Heikki Silvennoinen, 64 v, seurustelee 35 vuotta nuoremman fitness-naisen kanssa
Kommentit (328)
Vierailija kirjoitti:
NAL(sinkut palsta) kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eniten mua ihmetyttää nää miehet, eikö ne tajua että jos eivät olisi kuuluisia kukaan ton ikäinen ei edes katsoisi heihin päin.
Itseä ainakin asia painaisi.Miksi ei? Ei mun mies kyllä ole koskaan ollut julkisuudessa eikö ole varakaskaan. Ikäeroa 22 vuotta. Sun kaltaisia pikkupoikia en jaksa ruveta kaitsemaan
N27
Olen kyllä nainen, 30v. Enkä ikipäivänä seurustelisi isäni ikäisen miehen kanssa.
Eikä ikäisesi 30v pojankloppi ikinä seurustelisi ikäisesi tädin kanssa. Itse 35v pojankloppina katselen lähinnä alle 25v naisia. Sinun ikäiselle naiselle on sopiva 50+ mies mikäli olet ikäiseksesi hyvin säilynyt. 40 vuotiaana et kelpaa enää yhellekkään seksihaluilla varustetulle miehelle, koska 40v naisella ei enää ole seksuaaliarvoa miesten silmissä
etpä paljon tiedä naisista. Nelykymppinen tietää mitä tahtoo ja seksihalut suurimmillaan
Harmi vaan että siinä vaiheessa markkina-arvo on laskenut nollaan eikä kelpaa enää kuin vaareille.
Tai jos pelkkää seksiä haluaa niin nuoret miehet tietävät että nelikymppinen nainen on helpoista helpoin keino tyhjentää kassit.
Siis tää sama nainen oli just Esko Eerikäisen kanssa, tulivat juuri matkaltakin.
Kuka tässä mistään elinikäisestä suhteesta on puhunut. Pitäköön hauskaa niin kauan kuin suinkin voivat. Tuskinpa ovat mitään perhettä perustamassa. Kukapa vanhempi mies ei haluaisi nuorta daamia sänkyyn, avioliitto onkin sitten ihan eri asia. Nuori nainen taas menee sänkyyn vanhemman kanssa pelkkää uteliaisuuttaan, varsinkin jos mies on kuuluisa.
Mutta voi tuollaiselle suhteelle olla ihan perusteltujakin syitä. Henkinen yhteys ja sielunkumppanuus ei katso ikää, jos synkkaa niin synkkaa.
No, hei mut pitää apploudaa "tapu tapu" että tuon ikäistä miestä vielä seksi kiinnostaa, jos vertaa/katsoo vaikka meijän 50 vuotiaita kansanedustajia, niin he ovat ihan seksihalunsa menettäneitä miehenloppuja, aina vaan virallisia papereita siellä ja täällä, luetaan tuntitolkulla välillä kahvibreikki sitten taas saliin kuuntelemaan jorinoita, kotiin päästyä korkataa olut jääkaapistä ja lössähdetään sohvalle katsomaan televisiosta jotain realityohjelmaan, ja huomenna sama juttu. Samanlaista oravanpyörää hekin polkevat kuin duunarit, mutta käyttävät aivoja enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Entäs isoisän ikäisen? Vrt. Danny ja Erika. ;)
Kyllähän Danny saattaa olla ihan hauska ja mukava setä eikä korkea elintasokaan varmaan hullummalta tunnu, ties vaikka touhutkin onnistuu kohtalaisesti lääkärin määräämillä apukeinoilla.
Kun julkisuuteenkin on jo päästy ja siellä pysytty kohtuu pitkään, voi nuorikolla kuitenkin jo mielessä kypsyä suunnitelma irtautua jokseenkin kunniallisesti nykyisestä meiningistä..
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo nainen ihan tyhjäpää voi olla, kun valmistunut maisteriksi 21-vuotiaana!
