Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heikki Silvennoinen, 64 v, seurustelee 35 vuotta nuoremman fitness-naisen kanssa

Kommentit (328)

Vierailija
221/328 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

NAL(sinkut palsta) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eniten mua ihmetyttää nää miehet, eikö ne tajua että jos eivät olisi kuuluisia kukaan ton ikäinen ei edes katsoisi heihin päin.

Itseä ainakin asia painaisi.

Miksi ei? Ei mun mies kyllä ole koskaan ollut julkisuudessa eikö ole varakaskaan. Ikäeroa 22 vuotta. Sun kaltaisia pikkupoikia en jaksa ruveta kaitsemaan

N27

Olen kyllä nainen, 30v. Enkä ikipäivänä seurustelisi isäni ikäisen miehen kanssa.

Eikä ikäisesi 30v pojankloppi ikinä seurustelisi ikäisesi tädin kanssa. Itse 35v pojankloppina katselen lähinnä alle 25v naisia. Sinun ikäiselle naiselle on sopiva 50+ mies mikäli olet ikäiseksesi hyvin säilynyt. 40 vuotiaana et kelpaa enää yhellekkään seksihaluilla varustetulle miehelle, koska 40v naisella ei enää ole seksuaaliarvoa miesten silmissä

etpä paljon tiedä naisista. Nelykymppinen tietää mitä tahtoo ja seksihalut suurimmillaan

Vierailija
222/328 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on hopeakettu saanut hyvää lihaa. Hyvä Heikki!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/328 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seurustelee siis 29-vuotiaan aikuisen naisen kanssa. Mikä tässä oli niin järkyttävää?

Aivan, 29-vuotias on kyllä täysin aikuinen ja voi seurustella vaikka minkäikäisen kanssa.

Vähän toinen juttu olisi alle 25-vuotias nainen.

Jännä juttu etä kun on kyse presidenttiparista niin ei voi ilman paheksuntaa ja kyseenalaistamista. Näin kauniisti ilmaistuna.

Vierailija
224/328 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs isoisän ikäisen? Vrt. Danny ja Erika. ;)

rakkaudesta tuskin kysymys

Vierailija
225/328 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan Heikki varmaan hauska setämies,mutta....

Vierailija
226/328 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan?

En häntä tunne mutta yleisellä tasolla ne hauskat hassuttelijat voivatkin olla melko pinkeitä siviilissä tai ainakin lähimmilleen.

Vierailija
227/328 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku nimitti hopeaketuksi. Itselle tulee termistä mieleen tietynlainen tyylikkyys jota ko tyypissä ei kyllä ole.

Vierailija
228/328 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oispa mielenkiintosta kuulla mitä mieltä ovat Heikin lapset ja ex. Varsinkin lapset jotka oletettavasti ovat iskän morsion kanssa lähellä samaa ikää. Vanhimmat ainakin.

Viisi lasta aiemmista liitoista.

En ymmärrä miten tällainen asia voi ketään ulkopuolista edes kiinnostaa.

Mistä niin päättelet ettei voi kiinnostaa? Voi kiinnostaakin. Onhan lapset sentään verisukulaisia.

Jopa ex voi olla kiinnostunut ja hänellä on mielipide asiasta.

Miten ihmeessä jonkun exän mielipiteillä olisi tippaakaan merkistystä? :D  Aina saa kyllä tältä palstalta täydet naurut, kun lukee näitä katkeroituneiden vanhojen äm... naisten vuodatuksia.

Vierailija
229/328 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

NAL(sinkut palsta) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eniten mua ihmetyttää nää miehet, eikö ne tajua että jos eivät olisi kuuluisia kukaan ton ikäinen ei edes katsoisi heihin päin.

Itseä ainakin asia painaisi.

Miksi ei? Ei mun mies kyllä ole koskaan ollut julkisuudessa eikö ole varakaskaan. Ikäeroa 22 vuotta. Sun kaltaisia pikkupoikia en jaksa ruveta kaitsemaan

N27

Olen kyllä nainen, 30v. Enkä ikipäivänä seurustelisi isäni ikäisen miehen kanssa.

Eikä ikäisesi 30v pojankloppi ikinä seurustelisi ikäisesi tädin kanssa. Itse 35v pojankloppina katselen lähinnä alle 25v naisia. Sinun ikäiselle naiselle on sopiva 50+ mies mikäli olet ikäiseksesi hyvin säilynyt. 40 vuotiaana et kelpaa enää yhellekkään seksihaluilla varustetulle miehelle, koska 40v naisella ei enää ole seksuaaliarvoa miesten silmissä

Mun mies on 34v.

