Mihin maahan halauaisit syntyä (Suomea ei saa valita), jos saisit aloittaa kaiken uudestaan syntymästäsi lähtien?
Kysymys otsikossa. Ja tässä ajatusleikissä sinulla olisi automaattisesti syntyperäisen maan kansalaisen geenit ja piirteet, joten syntyisit Aasian maihin aasialaisena jne.
Suomea ei saa valita!
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Thaimaahan, aiJettä niitä kireitä *impso*a.
Mmm... Kireitä *******a.
Olispa *impsaa! Löysäkin kävis.
Vierailija kirjoitti:
Iso-britannia. Olisi niin suuri etu puhua englantia äidinkielenään.
Mikä ihmeen etu? Englannin puhujat eivät ymmärrä edes toisiaan jotka on meren toisella puolella eivätkä osaa mitään muuta kieltä sitten koska kaikkihan muka englantia puhuvat. Ja niinhän se aika pitkälle onkin, olisit vain yksi pieni pala enemmän yhtä suurta harmaata massaa ympäri maailmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Venäjä. Lähin maa jossa nainen saa tuntea olevansa prinsessa. Siellä miehillä on herrasmiessäännöt hallussa toisin kuin suomalaisilla juopoilla. Kun matkustin Venäjällä niin paikalliset miehet avasivat mulle oven, kaupassakin tarjouduttiin kantamaan kauppakassit ja autosta nousevalle naiselle jopa ojennettiin käsikin. Onneksi otin ulkomaalaisen miehen, en tosin venäläistä mutta ajaa tuo oma mieskin saman asian.
Olet joko hullu tai trolli, ei kukaan voi olla noin tyhmä. Venäjällä vaimoa saa ihan vapaasti hakata ja sen saa jopa tap paa, eikä miehelle tule siitä linnaa.
Mutta meitä on moneen junaan, ehkä haluatkin kuol la.Kyllä, suomessakin miehet surmaavat kaikenaikaa vaimojaan, mutta täällä on sentään jopa vaimoilla lain suoja, ja voivat hakea apua ja jopa saada apua. Venäjällä ei mitään apua saa.
Oon matkustanut esim. Tunisiassa, Arabiemiraateissa ja Marokossakin joissa naisia pidetään vielä prinsessoina. Itse asiassa Venäjällä koti on naisen valtakuntaa ;) sama juttu myös muslimimaissakin. Arabiemiraateissa näin kun miehet kilpailivat kuka kantaa enemmän ostoskasseja ja muita kantamuksia. He kilpailevat kuinka hyvin he huolehtivat vaimostaansa tai muuten on heikko. Siinä olisi suomijuopoillakin oppimista.
Niin, näissä maissa naiset saavat olla prinsessoja, joista heidän miehensä huolehtivat. Muuta he eivät sitten saakaan olla, muuten voi mies joutua kurittamaan.
Mitä kamalaa siinä on, jos mies pitää naistaansa prinsessana, jota suojellaan pahimmilta rasituksilta? Mies ei jättäisi sua yksin painavien ostoskassien kanssa eikä ja tekisi sun puolesta raskaat työt.
Italia, se on mun henkinen koti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Norja, Ruotsi, Tanska tai Islanti. Pohjoismaan kansalaisuus on parasta mitä ihmiselle voi syntyessään sattua.
Miksi? Mitä siinä on parempaa kuin syntyä vaikka Saksaan tai Hollantiin? Tai Sveitsiin?
Niiiin?
Vierailija kirjoitti:
Thaimaahan, aiJettä niitä kireitä *impso*a.
Kai sä ymmärrät, että sinulla itselläsi oli aloituspostin mukaisesti thaimaalaisen miehen pelivälineet? :D
Norja. Kulttuuriltaan lähellä Suomea, mutta niillä on enemmän rahaa.
Ruotsi, asuin siellä 10 v ja viihdyin niin hyvin että olen muuttamassa takaisin.
Ruotsi tai Norja. Miksei myös Islanti tai Kanada.
Joku pieni pohjois- tai keski-Euroopan maa: Islanti, Liechtenstein, Luxemburg, Monaco, Andorra, Tanska...
Espanja tai Tanska. Näissä maissa sektion saa valita synnytystavaksi. Ovat Euroopan ytimessä, molemmilla hyvä sijainti.
Oon ehkä vähän masokisti, mut valitsisin ehkä Yhdysvallat. Jotenkin haluaisin tietää miten mä sellasessa yhteiskunnassa olisin pärjännyt ja toisaalta haluaisin ymmärtää sitä maata jotenkin paremmin, kun vaikuttaa niin sekopäiseltä. Toisaalta myös Kanada tai Norja vois olla hyviä vaihtoehtoja.
Hollanti. Se on euroopan keskus ja voi joutua meren alaiseksi pian ehkä lähivuosina. Ihmiset eivät ole niin rumia sieltä.
Sveitsissä sellaiseen osaan, jossa olisi lähellä Italiaa, mutta kuitenkin pohjana jämäkkä sveitsiläinen systeemi esim Lugano.
Tai sitten Itävallan Innsbruck, jossa myös Italian vaikutus ja kulttuuri tuntuvat ja ihmiset ovat sydämellisiä ja erittäin hauskan näköisiä. Plussana tietysti Sacherkkakut ja kahvilat.
Vierailija kirjoitti:
Ruotsi, asuin siellä 10 v ja viihdyin niin hyvin että olen muuttamassa takaisin.
Siinä vasta monikulttuurisuushelvetti, ettei poliisit ja palomiehetkään eikä edes armeijakaan pysty turvaamaan kansalaisia. Se on meidänkin tulevaisuus, jos annamme tämän jatkua.
Mmm... Kireitä *******a.