2015 tainnut valmistua maisteriksi eli lähempänä 27 kuin 21.
Mietin lähinnä miksi tuo nainen on tuohon suostunut? Vanhan ja ruman sedän sänkykumppaniksi. Itse en ikinä antaisi itseäni 10v vanhemmalle. tai ehkä (toivottavasti) niillä ei ole seksiä tossa suhteesa
Järki on puhunut. Tuossa on laatu viihdesuhde kohdallaan
Eilen esitteli Enbuske Toivo Sukarin morsmaikun, Toivo punaisissa pöksyissä ja Natia bikineissä. No joo. Noi miehet tulee aivan höpsöiksi vanhoilla päivillään.
Nää isäkompleksit on aina vähän hankalia.
Vierailija kirjoitti:
Eilen esitteli Enbuske Toivo Sukarin morsmaikun, Toivo punaisissa pöksyissä ja Natia bikineissä. No joo. Noi miehet tulee aivan höpsöiksi vanhoilla päivillään.
Höpsöksi?
Meillä ois täs TV-haastattelu. Tuutko paikalle uimahousuissa? Ok.
Järkyttävän brutaaliahan tuo jo on/ täydellistä itsekritiikin puutetta/ ei selity enää millään 'höpsöydellä'.
Dannylla on omaishoitaja omasta takaa, Dannyhan on vielä hyvässä kondiksessa. Herrasmieheltä vaikuttaa ja huumorissa löytyy.
Mammat kysely pystyyn, kumman ottaisit?
Silvennoinen, yläpeukku
Kahilainen, alapeukku
Vierailija kirjoitti:
Silvennoinen, yläpeukku
Kahilainen, alapeukku
Silvennoinen, koska timo on liian lyhyt ja kalju, heikillä sentään vielä tukka päässä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan Heikki varmaan hauska setämies,mutta....
Onkohan?
En häntä tunne mutta yleisellä tasolla ne hauskat hassuttelijat voivatkin olla melko pinkeitä siviilissä tai ainakin lähimmilleen.
Kovin on totinen torvensoittaja irl, ei tosiaankaan mikään aina hauska ja ystävällinen Timo Koivusalo.
Oliko tää Heikin nainen ensiksi Eskolla ja sitten meni Heikille, seiskassa pusuttelevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silvennoinen, yläpeukku
Kahilainen, alapeukku
Silvennoinen, koska timo on liian lyhyt ja kalju, heikillä sentään vielä tukka päässä
Minä taas oon aina pitänyt Kahilaista tosi symppiksenä. Mutta katson miehessä muutakin kuin hiuksia. Toisaalta minua ei myöskään Silvennoisen ginger viehätä.
Vierailija kirjoitti:
en tajua mitä joku fitness-muija näkee jossain vanhassa miehessä. luulis, että semmoiset 25-35v tatuointijätkät olisivat enemmän mieleen, kun olisi samat harrastukset ja näkemykset.
Vääristyny isäkuva aiheuttaa usein tämmöistä. Etsitään parisuhteeseen isähahmoista tyyppiä, pari julkkisnaista tuli mieleen esim Marilyn Monroe, yks Jenni, Jasmin Mäntylä ym...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silvennoinen, yläpeukku
Kahilainen, alapeukku
Minä taas oon aina pitänyt Kahilaista tosi symppiksenä. Mutta katson miehessä muutakin kuin hiuksia. Toisaalta minua ei myöskään Silvennoisen ginger viehätä.
Heikin oranssi tukka on mielestäni todella viehättävä ja heikki on todella symppis!
On kai tässä aina pieni mahdollisuus, että nainen ja Heikki ovat vain samalla aaltopituudella henkisesti eli ihastuivat toisiinsa persoonasta ja kokonaisuudesta käsin eivätkä ole yhdessä julkisuuden ja ulkonäön takia.
Onko nainen sellainen henkisesti, että Heikki voi ajatella: hän on kaltaiseni.