Heikki Silvennoinen, 64 v, seurustelee 35 vuotta nuoremman fitness-naisen kanssa
Kommentit (328)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mammat kysely pystyyn, kumman ottaisit?
Silvennoinen, yläpeukku
Kahilainen, alapeukku
Silvennoinen, koska timo on liian lyhyt ja kalju, heikillä sentään vielä tukka päässä
Minä taas oon aina pitänyt Kahilaista tosi symppiksenä. Mutta katson miehessä muutakin kuin hiuksia. Toisaalta minua ei myöskään Silvennoisen ginger viehätä.
Heikin oranssi tukka on mielestäni todella viehättävä ja heikki on todella symppis!
Kerran livenä Heikin nähnyt ja oli kyllä todella yrmy ja vakava ihminen. Selkeäksi tuli että hauskuus on hänelle vain rooli, ei mitään muuta, eikä siinä mitään pahaa ole. Osaa ammattinsa hyvin.
Eikö heikillä ole ollut aina nuorempi nainen? Esimerkiksi hänen ex-vaimo on 10 vuotta nuorempi ja seurusteliko hän vielä kummeleista tutun miia selinin kanssa (ikäeroa varmaan 20 vuotta), korjatkaa jos oon väärässä.
Olen itse sitä mieltä, että Kummelit alkais jo riittää. Tulee verta silmistä ja korvista.
Äidinkielen yo:sta eli ylioppilaasta? Se siitä laudaturista.
Silvennoinen on siirtynyt siirtynyt lasten ikäisistä lastenlasten ikäisiiin. Heikki-parka, vanhoille äijille tulee kiirus, kun kuolema lähestyy, mutta ei siitä eroon pääse nuortenkaan naisten kanssa. Viikatemies lakaisee lähellä jo...
Eloweena kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mammat kysely pystyyn, kumman ottaisit?
Silvennoinen, yläpeukku
Kahilainen, alapeukku
Silvennoinen, koska timo on liian lyhyt ja kalju, heikillä sentään vielä tukka päässä
Minä taas oon aina pitänyt Kahilaista tosi symppiksenä. Mutta katson miehessä muutakin kuin hiuksia. Toisaalta minua ei myöskään Silvennoisen ginger viehätä.
Heikin oranssi tukka on mielestäni todella viehättävä ja heikki on todella symppis!
Kerran livenä Heikin nähnyt ja oli kyllä todella yrmy ja vakava ihminen. Selkeäksi tuli että hauskuus on hänelle vain rooli, ei mitään muuta, eikä siinä mitään pahaa ole. Osaa ammattinsa hyvin.
Aatteleppa omalle kohalles, jos työkses vitsiä väännät niin jaksatko sitten muuten🙃
Jokuhan noista hauskuuttajista mainitsikin ettei ihmiset ymmärrä heidän olevan ihmisiä. Oletetaan että naamaa väännellään ja vitsiä murjotaan 24/7
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Olisiko uutisoitu jos uusi tyttöystävä olisi 63v?
Ja miksi Salen seukkaus ja jopa lapsenteko 70 vuotiaana kolmekymppisen kummityttönsä kanssa oli aivan taivaallisen mahtavaa?
Vierailija kirjoitti:
Onks tää se sama fitnessmimmi joka avusti Yön Olli Lindholminkin eroon?
Varmaan, sillä on joku ukkofetissi.
Vierailija kirjoitti:
Milmi bongattu. Tässä hän on:
https://www.instagram.com/jasmiqvick/?hl=fi
On yhdistetty myös Eerikäiseen romanttisessa mielessä. Oma johtopäätökseni on, että viehättyy julkkismiehistä ja haluaa hyötyä heistä.
Yllättävän hillitty ja "siisti" instasivu äkkivilkaisulla, pahimmat p*rseposeeraukset puuttuvat. Pointsit ainakin siitä. Voihan kyseessä olla myös aito viehättyminen vanhoista miehistä, isä- tai pappakompleksi.
Vierailija kirjoitti:
Siis tää sama nainen oli just Esko Eerikäisen kanssa, tulivat juuri matkaltakin.
Ettekö osaa katsoa juttujen päiväyksiä?! Tämä uutinen on elokuulta 2017.
Ei voi mitään mutta tulee mieleen vaan nää Kummelin hahmot mieleen, parisuhteen komiikkaaä kun Heikki avaa sängyssä suunsa Mauno Ahosen äänellä 😂
No, onhan se nyt megeeta ku Hessu rankoo takaa käsi takaraivoa tukien ja reppu lepää söpösti fitnesskissan treenatun pers een päällä.
Mää halloum sua, niinku Hesen mainoksessa kuuluukin!
Vierailija kirjoitti:
Kummelivitseilläkö iskenyt?
"Silakka, Purriista Perrrseellä!"
Kivat hälle, mutta mietin vaan, että mitähän hittoa sen naisen päässä liikkuu? Todennäköisesti sais vaikka kenet, mutta isääkin vanhempi ukko on saatava.
Juuri pari viikkoa sitten mietin, että Silvennoinen on aika kuuma :D Ja olen saman ikäinen kuin toi muija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
64 ja 35? Amatöörien touhua t. Erika V
anna minä vähän autan: 64-35=?
Matematiikka ja liikunta eivät ole mammojen vahvuuksissa kärkipäässä.
Mikä ihme tämä joidenkin kuvitelma on että mammat eivät liikuntaa harrastaisi? :D
Vierailija kirjoitti:
Terveisiä Pirkkalasta, huomionhakuinen pyrkyrihän tuo nainen on. Googlatkaa huviksenne hänen gradunsa, melkoista settiä!
:DDD
Taitanee olla eduskuntavaalit mielessä....
Vierailija kirjoitti:
Ihanat mammat ovat mustasukkaisia 😍
onneksi tällä palstalla kukaan ei ole mustasukkainen tautuoiduille laatikkopäille :D
Olisiko uutisoitu jos uusi tyttöystävä olisi 63v?