Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet miehestä, joka ei voisi seurustella yli 70kg naisen kanssa?

Vierailija
16.10.2018 |

Mitä ajattelisit miehestä joka sanoisi suoraan, että ei halua ketään yli 70kg naista?

Kommentit (323)

Vierailija
21/323 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lähiö-Mirkku 102kg. kirjoitti:

Tyyppi on varmaan aika hintelä. Noin heiveröistä tyyppiä ei rotunainen huolisi. Miehessä pitää olla näköa ja kokoa.

rotunainen = siiderivalas

Haha! älä ärsytä, tai saat niskaasi sotanorsun! Siinä sitä tanner tömisee ja aitaa kaatuu. :DD

Vierailija
22/323 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että on varmaan itse aika lyhyt mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/323 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään? Jokainen saa haluta mitä haluaa tai olla haluamatta.

Vierailija
24/323 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla aika pitkä, että 70 kg on alipainoa, ja kovin lyhyt ei sovi olla, ettei 70 kiloisena ole ylipainoinen. Uskon, että mies tarkoittaa tuolla n. keskipituista naista ja vajaa 70 kg on keskipituiselle naiselle normaalipaino tai jopa jonkin verran ylipainoa. Pidemmältä mies siis varmaan sietäisi yli 70 kilon elopainon.

Ei ole mielestäni törkeää sanoa etsivänsä normaalipainoista naista. Jos mies törmäisi sielunkumppaniinsa niin tekisi varmaan poikkeuksen. En ottaisi itseeni vaan etsisin miehen, joka haluaa 70+ kiloisen naisen.

Vierailija
25/323 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä sietäisi itseänikään yli 70-kiloisena, enkä tahtoisi pullukkaa miestä. Ymmärrän ja sallin tämän preferenssin.

Vierailija
26/323 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo nyt kovin hyvää kuvaa esim deittisivulla antaisi, vaikka kriteeri täyttyisikin.

Voi vaikka kertoa että on itse normaalipainoinen ja elää terveellisesti, ja toivoo samaa naiseltakin.

Mutta tuossahan mies ei kaipaa normaalipainoista, vaan lyhyt saa olla lihava, mutta pitkän pitää olla laiha. Outo fetissi.

Olen 180 cm pitkä nainen ja olisin aika pullukka tai vaihtoehtoisesti melko lihaksikas, jos painaisin 70 kg. Jos nainen ei ole todella urheilullinen, on 70 kg jo läskin puolella, olipa kuinka pitkä hyvänsä.

Vierailija
27/323 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin ettei miesparalla ole silmiä tai maalaisjärkeä. Pitäisin yksinkertaisena tyyppinä.

Vierailija
28/323 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että tykkää lyhyistä naisista.

Ei tarvi tykätå lyhyistä naisista. Olen 168cm ja kahden lapsen äiti ja kun menin synnyttämään täysiaikaisia normaalikokoisia vauvoja niin painoin 66kg ja 68.5kg eli en edes raskaana ole painanut 70kg.

Vierailija
29/323 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo nyt kovin hyvää kuvaa esim deittisivulla antaisi, vaikka kriteeri täyttyisikin.

Voi vaikka kertoa että on itse normaalipainoinen ja elää terveellisesti, ja toivoo samaa naiseltakin.

Mutta tuossahan mies ei kaipaa normaalipainoista, vaan lyhyt saa olla lihava, mutta pitkän pitää olla laiha. Outo fetissi.

Olen 180 cm pitkä nainen ja olisin aika pullukka tai vaihtoehtoisesti melko lihaksikas, jos painaisin 70 kg. Jos nainen ei ole todella urheilullinen, on 70 kg jo läskin puolella, olipa kuinka pitkä hyvänsä.

Huh, onneksi joku pitkä uskalsi sanoa tuon. Olen itse vähän keskimittaista lyhyempi ja loppuraskauden turvoksienkin kanssa alle 65 kg. Eli siis normaalipainoista naista tuo mies etsii ja siihen hänellä on täysi oikeus.

Vierailija
30/323 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä yli 70kg alkaa olemaan melko suuri paino 150-170cm naiselle ja siihen väliin sopii suurin osa naisista.

