Botox kokemuksia Susanna Hanhineva?
Onko kenelläkään kokemuksia botoxhoidoista Susanna Hanhinevalta? Asiakkaina paljon julkkiksia, kokemuksia kaipaisin sen sijaan ihan tavallisilta ihmisiltä. Kuulisin myös mielelläni, jos on hyviä kokemuksia jostakusta pk-seudulla. Asiallista keskustelua kiitos, jätetään turhat kommentit muualle :)
Kommentit (100)
Botuliini ja botox laiton jälkeen tulokset näkee vasta n.2-3 vkon päästä, ei heti.
Susanna on pitkän linjan ammattilainen ja itse luotan häneen täysin. On perillä asioista ja toiminut sairaanhoitajana ja esteettisen kauneudenhoitoalan parissa pitkään.
Medical clinic luxissa on lämmin tunnelma ja asiakkaita kuunnellaan. Aina saa kysyä jos jokin epäilyttää/mietityttää. Olen oppinut paljon hoitoja ottaessani ja enää ei tarvitse niin paljon ihmetellä. Kaikki luonnollisen näköistä.
Ihanempaa paikkaa en tiedä.
Muualla ollut huonoja kokemuksia ja laitettu harjoittelijat tekemään normi hinnalla ilman kysymättä sopiiko. Susannaa ja tiimiä voin suositella koska vaan ja niin muutkin tutut jotka käyneet.
Botuliini ja botox laiton jälkeen tulokset näkee vasta n.2-3 vkon päästä, ei heti.
Susanna on pitkän linjan ammattilainen ja itse luotan häneen täysin. On perillä asioista ja toiminut sairaanhoitajana ja esteettisen kauneudenhoitoalan parissa pitkään.
Medical clinic luxissa on lämmin tunnelma ja asiakkaita kuunnellaan. Aina saa kysyä jos jokin epäilyttää/mietityttää. Olen oppinut paljon hoitoja ottaessani ja enää ei tarvitse niin paljon ihmetellä. Kaikki luonnollisen näköistä.
Muualla ollut huonoja kokemuksia ja laitettu harjoittelijat tekemään normi hinnalla ilman kysymättä sopiiko. Susannaa ja tiimiä voin suositella koska vaan ja niin muutkin tutut jotka käyneet.
harkitsin tälle susannalle menemistä täytehoitoihin, mutta en harkitse enää...
Minä kävin kouvolan toimipisteessä botoxpäivillä. Susanna laittoi botoxin kiireellä ja itselläni jäi vähän sellainen maku koko hommasta että rahat pois ja ulos.
Olen käynyt useassa eri paikassa laittamassa botoksia sibeliusryppyihin ja tulokset ovat olleet hyvät, mutta Susannan laittamana vaikutus oli todella huono.En itse enää menisi kyseiseen paikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Myrkkyä ihonalle. Hahahahaa uskomattoman hölömöjä ihmisiä maailma päällään kantaakaan.
Ehkä sinuinkin kannattaisi tutustua botoxin lääkinnälliseen käyttöön, ennen kuin huutelet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myrkkyä ihonalle. Hahahahaa uskomattoman hölömöjä ihmisiä maailma päällään kantaakaan.
Ehkä sinuinkin kannattaisi tutustua botoxin lääkinnälliseen käyttöön, ennen kuin huutelet
Ihme spedejä täällä kommentoimassa.
Valitettavasti. Erittäin epäonnistunut kokemus: kiire, keskittymiskyvyn puute, ei asiakkaan toiveiden kartoitusta, riskeistä kertomista, kasvojen anatomian tarkastelua....Toimenpide kaikkineen kesti pari minuuttia ja pihalle. Lopputuloksena kulmien romahtaminen, joka ei korjaantunut hätäisillä "mahdollisesti korjaavilla pistoksilla". Reklamaation vastaanottaminen asiatonta ja teatraalista. Muutama somepalstoilla häntä suitsuttava vakinaama todennäköisesti saa jonkinlaista sponsorointia näiden ylistävien kommenttien jakamisesta. Myös esim. Jodelissa aika kriittisiä kommentteja hänestä. Valinnan varaa on, joten jos botoxia harkitsette, karttakaa..
Kannattaa myös oikeasti miettiä, että hoito voi todellakin mennä pieleen, eikä tilannetta sitten muutamaan kuukauteen korjaa yhtään mikään....
Vierailija kirjoitti:
Kamala venäläislääkäri
Niin on mikäli tarkoitat lääkäri O:ta
Hanhievä on hyvällä tuulella tarkka ja hyvää jälkeä, mutta muuten tulee kakkaa
Hui, ikinä en ole käynyt hänellä enkä tämän ketjun jälkeen menisikään. Kuulostaa rahat pois meiningiltä.
Alalla on kova kilpailu ja tarjousten tuuttaaminen, mutta on hyviäkin. Toivottavasti löydätte aidosti asiakasta ajattelevia tekijöitä💖
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Botoxilla saat lisää vauhtia vanhenemiseen.
botox hidastaa kylläkin vanhenemista
Pötyä,botox tuhoaa normaalia kudosta ja saa se näyttämään entistä vanhemmalta.
Sano yksikin botoxin käyttäjä joka näyttää ikäistään nuoremmalta.
Mihin lääketieteelliseen faktaan väitteesi perustat?
Tämä Susanna ainakin näyttää kuuskymppiseltä ja varmaan on botoksia itse paljonkin käyttänyt. Näyttäisikö ilman 70-vuotiaalta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kamala venäläislääkäri
Niin on mikäli tarkoitat lääkäri O:ta
Sama kokemus. Teki otsastani toispuoleisen eli tousella puolella vaakarypyt ja toisella ei. Kun korjattiin niin jo ennestään raskast lupmet laskivat lisää.
Huono kokemus täälläkin. Otin hänellä ensimmäisen Botox käsittelyni otsaan. Tästä jo vuosia aikaa. Kusetti kuinka otsan sivut ovat kaksi erillistä aluetta ja kuinka Sibelius tulee aina hoitaa, joten päädyin maksamaan kolmesta alueesta. Kesti kaksi viikkoa ennen kuin vaikutus alkoi näkymään ja silloinkin heikosti. Kulmat romahtivat. Laittoi lisää ja siltikin tulos heikko. Kesti ehkä kuukauden.
Uteli toimenpiteen aikana henk.koht. asioita ja ukkonsa pyöri paikalla.
Olen hoidattanu otsani muilla nyt vuosia ja tulos kestänyt hyvänä aina vähintään 4-6 kk, alkanut näkymään jo päivissä, eikä Sibelius aluetta ole tarvinnut hoitaa.
Sellainen kokemus täälläkin, että rahat meni kun kankkulan kaivoon. Sen klinikan ovea en minä ainakaan enää avaa. Vien rahani muualle.
Ihan normaalit hinnat. Jos saa halvalla, ei tule hyvää.
Tunnen Susannaa ja hänellä on paljon tieto taitoa asioista joita monet 'alan' ihmiset eivät tiedä/toteuta.
Olen todella yllättynyt näistä kommenteista täällä.
Jos ei ole varaaa maksaa hyvästä ja luotettavasta niin sitten vaan jollekin ties kenelle.