Heikki Silvennoinen, 64 v, seurustelee 35 vuotta nuoremman fitness-naisen kanssa
Kommentit (328)
Eikä Esko ollut viime lauantain Gaala-jaksossa vieraana? Naureskeli siellä aika komeena.
Oii Heikki on ihana, mikään ihme että sai nuoremman naisen kainaloonsa. Onnea heille!
Vierailija kirjoitti:
Näyttelijä Kari Heiskanen on avoliitossa 26 vuotta nuoremman naisen kanssa eikä siitä ole meteliä pidetty. Samoin Juha Veijosen vaimo on huomattavasti nuorempi.
Joo eikös Veijosella ole ~28-vuotias nainen ja itse lähempänä 60-vuotias. :)
Miksi lähes kaikki julkkikset vaihtavat nuoreen? Kuulema harvinaista!
Vierailija kirjoitti:
Terveisiä Pirkkalasta, huomionhakuinen pyrkyrihän tuo nainen on. Googlatkaa huviksenne hänen gradunsa, melkoista settiä!
Eikös Jutta Gustafsberg asu kans siellä Pirkkalassa. :D
Kyllä ne vanhat miehet menee iha älyttömiksi nuorten naisten kanssa
https://www.menaiset.fi/artikkeli/ihmiset-ja-ilmiot/tv/opettajan-alusva…
Voi luoja
kateellista sakkia täällä, jaxuja
Miksi näitä ei uutisoida koskaan "Fitness-Mirkku seurustelee 35-vuotta vanhemman julkkiksen kanssa" ?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne vanhat miehet menee iha älyttömiksi nuorten naisten kanssa
https://www.menaiset.fi/artikkeli/ihmiset-ja-ilmiot/tv/opettajan-alusva…
Voi luoja
njoo... mennyt älyttömäksi 50-vuotta sitten vanhemman naisen kanssa?
Vinkki: kaikki teinipojat haaveilevat milffeistä. Meidän koulussa se yleisin kohde oli yksi ruotsinmaikka.
Värjääkö Heikki hiuksiaan? Eilen hyvissä ja huonoissa uutisissa hän oli vieraana ja hiukset olivat vaaleat kun taas gaalassa kunnon oranssit.
Vierailija kirjoitti:
Mitä puoluetta nainen edustaa?
Ainoa ja oikea puolue Suomessa, tietenkin Mimmi on KOKOOMUSLAINEN, kun yrittäjä.
Olis kiva tietää näiden vanhojen ukkojen (jotka seurustelevat lapsiensa ikäisten naisten kanssa) reaktiot siihen jos oma tytär alkaisikin seurustelemaan isänsä ikäisen tai vielä vanhemman miehen kanssa :D
Vierailija kirjoitti:
Värjääkö Heikki hiuksiaan? Eilen hyvissä ja huonoissa uutisissa hän oli vieraana ja hiukset olivat vaaleat kun taas gaalassa kunnon oranssit.
Joo katoin samaa! Hyvissä ja huonoissa uutisissa hessun hiukset olivat enempi keltaiset kuin oranssit ja taas tänään ylen aamutv:ssa hiukset olivat tummemman oranssit
Heikillä on paksu lompakko, oon nähny Heikin joskus Cittarissa!
Mikään ihme, että sai nuoremman naisen kun kattoo niitä seiskan kuvia! Kulkee uuden karhealla mersulla! Bemarilla ei saa naisia mutta mersulla saa!
Vierailija kirjoitti:
Eerikäinen ja Silvennoinen? Naisella on lievästi sanottuna erikoinen maku.
Ehkä hän nauttii siitä rumien miesten kiihkossa. No empä usko.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se osti?
Miksi naisia ei ymmärretä jos seurustelevat nuoremman kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se osti?
Kortsuja, se menee panee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se osti?
Kortsuja, se menee panee
No panee panee
Näyttelijä Kari Heiskanen on avoliitossa 26 vuotta nuoremman naisen kanssa eikä siitä ole meteliä pidetty. Samoin Juha Veijosen vaimo on huomattavasti nuorempi.