Ap ei halua vantterapeppuista/"muodokasta" mammaa, järkevä mies.

Vierailija
31/323 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painoindeksi on 20,5 jos on 185cm, eikä se oli naiselle mikään poikkeuksellisen harvinainen pituus. Silloin ei ole pullukka vaan hoikka, varsinkin jos on aikuinen nainen. Riippumatta urheilullisuudesta.

Sinun pituudellasi painoindeksi olisi 21.6 jos olisit 70 kg, ja kyllä kehonkuvasi on hyvin vääristynyt, jos pidät tuota ’läskin’ painoindeksinä.

Vierailija
32/323 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ajattelisit miehestä joka sanoisi suoraan, että ei halua ketään yli 70kg naista?

"Siinäpä simpsakka spagettiharteinen sälli!"

Vierailija
33/323 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että ei ilmeisesti etsi paljoakaan treenaavaa naista.

Pitkäkin nainen saa olla kyllä aika treenattu, että 70 kg ylittyy.

Vierailija
34/323 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattelisi mitään.

Tyhmä tuommoista on sanoa ääneen mutta jos nyt jätetään kaikista pisimmät naiset (keskipituus kuitenkin on jtn. 165) laskuista niin onhan se yli 70kg liikaa painoa useimmille. Ei sitä lihastakaan ole kymmeniä kiloja ja jos on nii onko sekään sitten naisellista?

Vierailija
35/323 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ettei voi ainakaan AV-mamman kanssa seurustella. Täältä ei löydy yhtäkään alle 70 kiloista naista.

Vierailija
36/323 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painoindeksi on 20,5 jos on 185cm, eikä se oli naiselle mikään poikkeuksellisen harvinainen pituus. Silloin ei ole pullukka vaan hoikka, varsinkin jos on aikuinen nainen. Riippumatta urheilullisuudesta.

Sinun pituudellasi painoindeksi olisi 21.6 jos olisit 70 kg, ja kyllä kehonkuvasi on hyvin vääristynyt, jos pidät tuota ’läskin’ painoindeksinä.

Kyllä 185 on sentään naiselle poikkeuksellisen harvinainen pituus, miehilläkin harvinaisempaa kuin yleisempää. Ja ehkä mies nyt tarkoitti enemmän keskipituisia naisia, joille tuo 70 kiloa alkaa olla rehevän puolella.

En myöskään tekisi johtopäätöstä, että kommentoimasi kehonkuva on hyvin vääristynyt. Sen päätelmän tekisin, että sinä painat yli 70 - eri

Vierailija
37/323 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että ei ilmeisesti etsi paljoakaan treenaavaa naista.

Pitkäkin nainen saa olla kyllä aika treenattu, että 70 kg ylittyy.

Edelleen, painoindeksi 21,6 on oikein hyvä (180 cm) ja sitä ei tarvitse millään lihaksilla selitellä.

Vierailija
38/323 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lähiö-Mirkku 102kg. kirjoitti:

Tyyppi on varmaan aika hintelä. Noin heiveröistä tyyppiä ei rotunainen huolisi. Miehessä pitää olla näköa ja kokoa.

rotunainen = siiderivalas

Siiderivalas = rotunainen, joka juo simpsakan sällin penkin alle puolessa minuutissa.

Vierailija
39/323 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tjaa.. Enpä tiedä.

Näin miehenä en ole koskaan seurustellut tai edes deittaillut ketään lähellekään 70 kiloista, saati yli, naista.

Niin yleistä kun se ylipaino nykyään onkin, sekä miehillä että naisilla, niin ei se vaan kaunista ole.

Vierailija
40/323 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin naurettavia tällaiset ihmiset, jotka ilmaisevat kriteerinsä täsmällisinä lukuina, ikään kuin pystyisivät silmämääräisesti arvioimaan sen paremmin kilojen määrää kuin esim. BMI:tä kovinkaan tarkasti. Vai laittaako tämäkin heppu naisen vaa'alle ja "68 kg, kelpaa" tai "71 kg, no, no"?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi