Ruokakaupan tuotteita, joita et ole kenenkään nähnyt....
...koskaan ostavan etkä tiedä ketään, joka tuotetta käyttäisi. Aloitan: aromisuola.
Kommentit (292)
Sinappijauhe ja spreijattava kermavaahto
Lihat (etenkin kanat) aina ties missä uutuus-marinadissa, ja parin kuukauden jälkeen niitä ei enää näe. Tarjouksesta välillä noita otan ja maku on aika mielenkiintoinen, viimeisin tyyliin kookos-inkivääri.
Kaikkia ihmeellisiä vanilja-karamelli-esanssi-TEElaatuja. Se marketin käytävä haisee ihan esanssisille karkeille noiden maustettujen teemerkkien takia!
Enkä tunne ketään joka noita ostaisi tai käyttäisi.
Vierailija kirjoitti:
Sinappijauhe ja spreijattava kermavaahto
Mun Briteissä asuneet kaverit käyttää tuota sinappijauhoa mm. lämpimien cheddarjuustoleipien tekoon (Welsh Rarebit) :)
Aromisuolahan on aivan loistava leivän päällä... juustoa, kurkkua ja kurkun päälle ripaus aromisuolaa.. toimii myös perunamuusissa...
Itse en nyt oikein keksi yhtään tuotetta..
En muistanut äsken Prismassa kyylätä muiden ostoksia.
Vierailija kirjoitti:
En muistanut äsken Prismassa kyylätä muiden ostoksia.
Niin. Kun se kysymys olikin se, että mitä siellä ostoskorissa tai kärryssä ei ole...
Näin Prisman myyjänä sanon että Tescon tuotteita ei osta kukaan. Paitsi superhalpuutettuna.
Vierailija kirjoitti:
Onko oikeasti lapinvaeltajia ja muita mökkeilijöitä niin paljon, että noita kuiva-aineita yms pidetään hyllyjä täyttämässä?
Ja onko niiden sijoittelu sittenkään oikea; pitäisikö lettujauheet olla nötkötin vieressä?
(Poikittainen viittaus ketjuun, jossa pohditaan kauppojen tuotesijoittelun kukkasia)
Hmm. Olen lapinvaeltaja, mutta myös mökkeilijä ja ostan tosiaan sitä lettumixiä aina vaellukselle mukaan ja sitä on aina mökin kaapissa pari pussia (mökillä pitää olla pitkään säilyviä kuivaruokia aina kaapissa monen päivän varoiksi, koska voi tulla tilanne ei pääse kauppaan). Mutta ostan sitä lettujauhetta myös nuuksioon parin tunnin retkelle (lapsi tykkää kun mennään "metsään" paistamaan lettuja. Ja on sitä kotonakin pari pussia siltä varalta, että kananmunat on loppu ja haluaa tehdä lapselle lettuja. Jos vain mahdollista teen lettutaikinan itse munista ja maidosta, mutta tuo on sellainen hätävara kotonakin.
Itse ostan noita hajustettuja nenäliinoja flunssa-aikaan. Niistäessä kun henkäisee jotain mentholin hajuista paperia niin nenä aukeaa vähän.
Myös vanilja-karamelliteetä löytyy kaapista :)
Sinappijauhoa ostan kyllä. Itsetehty sinappi on parasta.
Valmiiksi paistettu jauheliha on näppärää esim. pizzan täytteeksi. Ei tarvitse alkaa erikseen paistamaan. Voi, olispa sitä täällä meidän pikkukylän kaupassakin.
Ja itse kysymykseen. Meidän kaupassa on kokkelipiimää, jota en muista koskaan nähneen kenenkään ostavan. Mutta luultavasti silläkin on oma asiakaskuntansa (vanhukset), koska sitä hyllyssä on.
Prisman pakkasessa on jotain halpoja raputikkuja. Valkoisia pötköjä punaisella raidoituksella. Näyttää ihan jäisiltä käytetyiltä tamponeilta. Ei mitään hajua mihin ihmeeseen joku niitä käyttäisi?
Mä olen kaupassa töissä, toki en koko aikaa kassalla, mutta en ole koskaan nähnyt kenenkään ostavan venäläistä hapankaalia ja säilykepurkissa olevaa lohta. Silti niitä aina tulee hyllyyn. Varmaan menee hitaasti ja päiväykset on pitkiä, niin ei tule huomattua. Outoa silti.
Meillä on raputikkuja pakkasessa! Teini tekee niistä sushia ja itse saatan pilkkoa niitä katkarapurisottoon. Säilötyt simpukat jätän silti hyllyyn.
Mutta vieläkö joku ostaa pakastealtaasta verta?
Vierailija kirjoitti:
Prisman pakkasessa on jotain halpoja raputikkuja. Valkoisia pötköjä punaisella raidoituksella. Näyttää ihan jäisiltä käytetyiltä tamponeilta. Ei mitään hajua mihin ihmeeseen joku niitä käyttäisi?
Surimi-tikkuja! Ihania naposteluherkkuja. Harvoin ostan kun ovat niin suolaisia. Kirsikkatomaattien kanssa ja voi niitä dipatakin johonkin.
Vaikuttaa, että tässä ketjussa riittää käteviä emäntiä/isäntiä ihmettelemään, kuinka joku ostaa puolivalmisteita, saati ihan eineksiä. Niitä ostaa ihmiset, jotka laittaa itse ruokansa ja ylipäätään käy kaupassa. Nyt tulee todellinen shokkipommi: kaikki eivät edes tee sitä, vaan elelevät lounasravintoloiden ja noutoruoan voimin. Teen itsekin niin mahdollisuuksien ja lompakon joustokyvyn mukaan, sillä ruokakaupat ja kokkaaminen ovat erittäin plääh.
Vierailija kirjoitti:
Näin Prisman myyjänä sanon että Tescon tuotteita ei osta kukaan. Paitsi superhalpuutettuna.
No mikähän siinä on? Hinta? Mutta eihän ne nyt niin kalliita ole? Tykkään Tescon teestä, maitoon sekoitettavasta kaakaosta, ja ne suklaiset keksit on tosi hyviä. Samoin ne voihin leivotut keksit, jotka kyllä näyttävät ihan joltain sahajauhobriketeiltä. Mutta ovat tosi hyviä.
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä nähnyt kenenkään ostavan hajustettuja roskapusseja, mutta oletettavasti niillekin käyttäjänsä löytyy.
Isäni ostaa hajustettuja roskapussjea, koska ne ovat hänen sanojensa mukaan ainoita sopivan kokoisia, ja (ohut)kahvallisia pusseja. Ne menevätkin hyvin täyteen, näin säästetään ylimääräisten pussien käyttöä. En ole perehtynyt muiden muovipussien kokoon ja kahvoihin, voi olla että löytyisi hajustamattomiakin.
Joskus tein tonnikala-simpukka -pastaa säilykkeistä. Ei simpukat ainakaan siinä tuoneet kyllä mitään lisäarvoa.