Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heikki Silvennoinen, 64 v, seurustelee 35 vuotta nuoremman fitness-naisen kanssa

Kommentit (328)

Vierailija
181/328 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lapsenlapset lähellä tuon irman ikää?

Vierailija
182/328 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eniten mua ihmetyttää nää miehet, eikö ne tajua että jos eivät olisi kuuluisia kukaan ton ikäinen ei edes katsoisi heihin päin.

Itseä ainakin asia painaisi.

Mitä sitten? Jos kerran saa nuoren naisen kainaloon, ei siinä syyt paljoakaan paina. Ja väittäisin, että aika monessa avioliitossa naisen syyt ovat muut kuin rakkaus. Ja tämä palsta on antanut siihen vahvistuksen.

Kerro nyt mulla mitä väliä sillä iällä on?

Kyllä mä väitän että ainakin kun niihin suhteisiin on alettu se rakkaus on ollut läsnä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/328 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvissä ajoin ennen vaaleja liikkeellä.

Vierailija
184/328 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eniten mua ihmetyttää nää miehet, eikö ne tajua että jos eivät olisi kuuluisia kukaan ton ikäinen ei edes katsoisi heihin päin.

Miksi ei? Ei mun mies kyllä ole koskaan ollut julkisuudessa eikö ole varakaskaan. Ikäeroa 22 vuotta. Sun kaltaisia pikkupoikia en jaksa ruveta kaitsemaan

N27

Olen kyllä nainen, 30v. Enkä ikipäivänä seurustelisi isäni ikäisen miehen kanssa.

Vierailija
185/328 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurustelee siis 29-vuotiaan aikuisen naisen kanssa. Mikä tässä oli niin järkyttävää?

Aivan, 29-vuotias on kyllä täysin aikuinen ja voi seurustella vaikka minkäikäisen kanssa.

Vähän toinen juttu olisi alle 25-vuotias nainen.

Vierailija
186/328 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ketju ollut taas taattua vauva.fi laatua =D

Vierailija
187/328 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oispa mielenkiintosta kuulla mitä mieltä ovat Heikin lapset ja ex. Varsinkin lapset jotka oletettavasti ovat iskän morsion kanssa lähellä samaa ikää. Vanhimmat ainakin.

Viisi lasta aiemmista liitoista.

Vierailija
188/328 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs isoisän ikäisen? Vrt. Danny ja Erika. ;)

Vierailija
189/328 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että sellaista.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/984a7552-9e32-4c0d-ac80-b1b0395c…

Aikuisia molemmat, missä vika?

Samaan aikaan toisaalla Suomessa:

-Mohammed 50v menee naimisiin Aishan, 6vuotta kanssa. Yhtyy tähän kun tytön ensimmäiset kuukautiset tulevat 9 vuotiaana.

Tästä emme puhu.

Vierailija
190/328 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trine kirjoitti:

Ei taitaisi pimu kahta kertaa edes katsoa, jos tuonnäköinen mies olisi Heikki hitsaaja. Julkisuus tekee kummasti vetovoimaiseksi....

Juuri aamulla luin Sukarista, jolla myös parikymmentä vuotta nuorempi (sentään joku 40 v) fitnesmimmi rengastettuna. Juu Toivo 65 v ent. autonasentaja ei taitaisi olla yhtä kiinnostava. 

Oletko itse parisuhteessa köyhän, työttömän miehen kanssa? Jos et, olet pinnallinen pyrkyri.

Hyvä pointti!  Edellinen kirjoittaja on pyrkyr jos ei ole parisuhteessa työttömän, kouluttamattoman ja köyhän miehen kanssa.Ja 40v nahistunut täti saa olla erittäin tyytyväinen jos edes 65v entinen autonasentaja kelpuuttaa. 40v naisella ei ole enää mitään seksuaaliarvoa ja ihmettelen miten Topi on sellaisen kelpuuttanut, saisi varmasti nuoremman ja kauniimmankin, mutta ehkä Topilla ei ole enää seksihaluja joten ikäneitokin kelpaa

Vierailija
191/328 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidan lähteä lauantaina Kallioon iskemään nuoren naisen, joku 25-31 on ok, tv Andy

Vierailija
192/328 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei? Ei mun mies kyllä ole koskaan ollut julkisuudessa eikö ole varakaskaan. Ikäeroa 22 vuotta. Sun kaltaisia pikkupoikia en jaksa ruveta kaitsemaan

N27

Olen kyllä nainen, 30v. Enkä ikipäivänä seurustelisi isäni ikäisen miehen kanssa.

Eikä ikäisesi 30v pojankloppi ikinä seurustelisi ikäisesi tädin kanssa. Itse 35v pojankloppina katselen lähinnä alle 25v naisia. Sinun ikäiselle naiselle on sopiva 50+ mies mikäli olet ikäiseksesi hyvin säilynyt. 40 vuotiaana et kelpaa enää yhellekkään seksihaluilla varustetulle miehelle, koska 40v naisella ei enää ole seksuaaliarvoa miesten silmissä

Vierailija
193/328 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en minäkään mitään vanhaa kurppaa katselisi.

Vierailija
194/328 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaako olla ensimmäinen kerta, kun Silvennoinen pääsi Vauva-palstalle puheenaiheeksi!

Vierailija
195/328 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä mahtava juttu!

Ja tykkäsin Jasmin instastakin, kivoja kuvia! Oon niin kypsä pelkkiin herutus-tileihin...

Ite oon täs Jasmin ikäryhmässä ja mun mielestä on Heikki on todella viehättävä. Onk se sit sitä älyn, charmin ja huumorintajun liittoa..

Vierailija
196/328 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pitäisi kuulua kenellekään muulle mitä kaksi aikuista ihmistä  tekee.

Vierailija
197/328 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sais heikki tulla myös vähän kitaroimaan mua ;)

Sanos muuta! Paljon viehättävämpi kuin ikäiseni miehet ;) N31

Vierailija
198/328 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oispa mielenkiintosta kuulla mitä mieltä ovat Heikin lapset ja ex. Varsinkin lapset jotka oletettavasti ovat iskän morsion kanssa lähellä samaa ikää. Vanhimmat ainakin.

Viisi lasta aiemmista liitoista.

En ymmärrä miten tällainen asia voi ketään ulkopuolista edes kiinnostaa.

Vierailija
199/328 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä, vähänkö niillä on hauskaa yhdessä. Ite ottasin kummelimiehen anytime. Kyllä lähtee!!

Juntti.

Vierailija
200/328 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sais heikki tulla myös vähän kitaroimaan mua ;)

Sanos muuta! Paljon viehättävämpi kuin ikäiseni miehet ;) N31

Hyi helv*tti. Tuo ukko on saman ikäinen oman isäni kanssa. En pystyisi olemaan enää oman isäni kanssa tekemisissä, jos tekisi saman tempun. Tulisi todella oksettava olo.

Onneksi rahaton tavis ukko ei kiinnosta 29-vuotiaita.

T. N32

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä