Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Botox kokemuksia Susanna Hanhineva?

bootoksi
14.10.2018 |

Onko kenelläkään kokemuksia botoxhoidoista Susanna Hanhinevalta? Asiakkaina paljon julkkiksia, kokemuksia kaipaisin sen sijaan ihan tavallisilta ihmisiltä. Kuulisin myös mielelläni, jos on hyviä kokemuksia jostakusta pk-seudulla. Asiallista keskustelua kiitos, jätetään turhat kommentit muualle :)

Kommentit (100)

Vierailija
81/100 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalit hinnat. Jos saa halvalla, ei tule hyvää.

Tunnen Susannaa ja hänellä on paljon tieto taitoa asioista joita monet 'alan' ihmiset eivät tiedä/toteuta.

Olen todella yllättynyt näistä kommenteista täällä.

Jos ei ole varaaa maksaa hyvästä ja luotettavasta niin sitten vaan jollekin ties kenelle.

Botuliini ja botox laiton jälkeen tulokset näkee vasta n.2-3 vkon päästä, ei heti.

Susanna on pitkän linjan ammattilainen ja itse luotan häneen täysin. On perillä asioista ja toiminut sairaanhoitajana ja esteettisen kauneudenhoitoalan parissa pitkään.

Medical clinic luxissa on lämmin tunnelma ja asiakkaita kuunnellaan. Aina saa kysyä jos jokin epäilyttää/mietityttää. Olen oppinut paljon hoitoja ottaessani ja enää ei tarvitse niin paljon ihmetellä. Kaikki luonnollisen näköistä.

Ihanempaa paikkaa en tiedä.

Muualla ollut huonoja kokemuksia ja laitettu harjoittelijat tekemään normi hinnalla ilman kysymättä sopiiko. Susannaa ja tiimiä voin suositella koska vaan ja niin muutkin tutut jotka käyneet.

Vierailija
82/100 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Botuliini ja botox laiton jälkeen tulokset näkee vasta n.2-3 vkon päästä, ei heti.

Susanna on pitkän linjan ammattilainen ja itse luotan häneen täysin. On perillä asioista ja toiminut sairaanhoitajana ja esteettisen kauneudenhoitoalan parissa pitkään.

Medical clinic luxissa on lämmin tunnelma ja asiakkaita kuunnellaan. Aina saa kysyä jos jokin epäilyttää/mietityttää. Olen oppinut paljon hoitoja ottaessani ja enää ei tarvitse niin paljon ihmetellä. Kaikki luonnollisen näköistä.

Muualla ollut huonoja kokemuksia ja laitettu harjoittelijat tekemään normi hinnalla ilman kysymättä sopiiko. Susannaa ja tiimiä voin suositella koska vaan ja niin muutkin tutut jotka käyneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/100 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
84/100 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

harkitsin tälle susannalle menemistä täytehoitoihin, mutta en harkitse enää...

Vierailija
85/100 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin kouvolan toimipisteessä botoxpäivillä. Susanna laittoi botoxin kiireellä ja itselläni jäi vähän sellainen maku koko hommasta että rahat pois ja ulos.

Olen käynyt useassa eri paikassa laittamassa botoksia sibeliusryppyihin ja tulokset ovat olleet hyvät, mutta Susannan laittamana vaikutus oli todella huono.En itse enää menisi kyseiseen paikkaan.

Vierailija
86/100 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myrkkyä ihonalle. Hahahahaa uskomattoman hölömöjä ihmisiä maailma päällään kantaakaan.

Ehkä sinuinkin kannattaisi tutustua botoxin lääkinnälliseen käyttöön, ennen kuin huutelet

Vierailija
87/100 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myrkkyä ihonalle. Hahahahaa uskomattoman hölömöjä ihmisiä maailma päällään kantaakaan.

Ehkä sinuinkin kannattaisi tutustua botoxin lääkinnälliseen käyttöön, ennen kuin huutelet

Ihme spedejä täällä kommentoimassa. 

Vierailija
88/100 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä maksaa?

Vierailija
89/100 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti. Erittäin epäonnistunut kokemus: kiire, keskittymiskyvyn puute, ei asiakkaan toiveiden kartoitusta, riskeistä kertomista, kasvojen anatomian tarkastelua....Toimenpide kaikkineen kesti pari minuuttia ja pihalle. Lopputuloksena kulmien romahtaminen, joka ei korjaantunut hätäisillä "mahdollisesti korjaavilla pistoksilla". Reklamaation vastaanottaminen asiatonta ja teatraalista. Muutama somepalstoilla häntä suitsuttava vakinaama todennäköisesti saa jonkinlaista sponsorointia näiden ylistävien kommenttien jakamisesta. Myös esim. Jodelissa aika kriittisiä kommentteja hänestä. Valinnan varaa on, joten jos botoxia harkitsette, karttakaa..

Kannattaa myös oikeasti miettiä, että hoito voi todellakin mennä pieleen, eikä tilannetta sitten muutamaan kuukauteen korjaa yhtään mikään....

Vierailija
90/100 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala venäläislääkäri

Vierailija
91/100 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamala venäläislääkäri

Niin on mikäli tarkoitat lääkäri O:ta

Vierailija
92/100 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanhievä on hyvällä tuulella tarkka ja hyvää jälkeä, mutta muuten tulee kakkaa 

Vierailija
93/100 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele

Vierailija
94/100 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui, ikinä en ole käynyt hänellä enkä tämän ketjun jälkeen menisikään. Kuulostaa rahat pois meiningiltä. 

Alalla on kova kilpailu ja tarjousten tuuttaaminen, mutta on hyviäkin. Toivottavasti löydätte aidosti asiakasta ajattelevia tekijöitä💖

Vierailija
95/100 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
96/100 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Botoxilla saat lisää vauhtia vanhenemiseen.

botox hidastaa kylläkin vanhenemista

Pötyä,botox tuhoaa normaalia kudosta ja saa se näyttämään entistä vanhemmalta.

Sano yksikin botoxin käyttäjä joka näyttää ikäistään nuoremmalta.

Mihin lääketieteelliseen faktaan väitteesi perustat? 

Vierailija
97/100 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä Susanna ainakin näyttää kuuskymppiseltä ja varmaan on botoksia itse paljonkin käyttänyt. Näyttäisikö ilman 70-vuotiaalta?

Vierailija
98/100 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kamala venäläislääkäri

Niin on mikäli tarkoitat lääkäri O:ta

Sama kokemus. Teki otsastani toispuoleisen eli tousella puolella vaakarypyt ja toisella ei. Kun korjattiin niin jo ennestään raskast lupmet laskivat lisää.

Vierailija
99/100 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono kokemus täälläkin. Otin hänellä ensimmäisen Botox käsittelyni otsaan. Tästä jo vuosia aikaa. Kusetti kuinka otsan sivut ovat kaksi erillistä aluetta ja kuinka Sibelius tulee aina hoitaa, joten päädyin maksamaan kolmesta alueesta. Kesti kaksi viikkoa ennen kuin vaikutus alkoi näkymään ja silloinkin heikosti. Kulmat romahtivat. Laittoi lisää ja siltikin tulos heikko. Kesti ehkä kuukauden.

Uteli toimenpiteen aikana henk.koht. asioita ja ukkonsa pyöri paikalla.

Olen hoidattanu otsani muilla nyt vuosia ja tulos kestänyt hyvänä aina vähintään 4-6 kk, alkanut näkymään jo päivissä, eikä Sibelius aluetta ole tarvinnut hoitaa.

Vierailija
100/100 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen kokemus täälläkin, että rahat meni kun kankkulan kaivoon. Sen klinikan ovea en minä ainakaan enää avaa. Vien rahani muualle.