Vierailija
230/328 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seukkaako nainen kahden kanssa. ? Eskokin seukkaa sriskan mukaan samannimisrn kanssa.

Vierailija
231/328 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät sille. Tosin voi olla munan kautta fameen-tyyppejä tuo fitnessmuija. Näemmä ei eka julkkis, jota höylännyt sama punttipirre

Vierailija
232/328 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa negatiivista kirjoittelua ja ajattelua. Jos ihmiset tulevat juttuun toistensa kanssa niin mitä vikaa tällaisessa suhteessa olisi. Nuori, menevä ja tekevä ihminen tuo intoa ja energiaa, vahempi paljon nähnyt ja tehnyt kokemusta ja tietoa. Tuossa on hyvä yhdistelmä ja lähtökohta onnistuneelle yhdessäololle. Jos siis kiinnostaa molempia.

Vierailija
233/328 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa negatiivista kirjoittelua ja ajattelua. Jos ihmiset tulevat juttuun toistensa kanssa niin mitä vikaa tällaisessa suhteessa olisi. Nuori, menevä ja tekevä ihminen tuo intoa ja energiaa, vahempi paljon nähnyt ja tehnyt kokemusta ja tietoa. Tuossa on hyvä yhdistelmä ja lähtökohta onnistuneelle yhdessäololle. Jos siis kiinnostaa molempia.

"Tulevat juttuun"?   Kun kaikki tajuavat sen jutun, että ko. nainen EI olisi tuohon suhteeseen ryhtynyt, jos Heikki olisi joku tavis autonasentaja. Suhde perustuu pinnallisuuteen, julkisuuteen, näkyvyyteen, rahaan. Mutta näinhän se menee, molemmat saavat mitä haluavat. Ja sitä saa mitä tilaa... 

Vierailija
234/328 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko heikillä kuinka iso vai miten se sai tuon naisen jos se ei kerran ole statuksen ja rahan perässä?

Vierailija
235/328 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolo muija... 

Vierailija
236/328 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja hopeaketut ympäri maata saavat lisää tuulta purjeisiinsa. Odotettavissa paljon Setämiesten iskuyrityksiä, varokaa nuoret naiset ;)

Kyllä vaan. Lähden jo rasvaamaan rollaattoriani ja sitten baanalle. Pois tieltä ahmetit ja muut etelän hetelmät. Hopekettu tulee.

Vierailija
237/328 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan?

En häntä tunne mutta yleisellä tasolla ne hauskat hassuttelijat voivatkin olla melko pinkeitä siviilissä tai ainakin lähimmilleen.

Niinpä. Tuosta tuleekin mieleen kotikylältä eräs mies, joka oli aikamoinen vitsiniekka ja pidettiin huumorimiehenä. Miniänsä paljasti miehen kuoleman jälkeen että vitsimies oli hirveä tyranni kotona läheisilleen. Aivan muuta mitä näytti olevan kyläläisille.

Eikös Spedestäkin ole sellaasta tietoa, että oli siviilissä kaikkea muuta kuin hauskuuttaja mies.

Vierailija
238/328 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan toi täältä katsoen vähän yök, mutta jos mä olisin rikas ja kuuluisa vanha ukko niin en mäkään vapaaehtoisesti etsisi mitään rupsahtaneita vanhoja haahkoja uusioperheviritelmineen kinttuihini pyörimään. Heikkikin kun jo eleilee kultaisia vuosiaan ja elämän syyspäiviä. Tottakai haluaa nauttia elämästä. Mikäs sen parempaa kuin nuori, timmi ja kaunis pimu. Miehet ovat yhtä persoja tälle. Ja saahan tuo muikkelikin suhteesta varmasti paljon irti, kun mieso n julkkis ja varmasti hyvin rahakas. Win-win, vaikka laudan mammoja inhottaakin.

Minä näin rumempana vanhana tätinä hankin suklaata ja kenkiä ilokseni. Hankkisin enemmän jos olisin rikas :D

Vierailija
239/328 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolo. Myötähäpeää.

Vierailija
240/328 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo nainen ihan tyhjäpää voi olla, kun valmistunut maisteriksi 21-vuotiaana!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme