Ruokakaupan tuotteita, joita et ole kenenkään nähnyt....
...koskaan ostavan etkä tiedä ketään, joka tuotetta käyttäisi. Aloitan: aromisuola.
Kommentit (292)
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa, että tässä ketjussa riittää käteviä emäntiä/isäntiä ihmettelemään, kuinka joku ostaa puolivalmisteita, saati ihan eineksiä. Niitä ostaa ihmiset, jotka laittaa itse ruokansa ja ylipäätään käy kaupassa. Nyt tulee todellinen shokkipommi: kaikki eivät edes tee sitä, vaan elelevät lounasravintoloiden ja noutoruoan voimin. Teen itsekin niin mahdollisuuksien ja lompakon joustokyvyn mukaan, sillä ruokakaupat ja kokkaaminen ovat erittäin plääh.
Kyllä mä ostan välillä esim noita pussirisottoja ja -pastoja kun laiskottaa. Yleensä heivaan sekaan lisää pastaa/riisiä ja kasan pakastekasviksia broiskun lisäksi niin suolapitoisuus laimenee ja saa monen päivän safkat tehtyä kerralla. Ja vähän niitä kasviksiakin.
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä nähnyt kenenkään ostavan hajustettuja roskapusseja, mutta oletettavasti niillekin käyttäjänsä löytyy.
Kerran ostin vahingossa. Olikohan se johonkin pakattu sitten niin, etten kaupassa haistanut - kotona kun haistoin niin kiikutin samantien roskikseen. Jeesus mikä döfis.
Vierailija kirjoitti:
Valmis lettujauhe (lisää vain maito ja munat) ja nyt on tullut markkinoille vielä entistä kalliimpi muumimamman lettujauhe.
Siinä tulee jauholle kova kilohinta!
Keliaakikon kesämökillä aina kaapissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valmis lettujauhe (lisää vain maito ja munat) ja nyt on tullut markkinoille vielä entistä kalliimpi muumimamman lettujauhe.
Siinä tulee jauholle kova kilohinta!Minulle on jäänyt mieleen, kun vuosia sitten yksi mies tuli kysymään tuota tuotetta. Kävi ilmi, että hän ei osannut tehdä lettuja itse. Eli tarinat taustalla voivat olla sellaisia, että et aina itse tule ajatelleeksi :) Uskon, että jotkut käyttää näitä tuotteita tottumuksesta (esim. kastikkeenvalmistuksessa), toisaalta helppouden vuoksi.
t: myyjä
Nämä on mökillä tosi käteviä jos ei voi raahata paljoa tavaraa mukaan
Kuoritut tomaatit säilyketölkisssä - mihin niitä käytetään?
Vierailija kirjoitti:
Sinappijauhe ja spreijattava kermavaahto
Sinappijauhetta kuumaan veteen ja jalat sinne kylpyyn, jos flunssa uhkaa iskeä. Vanha konsti, joka myös toimii!
Vierailija kirjoitti:
Käytän veneellä lettujauhoja, helppoa kun tarvitsee lisätä vain vesi. En viitsi raahata pieniin säilytystiloihin jauhopusseja tai kananmunia, emmekä muuten käytä maitoa ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Aromisuolahan on aivan loistava leivän päällä... juustoa, kurkkua ja kurkun päälle ripaus aromisuolaa.. toimii myös perunamuusissa...
Itse en nyt oikein keksi yhtään tuotetta..
Oletko katsonut, mitä aromisuola sisältää?
Vierailija kirjoitti:
Ostettiin tätä mökille kesällä. Kätevä pakkaus (alkeelliset kokkausmahdollisuudet) ja hauska kuva kaiken lisäksi. :)
Vierailija kirjoitti:
Sinappijauhoa ostan kyllä. Itsetehty sinappi on parasta.
En ole vielä koskaan maistanut hyvää itsetehtyä sinappia.
Vierailija kirjoitti:
Kuoritut tomaatit säilyketölkisssä - mihin niitä käytetään?
Mulla on jotain pata- ja curryreseptejä, joihin menee nimenomaan kokonaisia tölkkitomaatteja, ei murskaa, joka on vetisempää.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on raputikkuja pakkasessa! Teini tekee niistä sushia ja itse saatan pilkkoa niitä katkarapurisottoon. Säilötyt simpukat jätän silti hyllyyn.
Mutta vieläkö joku ostaa pakastealtaasta verta?
Totta kai! Onhan nyt itse tehdyt veriletut herkkua, ja koirien verijälkeenkin tarvitaan luonnollisesti verta.
Purkkilihapullia meillä on aina mökillä kun haluun tehdä jotain nopeeta ja ne on oikeesti hyviä😂Lettujauhoja ostan myös ihan kotiinkin..just noita muumimamman..siitä saa just muutaman letun iltapalalle..en tiiä miksi..kai kun se on halpa ja helppo😃Muksuille on myös monesti pinaatti tai porkkanaletut kaapissa👍 Mä mietin kuka ostaa kaikkia kalliita valmisruokia.. ois niin paljon halvempi tehdä jo itse..
Vierailija kirjoitti:
kondensoitu maito, sellainen pienehkö metallinen purkki. mitä ihmettä sillä voi edes tehdä?
Sitä kun sekoittaa vahvaan kahviin, jäähdyttää ja lisää jäitä, saa mielettömän hyvän jääkahvin hellepäiviksi :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin Prisman myyjänä sanon että Tescon tuotteita ei osta kukaan. Paitsi superhalpuutettuna.
No mikähän siinä on? Hinta? Mutta eihän ne nyt niin kalliita ole? Tykkään Tescon teestä, maitoon sekoitettavasta kaakaosta, ja ne suklaiset keksit on tosi hyviä. Samoin ne voihin leivotut keksit, jotka kyllä näyttävät ihan joltain sahajauhobriketeiltä. Mutta ovat tosi hyviä.
Tesco on Lidliä vastaava halpakauppaketju. Ei siis erityisen houkutteleva, jos hintaan lätkäistään Prisma-lisä.
Ai että, nyt ihan punastuin tätä lukiessani. Olen aina ajatellut, että kun lettuja tehdään kaikki käyttävät siihen niitä valmiita pusseja. Mun opettajaäiti käytti vain ja ainoastaan niitä lapsuuskodissani ja samoin olen itse tehnyt. Olen asiantuntijatyötä tekevä maisteri ja kahden lapsen äiti.
Vierailija kirjoitti:
Näin Prisman myyjänä sanon että Tescon tuotteita ei osta kukaan. Paitsi superhalpuutettuna.
Taidat olla jossain maaseudun Prismassa, missä kukaan ei uskalla ostaa mitään "uutta"? Minä olen ainakin ostanut, ja näen jatkuvasti monen muunkin korissa/kärryissä niitä tuotteita. Ne myslithän on suorastaan loistavia!
Vierailija kirjoitti:
Kaikkia ihmeellisiä vanilja-karamelli-esanssi-TEElaatuja. Se marketin käytävä haisee ihan esanssisille karkeille noiden maustettujen teemerkkien takia!
Enkä tunne ketään joka noita ostaisi tai käyttäisi.
Mä juon aina vain Clipperin vaniljateetä. Ihan uskomattoman hyvää!
Tarkoitin juurikin niitä räiskäleitä, noi muut letut on ihan ok einehiä, ne tajuan kyllä :)