Botox kokemuksia Susanna Hanhineva?
Onko kenelläkään kokemuksia botoxhoidoista Susanna Hanhinevalta? Asiakkaina paljon julkkiksia, kokemuksia kaipaisin sen sijaan ihan tavallisilta ihmisiltä. Kuulisin myös mielelläni, jos on hyviä kokemuksia jostakusta pk-seudulla. Asiallista keskustelua kiitos, jätetään turhat kommentit muualle :)
Kommentit (100)
Vierailija kirjoitti:
Susannan kanssa kaikki on hyvin just niin kauan kun ei tarvitse reklamoida... Ja ko. klinikalla on poistettu mm luomia ilman asianmukaisia lupia. Ja tehty Susannan toimesta täyteaineiden poistoa ja pistetty botoxia ilman vastaavaa lääkäriä. Reseptejä kirjoitti kuka tahansa lääkäri... Ei ole niin puhtoinen liiketoiminta kuin antaa rouva ymmärtää.... Onneksi viranomaisille tehty ilmoituksia ja tutkinnat käynnissä!!! Susanna on taitava puhumaan ja esittämään lujaa ammattilaista. Puheet ja teot vaan eroaa toisistaan. Muista asiakkaista puhutaan pahaa toisille asiakkaille, entisiä työntekijöitä mustamaalataan jne. Ei ole asiakkaana kiva kuunnella moista. Ja ainakin minusta se on erittäin epäammattimaista toimintaa....
Asia on juuri näin!Reklamoin siitä,että botox ei toiminut kunnolla kasvoillani(2 kertaa olen käynyt((Halusin antaa toisen mahdollisuuden)) ja sain todella töykeää vastausta(molemmilla kerroilla)Susannalta. En IKINÄ mene enää ko puljuun!!Palvelu on hyvää ilmeisesti vain tosi-tv-"tähdille", joita siellä ramppaa!Huonolaatuiset halpis aineet ja töykeä palvelu.
Susanna on just niin paha kuin kirjoitetaan. Annas olla kun pitää reklamoida 😨 Vika on AINA asiakkaassa!! Pysykää hyvät ihmiset kaukana siitä naisesta.
Aikalailla samaa mieltä muiden kanssa. Aluksi oli todella ystävällinen, mutta kun halusin kysellä mm.täyteaineista ja mahdollisista komplikaatioista niin tyyppi alkoi kiristymään. Ihme touhua, rahat vex ja ulos. Huono maku jäi Susannasta, ylimielinen ja töykeä!!
Minä käytän Botoxia huulissa sekä ylä että alapäässä. Susannasta ei okemuksia.
N41
Ainakin hänellä itsellään tehty liian pulleat poskipäät, tulee tyynymäinen vaikutelma
Mulla sama, botox ei toiminut, vaikka kävin kolme kertaa korjauttamassa. Tyly oli vastaus, kun kyselin mistähän voisi johtua ja kasvojen lihaksissa oli minullakin vika. Sain pitkän luennon heidän käyttämästään botuliinista, vaikka en sitä edes rivien välistäkään ollut missään vaiheeessa kyseenalaistanut. Lupasi kyllä alennusta seuraavasta käynnistä. No päädyin käymään muualla ja Simsalabim, botuliinihan toimi heti, eikä lihaksissani ollut vikaa.
Kuulostat joltain katkeralta paikalliselta kilpailijalta koska luet Kouvolan paikallislehteä. 😊
Etsin muiden kokemuksia Susannasta ja hänen klinikastaan ja päädyin tähän ketjuun. Ei voi muuta sanoa kuin että samansuuntaisia kokemuksia itsellä. Esittää todella ystävällistä ja lempeää, mutta pinnan alla piileekin sitten totuus. Saamani asiakaspalvelu ko. paikassa on ollut töykeää ja kysymyksiin vastailu suoranaista v tuilua. No, kannan rahani tästä lähtien muualle, koska asiakasta ei tuolla pidetä minään. Julkimoita kyllä peesataan ja heitä käytetään firman maineen hyväksi, tavallinen maksava asiakas tuntuu olevan vain pakollinen paha.
Ihan samaa mieltä muiden kanssa. En ollut tyytyväinen, reklamoida ja sain kamalan ryöpytyksen niskaani. Se kiihtyminen nollasta sataan oli jotain ihan kamalaa. Ja siis en ehtinyt kuin sanomaan ettei botox ole vaikuttanut lainkaan...
ihan jäätävää kohtelua!
Olen käynyt Susannalla jo vuosia. Botoxia en ole kokeillut, mutta täyteaineilla hän on muotoillut nenää, poskia ja nasolabiaalijuonteita näiden vuosien aikana.
Olen ollut erittäin tyytyväinen hänen työhönsä, eikä mielestäni käytöksessäkään ole ollut moittimista. Toki tiedän, että hän on tulinen luonne mutta ei hän ole koskaan minulle räyhännyt vaikka olisin antanut palautetta. Jos en ole ollut ihan tyytyväinen johonkin, niin hän on pyytänyt tulemaan uudelleen ja asia on korjattu ilman suurempaa draamaa. Luotan Susannaan täysin eikä mitään ongelmia ole koskaan ollut ellei muutamaa pientä mustelmaa lasketa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ihan asiallista kyseenalaistaa koko touhu.
