Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heikki Silvennoinen, 64 v, seurustelee 35 vuotta nuoremman fitness-naisen kanssa

Kommentit (328)

Vierailija
201/328 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oispa mielenkiintosta kuulla mitä mieltä ovat Heikin lapset ja ex. Varsinkin lapset jotka oletettavasti ovat iskän morsion kanssa lähellä samaa ikää. Vanhimmat ainakin.

Viisi lasta aiemmista liitoista.

En ymmärrä miten tällainen asia voi ketään ulkopuolista edes kiinnostaa.

Mistä niin päättelet ettei voi kiinnostaa? Voi kiinnostaakin. Onhan lapset sentään verisukulaisia.

Jopa ex voi olla kiinnostunut ja hänellä on mielipide asiasta.

Vierailija
202/328 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä mahtava juttu!

Ja tykkäsin Jasmin instastakin, kivoja kuvia! Oon niin kypsä pelkkiin herutus-tileihin...

Ite oon täs Jasmin ikäryhmässä ja mun mielestä on Heikki on todella viehättävä. Onk se sit sitä älyn, charmin ja huumorintajun liittoa..

Missä harhoissa elät?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/328 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten mua ihmetyttää nää miehet, eikö ne tajua että jos eivät olisi kuuluisia kukaan ton ikäinen ei edes katsoisi heihin päin.

Itseä ainakin asia painaisi.

kai se painaa, mut pääsee ainaki painaa. Vaihtoehtona on olla ilman.

Vierailija
204/328 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sais heikki tulla myös vähän kitaroimaan mua ;)

Sanos muuta! Paljon viehättävämpi kuin ikäiseni miehet ;) N31

Hyi helv*tti. Tuo ukko on saman ikäinen oman isäni kanssa. En pystyisi olemaan enää oman isäni kanssa tekemisissä, jos tekisi saman tempun. Tulisi todella oksettava olo.

Onneksi rahaton tavis ukko ei kiinnosta 29-vuotiaita.

T. N32

Jos ei itse ole kiinnostunut vanhemmista miehistä, niin ei tarvitse silti tulla halveksimaan.

Vierailija
205/328 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

NAL(sinkut palsta) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eniten mua ihmetyttää nää miehet, eikö ne tajua että jos eivät olisi kuuluisia kukaan ton ikäinen ei edes katsoisi heihin päin.

Miksi ei? Ei mun mies kyllä ole koskaan ollut julkisuudessa eikö ole varakaskaan. Ikäeroa 22 vuotta. Sun kaltaisia pikkupoikia en jaksa ruveta kaitsemaan

N27

Olen kyllä nainen, 30v. Enkä ikipäivänä seurustelisi isäni ikäisen miehen kanssa.

Eikä ikäisesi 30v pojankloppi ikinä seurustelisi ikäisesi tädin kanssa. Itse 35v pojankloppina katselen lähinnä alle 25v naisia. Sinun ikäiselle naiselle on sopiva 50+ mies mikäli olet ikäiseksesi hyvin säilynyt. 40 vuotiaana et kelpaa enää yhellekkään seksihaluilla varustetulle miehelle, koska 40v naisella ei enää ole seksuaaliarvoa miesten silmissä

Tämä on totta. Itse näin nelikymppisenä ei tulisi mieleenkään ottaa saman ikäistä naista (eikä tarvitsekaan), koska suomalainen nainen tuossa iässä näyttää melkoisen pahalta. Joitain poikkeuksia on, jos ovat osanneet käydä vähän muokkaamassa paikkoja sopivasti ja pitäneet itsestään muutenkin huolta. Sellainen perus-raili muu karmea kulahtanut lotjake ei kyllä kiinnosta pätkääkään.

Tällä hetkellä seuraa riittää 25-35 vuotiaista, ja ne yli kolmenkympin olevatkin ovat enemmän sellaista frendipohjaista touhua koska sen näkee jo nyt että ulkonäköindeksi on romahtamassa ihan lähiaikoina.

Niin että hyvä Heikki! Kunhan tästä saadaan sellainen ei-niin-paheksuttu -normimeininki niin kaikki ovat tyytyväisiä. Myös ne vanhemmat luuskat, koska heillekin on ihan hyväksy olla edelleen yksinään niin ehtivät keskittymään paremmin nuorempiensa kadehtimiseen.

Vierailija
206/328 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 28v ja en koskisi tikullakaan Silvennoiseen. En tiedä, mutta jotenkin ällötävä oranssine hiuksineen. No mikäs siinä jos tämä tyttö tykkää. Rahan takia tai ei

Vierailija
207/328 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikki nämä ”fitness” naiset iskee vanhat miehet? Muutenkin sana fitness tulee jo korvista ulos pikkuhiljaa.

Vierailija
208/328 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei? Ei mun mies kyllä ole koskaan ollut julkisuudessa eikö ole varakaskaan. Ikäeroa 22 vuotta. Sun kaltaisia pikkupoikia en jaksa ruveta kaitsemaan

N27

Olen kyllä nainen, 30v. Enkä ikipäivänä seurustelisi isäni ikäisen miehen kanssa.

Eikä ikäisesi 30v pojankloppi ikinä seurustelisi ikäisesi tädin kanssa. Itse 35v pojankloppina katselen lähinnä alle 25v naisia. Sinun ikäiselle naiselle on sopiva 50+ mies mikäli olet ikäiseksesi hyvin säilynyt. 40 vuotiaana et kelpaa enää yhellekkään seksihaluilla varustetulle miehelle, koska 40v naisella ei enää ole seksuaaliarvoa miesten silmissä

Tämä on totta. Itse näin nelikymppisenä ei tulisi mieleenkään ottaa saman ikäistä naista (eikä tarvitsekaan), koska suomalainen nainen tuossa iässä näyttää melkoisen pahalta. Joitain poikkeuksia on, jos ovat osanneet käydä vähän muokkaamassa paikkoja sopivasti ja pitäneet itsestään muutenkin huolta. Sellainen perus-raili muu karmea kulahtanut lotjake ei kyllä kiinnosta pätkääkään.

