Ensi viikolla -20 pakkasta etelässäkin.
Järkyttävän kylmä tulee. En voi mennä töihin koska ei minulla ole mitään toppahousuja. Kuljen yleensä verkkareissa ja pitkät kalsarit alla.
Kommentit (19)
Miten oot ennen liikkunut kun on ollu kylmä?
Mulla onkin ens viikko vapaata. Laitan vaan takkaan puita ja ryystän kahvia viltin alla.
Onneksi on tämä ilmastonmuutos. Miettikää kuinka kylmää olis ilman sitä...
Vierailija kirjoitti:
Ei köyhä voi liikkua pakkasella.
No on sitä ennenkin ollut täällä Uudellamaalla -32, mitä sulla sillon oli päällä vai olitko sillon taapero eikä toppahousut enää mahdu?
365 päivää vuodessa säästää ja ostaa vaatetta tarpeiden mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei köyhä voi liikkua pakkasella.
No ei sitten varmaan helteelläkään. Ei ole rahaa aurinkorasvaan.
Olisit toivonut pukilta pehmeää pakettia.
Pitäähön se talvella pakkasta olla.
Köyhä ei voi liikkua sateellaakaan,ei ole rahaa sateenvarjoon. Kannattaa vaan sinnitellä verkkareilla töihin ja miettiä budjetointi,jos toppahousuja sais halvimmillaan alesta kympillä. Kunhan nyt hyvät hanskat on ja pipo. Laittaa vaikka kahdet verkkarit päällekkäin. Vintedistäkin voi kattoa myykö joku toppahousuja parilla eurolla.
Laita parit pitkät kalsarit ja parit verkkarit. Villasukat, talvikengät. Jos sulla on viltti tai matkahuopa, niin kääri se hameeksi.
Onneksi ei ole pakko mennä mihinkään sen jälkeen kun maanantaina pääsen sairaalasta pikku toimenpiteen jälkeen. Toiv. auto käynnistyy kylmästä parkista sairaalan pihasta.
Liikkuessa ei tarvi paljon vaatteita kovallakaan pakkasella. Onko sinne ulos pakko mennä seisomaan paikallaan, jos ei ole kunnon talvivaatteita?
Vierailija kirjoitti:
Laita parit pitkät kalsarit ja parit verkkarit. Villasukat, talvikengät. Jos sulla on viltti tai matkahuopa, niin kääri se hameeksi.
Monellakaan ei varmana ole villasukkia,kun heittävät heti pois jos paketista niitä tulee. Mulla on kymmeniä villasukkia. Puolison edesmenneeltä mummolta monet sukat. Aivan ihania. Sillon kun hän oli vielä elossa ja käytiin kylässä,hänellä oli iso kasa villasukkia ja sieltä sai valita. Mähän olin onneni kukkuloilla,mitä ihanaa sieltä ottas.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei ole pakko mennä mihinkään sen jälkeen kun maanantaina pääsen sairaalasta pikku toimenpiteen jälkeen. Toiv. auto käynnistyy kylmästä parkista sairaalan pihasta.
(Polttomoottoriautoista ei koskaan tiedä. Sähköauto hyrähtäis helposti käyntiin)
Juljus kirjoitti:
Onneksi on tämä ilmastonmuutos. Miettikää kuinka kylmää olis ilman sitä...
Tässä nähdään tulos, kun maksuton peruskoulutus menee hukkaan.
Niin kun kaupoissa ei edes myydä toppahousuja vai?