosilmoitusta, siitähän tämä lähtee.
En ymmärrä miksi kertoa asiasta julkisesti ja jättää kaikki tärkeät seikat pois. Ehkä ensin kannattaa mennä poliisin puheille ja sitten vasta kertoa somessa.
Vierailija kirjoitti:
Hänet raahattiin asuntoon, mutta ohikulkijat pelastivat? Minkälaisessa asunnossa on ohikulkijoita?
En tiedä, naapurit?
Vierailija kirjoitti:
Ja taas tuotiin esiin kuinka on ollut rankkaa kun on menettänyt hyvän ystävänsä (ja äidin ja avioeronnut 17 vuoden liitosta).
Jos olisin tämän hyvän ystävän läheinen olisin varmaan aika vihainen tuolla surulla ratsastamisesta ja omimisesta jotta pysyisi julkisuudessa.
Iltapaskahan noi asiat toi esiin jutussaan, ei Kukkohovi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, naapurit?
”– Viestimäärän vuoksi selvennys: kävelin kadulla ja siitä mut napattiin ja ovensuussa taistelin vastaan. Eli, en ollut omassa asunnossani tai kenenkään muunkaan, vaan sain apua ulkopuolisilta ihmisiltä juuri viime tipassa, kun mua raahattiin sisään”
Minusta lehdet ovat vastuuttomia, kun kertovat tosina sairaiden ihmisten harhoja tai uusina vuosikymmeniä sitten tapahtuneita asioita.
Annen puhelin käy varmaan kuumana, kun juorulehdet soittelee yksityiskohtien perään.
Aika käsittämättömiä kommentteja nyt
Parasta puuttumista olisi rikosilmoitus ja sitä Anne ei tehnyt
Siis missä tämä tapahtui? Suomessa? Ranskassa?
Haluaa silti selkeästi antaa sen käsityksen, että olisi tapahtunut Suomessa. Käsittämätöntä julkisuus- ja somekohuhakuisuutta. Oikein ällöttää.