Tällä hetkellä seuraa riittää 25-35 vuotiaista, ja ne yli kolmenkympin olevatkin ovat enemmän sellaista frendipohjaista touhua koska sen näkee jo nyt että ulkonäköindeksi on romahtamassa ihan lähiaikoina.

Niin että hyvä Heikki! Kunhan tästä saadaan sellainen ei-niin-paheksuttu -normimeininki niin kaikki ovat tyytyväisiä. Myös ne vanhemmat luuskat, koska heillekin on ihan hyväksy olla edelleen yksinään niin ehtivät keskittymään paremmin nuorempiensa kadehtimiseen.

Ai s..t..a:) Kirjoittelee oikein "mies" vauva palstalla.

Vierailija
209/328 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N27

Ai s..t..a:) Kirjoittelee oikein "mies" vauva palstalla.

Tyypillistä suomalaisen naisen vähättelevää kritiikinväistöä. Mies kun sanoisi noin naiselle niin "some räjähtäisi"

Vierailija
210/328 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks saman niminen myös oo liitetty Martinan eksään.

Vierailija
211/328 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jopas täällä haukutaan kaikki yli 40 täyttäneet. Ei itseään noin tarvitse sättiä, ihan hyvännäköisiä olette kuitenkin.

Vierailija
212/328 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä puoluetta nainen edustaa?

Kokoomusta tieteski, kuten "hyväveli Heikki"

Vierailija
213/328 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi helv*tti. Tuo ukko on saman ikäinen oman isäni kanssa. En pystyisi olemaan enää oman isäni kanssa tekemisissä, jos tekisi saman tempun. Tulisi todella oksettava olo.

T. N32

Jos ei itse ole kiinnostunut vanhemmista miehistä, niin ei tarvitse silti tulla halveksimaan.

Kerroin rehellisen mielipiteeni, en tietääkseni halveksinut. Sinua en valitettavasti voi mielyttää, tätä mieltä aidosti olen.

Vierailija
214/328 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti joku kuvittelee että Silvennoinen on uhri? Tai tämä nainen on uhri? Voi jeesus.

Molemmathan tässä voittavat, nainen saa ainakin julkisuutta jos feikkaa, ja Silvennoinen nuorta pesää mitä varmasti jokainen mies tahtoo!

Vierailija
215/328 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten? Onko se sulta pois. Liian suuri ikäero silti jo. 

Missä kohtaa aloittaja väitti että asia on ongelma? Mikä on virallinen raja ikäeron suhteen aikuisten suhteissa?

Vierailija
216/328 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. N32

Kerroin rehellisen mielipiteeni, en tietääkseni halveksinut. Sinua en valitettavasti voi mielyttää, tätä mieltä aidosti olen.

Mitä tarkoittaa sana "mielyttää"?

Vierailija
217/328 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. N32

Mitä tarkoittaa sana "mielyttää"?

Vierailija
218/328 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon parille kaikkea hyvää.

Minua nämä valtavan ikäeron parit hirvittävät. Tämä ja esimerkiksi Danny ja Erika Vikman. En itse pystyisi tuntemaan vetovoimaa itseäni hirveästi vanhempaan mieheen, mutta se ei ole hirvitykseni syy. En koskaan uskaltaisi lähteä tuollaiseen suhteeseen, koska olisi sydäntäsärkevää nuorena ihmisenä rakastua mieheen, jonka kanssa ei voi suunnitella yhteistä loppuelämän taivalta. Voihan nuorempikin kumppani kupsahtaa kesken kaiken, mutta siinä tilanteessa on silti toivoa ja todennäköisyys, että molemmat elävät suunnilleen yhtä kauan. Ja onhan se puolison menettäminen nuorena esim. sairaudelle ihan hirvittävä tragedia. Tuollaisessa asetelmassa se on väistämättömästi edessä, ja sen tietää joka päivä.

Minulla on ehkä niin voimakas itsesuojeluvaisto, että en uskaltaisi rakastaa. Onneksi vanhat miehet eivät ole omaa tyyppiäni.

Tai sitten kyseessä on hauskanpito ja elämästä nauttiminen? Itse en uskaltaisi lähteä siihenkään, koska pelkäisin rakastuvani ja pelkäisin joutuvani luopumaan rakkaasta.

Mutta vielä kerran toivotan kaikkea hyvää heille. Me ihmiset olemme erilaisia.

Kuules # 18/, ei tuossa Silvennoisen ja fitnesstyrkyn systeemissä varmastikaan mitään loppuelämän lupauksia olla tekemässä. Kumpikin voittaa: HS saa nuorta pesää ja typy laajentaa siivellä tuttavapiiriä ja julkisuutta. Asioihin voi suhtautua käytännöllisesti eikä tehdä prinsessahöttöä.

Meikkaamattomana mimmi ei ole ihmeellinen. Seiskan yhdessä kuvassa jalat selvästi taviksey keski-uudenmaan. KSP, mutta julkisesti en hänen kanssaan kehtaisi liikkua. Pitäisi olla oikeakin kauneutta ja fiksuinta.

M60

Vierailija
219/328 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko ne kolmestaan tai avoimessa suhteessa Eskon ja Heikin kanssa?

On molempien kanssa Seiskassa.

Vierailija
220/328 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisesti ottaen keneenkään viittaen niin vanhat miehet höpsii alkaessaan olemaan paljon nuoremman kanssa. No kyllähän siinä kumpikin saa jotain . Ei oo uskottavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän