Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruokakaupan tuotteita, joita et ole kenenkään nähnyt....

Vierailija
16.10.2018 |

...koskaan ostavan etkä tiedä ketään, joka tuotetta käyttäisi. Aloitan: aromisuola.

Kommentit (292)

Vierailija
141/292 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin Prisman myyjänä sanon että Tescon tuotteita ei osta kukaan. Paitsi superhalpuutettuna.

Sinkkuillallisen innoittamana ostettiin se Eton Mess.

Oli ihan hyvää, vaikkei ihan maltettukaan antaa sulaa kolmea tuntia.

Vierailija
142/292 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mysli on marsujen ruokaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/292 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etikkaan (?) säilöttyjä valkosipulinkynsiä. Mihin ihmiset näitä käyttävät?

Vierailija
144/292 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Kuka ostaa ne LUKEMATTOMAT erilaiset maidot, kuten gefilus-maidot ynnä muut omituiset tekeleet? 

-Säilykehyllystä karhunlihaa tai vastaavaa harvinaista erikoista. En ole ikinä nähnyt niitä missään resepteissäkään käytettävän.

-Kokkelipiimä. Mitä se on?

Vierailija
145/292 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostan joskus keitettyjä kananmunia evääksi. En voi kotona perheenjäsenen erittäin vakavan kananmuna-allergian vuoksi valmistaa mitään munaruokia, en edes keittää niitä. Niinpä ostan välillä valmismunakkaan tai keitettyjä munia evääksi ihan vain herkutellakseni kananmunalla.

Vierailija
146/292 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekä aromisuolaa että poppamiehen kastikkeita myydään kyllä paljonkin.

Työskentelen kaupan kassalla.

Muutenkin kassalla on mielenkiintoista seurata mitä kaikkea erilaista ihmiset ostavat mitä itse en koskaan ole käyttänyt. Saa paljon hyviä ideoita :)

OI, olisi kiva kuulla millaisia yllättäviä, ihmetystä herättäviä tai muuten mieleen jääneitä ostoksia asiakkailla on ollut.

Vierailija
147/292 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

makupillit.

Ostan joskus makean nälkään. Riittää moneksi kertaa ja vähän kaloreita.

...niin ja ihan iältäni ainakin aikuinen olen :)

Vierailija
148/292 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuoritut tomaatit säilyketölkisssä - mihin niitä käytetään?

Pastakastikkeeseen! Italialaiset suosii noita koska niissä on enemmän makua ja parempi rakenne kun tuoreissa. Minäkin käytän mieluummin noita kun suomalaisia mauttomia tomaatteja.

Vierailija
149/292 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

TIEDOKSI: Kannattaa mieluummin ostaa niitä kokonaisia kuorittuja tomaatteja säilykkeitä ja pilkkoa ne vaikka astiassa saksilla pieniksi, koska niihin laitetaan sadon parhaat tomaatit.

Tomaattimurskapurkkeihin laitetaan aina ne huonoimmat tomaatit.

t. Italiassa asunut

Vierailija
150/292 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkia ihmeellisiä vanilja-karamelli-esanssi-TEElaatuja. Se marketin käytävä haisee ihan esanssisille karkeille noiden maustettujen teemerkkien takia!

Enkä tunne ketään joka noita ostaisi tai käyttäisi.

Suomesta ei tunnu löytyvän hyvää teetä jossa ei ole esansseja , markettien teevalikoima on yleensä pelkkää esanssipaskaa.

Vierailija
151/292 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis myydäänkö jossain oikeasti kaupoissa valmiiksi keitettyjä kananmunia? Minä en ainakaan ole kertaakaan niihin kaupoissa törmännyt, mutta minä elänkin aika pienessä kaupungissa eikä täällä ole niin runsaat valikoimat kaupoissa kuin jossain isomassa kaupungissa.

Vierailija
152/292 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erilaiset jauhelihat, miksi ihmeessä ei jauhaisi itse silloin kun tarvitsee? Tomaattimurskat yms tomaattisäilykkeet, mihin näitä tarvitaan? Tomaattikastikkeen tekee hetkessä itse tai tomaattimurskan. Valmiit "salsakastikkeet" purkeissa, hyi hemmetti soikoon miten teollista lisäaineroskaa. Näitä siis ihmiset ostavat, mutta miksi?

Vierailija
153/292 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin Prisman myyjänä sanon että Tescon tuotteita ei osta kukaan. Paitsi superhalpuutettuna.

No mikähän siinä on? Hinta? Mutta eihän ne nyt niin kalliita ole? Tykkään Tescon teestä, maitoon sekoitettavasta kaakaosta, ja ne suklaiset keksit on tosi hyviä. Samoin ne voihin leivotut keksit, jotka kyllä näyttävät ihan joltain sahajauhobriketeiltä. Mutta ovat tosi hyviä.

Tesco on Lidliä vastaava halpakauppaketju. Ei siis erityisen houkutteleva, jos hintaan lätkäistään Prisma-lisä.

Tesco on kyllä enemmänkin Citymarket. t. jätti-Tescosta 100m päässä asuva

Vierailija
154/292 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mysli on marsujen ruokaa.

Marsut eivät saa syödä mysliä. Niiden ruokaa on heinä, tuoreet vihannekset sekä pelletit.

Vierailija
155/292 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehmän veri tai kieli. Mäti. Hyi! Kuka niitä ostaa?Kaupasta niitä kuitenkin löytyy.

Vierailija
156/292 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran ostanut purkillisen valmista pastakastiketta, kun sitä reseptin mukaan piti lisätä ruokaan. En osta toista kertaa, oli se niin pahaa, että meinasi jäädä ruoka syömättä. Mutta mitäpä se minulle kuuluu, jos joku niistä sooseista pitää ja niitä ostelee. On aika itsekästä kuvitella, että jos itse ei jotain tuotetta osta, niin ei sitten kukaan ja se on turhan päiten hyllyn täytteenä.

Vierailija
157/292 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ankankoivet niissä valtavissa säilyketölkeissä

Makujauhepillit

Vierailija
158/292 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kerran ostanut purkillisen valmista pastakastiketta, kun sitä reseptin mukaan piti lisätä ruokaan. En osta toista kertaa, oli se niin pahaa, että meinasi jäädä ruoka syömättä. Mutta mitäpä se minulle kuuluu, jos joku niistä sooseista pitää ja niitä ostelee. On aika itsekästä kuvitella, että jos itse ei jotain tuotetta osta, niin ei sitten kukaan ja se on turhan päiten hyllyn täytteenä.

Olen kerran kaverilla saanut tämän itse tekemää pastakastiketta, oli sen verran pahaa että meinasi jäädä syömättä. Kyllä kunnon purkkikastike aina amatöörin sotkut voittaa.

Vierailija
159/292 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurströmmin

Jos hapansilakka meinaat, myydäänkö sitä edes Suomessa. Itse olen ostanut Ruotsin puolelta. Eihän se suurta herkkua ole, mutta erikoista.

Vierailija
160/292 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa lukea kun jotkut äimistelevät ihmisten "uusavuttomuutta" täällä ja kehuskelevat, että osaavat kyllä keittää kananmunansa itse ja että kuka kumma ostaa valmiiksi paistettua jauhelihaa. Maailmankuvanne on melko kapea. Suomessa asuu vaikka millä mitalla vanhuksia ja vammaisia, jotka eivät pysty tekemään kovin monimutkaisia ruokia. Heille on suuri helpotus, että joitain ruoka-aineksia voi ostaa melko valmiina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän