Botox kokemuksia Susanna Hanhineva?
Onko kenelläkään kokemuksia botoxhoidoista Susanna Hanhinevalta? Asiakkaina paljon julkkiksia, kokemuksia kaipaisin sen sijaan ihan tavallisilta ihmisiltä. Kuulisin myös mielelläni, jos on hyviä kokemuksia jostakusta pk-seudulla. Asiallista keskustelua kiitos, jätetään turhat kommentit muualle :)
Kommentit (103)
Otin kahden alueen verran Botoxia leukaan.
Vaikutus: ei mitään.
Kuten edellisetkin sanoivat: tuntuu että tiesi kyllä anatomiasta, mutta pisteli ehkä kahden minuutin ajan ja padaa, neljännestonni!
Saattoi ollakin laimennettua toksiinia, kuten yllä väitetään, tai sitten määrä oli minimaalinen eli alue ehkä 10 yksikköä.
Olen käynyt jo vuosia Luxilla säännöllisesti, sekä Susannan että muiden pistettävänä. Omat kokemukseni ovat olleet positiivisia ja noh... siksihän sinne tuleekin palattua aina uudelleen. Toki siihen miksi se on vakipaikka vaikuttaa myös se, että ajanvaraus on helppoa, hinnoittelu selkeää, sijainti itselleni erittäin kätevä jne.
Mutta palvelu on aina ollut myös todella hyvää. Tunnelma on leppoisa ja rento, olen aina tuntenut itseni hyvin tervetulleeksi, hyväntuulista jutustelua. Lopputulos on aina ollut odotettu eikä ole ikinä ollut mitään ongelmia. On myös rehellisesti kerrottu mitä kannattaa tehdä ja mitä ei kannata, sanottu suoraan että eräs tietty operaatio ei kannata omassa tapauksessani ja miksi ei.
Olen ammatiltani farmaseutti, joten kiinnitän huomiota myös asioihin joita muut eivät välttämättä huomioi: aseptiikka, käytetty valmiste, sen säilytys ja käsittely, välineiden käsittely ym. kaikki ollut hyvin ammattimaista ja oikeaoppista.
Varmasti tähän ei tarvitse kertoa, että kokemuksesta tiedän hänen laimentavan botoxia laimeammaksi kuin muualla ja annostelee vähemmän. Koska säästö