Ei ole, jos ei sitä kyseenalaistamista pyydetä. (En ap)
Eiköhän esimerkiksi junan alle aikova kuulu pysäyttää vaikka ei itse sitä pyytäisikään.
Susanna on holtiton pistoshoitaja, huonolla tuulella ollessaan hoidot menee pieleen, botoxia pistetään liikaa jne. Hyvällä tuulella ollessaan onnistuu. Liikkeessä puhutaan pahaa muista asiakkaista ja kilpailijoista, todella ahdistavaa. Reklamaatioita ei osaa ottaa vastaan vaan hyökkää ja syyttelee asiakasta (tämä käynyt myös minulle). En todellakaan voi suositella, enkä itse hänelle enää koskaan menisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Botoxilla saat lisää vauhtia vanhenemiseen.
botox hidastaa kylläkin vanhenemista
Ikävä kyllä vanhenemista ei hidasta yhtään mikään.
Botoxilla voidaan pehmentää joksikin aikaa ryppyjä mutta kyllä ne takaisin tulevat.
Susannalle menee lähiömammat pistättämämään viimeiset rahansa. Hänen tekniikkansa on rajoittuneet ja pistää ns. liukuhihnatyylillä yksilöllisiä piirteitä kunnioittamatta. Samat vitsit ja höpötykset kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin juuri Susannan tuoreen kuvan ja täytyy sanoa, että ei ole kovin hyvää mainosta omalle bisnekselleen. On mennyt nimittäin aika hurjan näköiseksi itse. Ja siis itsekin käyn kaikenlaisissa hoidoissa, mutta tuohon pisteeseen en ikinä haluaisi päätyä.
Susanna on ymmärtääkseni 54v. Laitapa tänne linkki hurjasta kuvasta, omaan silmään ei osunut googlaillessa mitään hurjia kuvia, päinvastoin. Näyttää kivalta blogissaan julkaisemassa kuvassa tämän vuoden alussa.
En ollut aikaisemmin kuullutkaan tästä Hanhinevasta. Menin uteliaisuuttani guuglaamaan hänen kuvansa.
Hän näyttää siltä, mitä on, eli 54-vuotiaalta. Jos hän käyttää itse hermomyrkkyä ja täyteaineita, niin eivät ne häntä ainakaan nuorekkaamman näköiseksi tee.
Susku on ihan ikäisensä näköinen.
Päätin kokeilla Susannan palveluja, kun halvalla sain. MUTTA, apua. Niin töykeä ja kireä. Ja se, että arvostellaan kilpailijoita kovaan ääneen. Ei ei ei!! Minä en asiakkaana halua kuunnella moista paskaa. Ne asiat ei minulle kuulu. Tuli todella epäammattillinen vaikutelma. Haluan asiakkaana hyvää ja ystävällistä palvelua. Enää en mene lähellekään tätä naista. Ja ihan mielenkiinnosta, miten he voivat pistää botoxia missä tahansa? Toimipisteitä näyttää olevan joka nurkalla ja kampaamon takahuoneessa. Eikös nykyään pidä olla lääkäriasemaluvat JOKAISESSA paikassa missä pistää botoxia? Tulipa vaan mieleeni... Sitä saa mitä tilaa ...
Vierailija kirjoitti:
Näin juuri Susannan tuoreen kuvan ja täytyy sanoa, että ei ole kovin hyvää mainosta omalle bisnekselleen. On mennyt nimittäin aika hurjan näköiseksi itse. Ja siis itsekin käyn kaikenlaisissa hoidoissa, mutta tuohon pisteeseen en ikinä haluaisi päätyä.
Susannahan itse väittää ettei hänellä ole mitään täyteaineita. Missään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Susanna on ymmärtääkseni 54v. Laitapa tänne linkki hurjasta kuvasta, omaan silmään ei osunut googlaillessa mitään hurjia kuvia, päinvastoin. Näyttää kivalta blogissaan julkaisemassa kuvassa tämän vuoden alussa.
Google kuvahaku ja 15 tuntia sitten julkaistu Kouvolan Sanomien juttu ja siinä kuva. Ehkä sinun silmiisi näyttää normaalilta, mutta mun silmiin näyttää hurjalta. Sen näköinen en ainakaan itse haluaisi koskaan olla.
Onko tuo se joku vähän latvalaho nainen, joka seukkasi tai oli naimisissa sen nuortenpsykalla töissä olleen potilaiden hyväksikäyttäjämiehen kanssa? Jos siis kouvolasta päin?
En voi suositella. Hänen laittama botox ei toiminut. Perusteli asiaa minun lihaksilla, eli siis vika on minun lihaksissa... On se jännä juttu, menin toisaalle (oli toki myös kalliimpi tai sitten ei, miten sen nyt haluaa ajatella. 109eurolla 0 tulos...) niin kas, botox toimi loistavasti. Ärsyttää tuollainen asiakkaan kusettaminen ja valehtelu. Ja daami alkoi selkeästi kiihtymään kun kyseenalaistin hänen vastausta. Hänen äänensävy muuttuu selkeästi, alkaa dissaamaan asiakasta. Noh, minun kasvoihin hän ei ikinä enää koske. "Juorut" hänestä pitää paikkaansa.