Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Botox kokemuksia Susanna Hanhineva?

bootoksi
14.10.2018 |

Onko kenelläkään kokemuksia botoxhoidoista Susanna Hanhinevalta? Asiakkaina paljon julkkiksia, kokemuksia kaipaisin sen sijaan ihan tavallisilta ihmisiltä. Kuulisin myös mielelläni, jos on hyviä kokemuksia jostakusta pk-seudulla. Asiallista keskustelua kiitos, jätetään turhat kommentit muualle :)

Kommentit (100)

Vierailija
61/100 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toiminut botoxi! Selityksiä riitti ( syy oli minussa) ja rahat meni. Muissa paikoissa on Botox toiminut ja hiukan ihmetelty rouvan puheita

Vierailija
62/100 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä Susannan käsittelyyn. Ihmettelen suuresti miten voi olla niin monia ylistyksiä, onko naisella persoonallisuushäiriö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/100 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia olen käynyt. Osaava ja lämmin ihminen.

Vierailija
64/100 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei toiminut botoxi! Selityksiä riitti ( syy oli minussa) ja rahat meni. Muissa paikoissa on Botox toiminut ja hiukan ihmetelty rouvan puheita

Oletko paljonkin käyttänyt Botoxia?

Oletko kuullut, että Botoxille tulee lopulta immuuniksi, koska se ei ole puhdasta botuliinitoksiinia. Siinä on proteiineja, joita vastaan keho kehittää vasta-aineita.

Sen vuoksi kannattaa käyttä Xeominia, joka on puhdistettua botuliinitoksiinia. 

Itse en ole mitään toksiinia vielä ottanut, mutta jos tulee sen aika niin ehdottomasti Xeomin eikä Botox. 

Vierailija
65/100 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi suositella.

Seuraan somea ja mulle tulee myös uutiskirje s-postiin, mutta sieltä ei välttämättä ole aina selvinnyt, onko tarjoushintoja tai onko lääkäri paikalla, ts. esim. yksi aikaisempi ajanvaraus on peruttu sen vuoksi, ettei ollut lääkäri paikalla, vaikka somessa oli ilmoitettu botuliinihoitojen tarjouksista ja sen perusteella varasin ajan. Sain peruutusviestin ja siinä annettiin ymmärtää, että minä olen tehnyt virheen.

Mielestäni ei ole asiallista käydä väittelemään ja viesteissä on ollut muutenkin väheksyvä tyyli. Kyllä minä olen osannut lukea viestit ja somejulkaisut, niille päiville olen aikani varannut, kun paikkakunnalla lääkäri. Ja ymmärrän myös sen, että lääkäri voi estyä tulemasta ja tiedän säännökset botuliinin pistämisestä. Kuitenkin viesteissä on ollut hyvin alentava tyyli, on annettu ymmärtää, että itse en nyt ymmärrä asioita. Minusta täysin ala-arvoista asiakaspalvelua.

En todellakaan koskaan enää mene tälle vastaanotolle. Enkä valitettavasti voi kertoa hyviä kokemuksia palveluista kenellekään.

En myöskään ollut tyytyväinen botuliinihoitoon ensimmäisellä kerralla, mutta koska paikkakunnalla ei juuri ole muita palveluntarjoajia, kävin toistekin, silloin kerroin kyllä edelliskerran ongelmasta ja tulos oli hieman parempi.

Miettiä voisi myös, mitä tämä "laulavaksi sairaanhoitajaksi" lanseerattu yrittäjä asiakkaille sanoo tai laulaa, minusta oli aika loukkaavaa kuulla johonkin sanomaani lauluvastaus "tässä naamassa arpikin kaunistus olisi", vaikka Göstan tuotannosta tykkäänkin.

Vierailija
66/100 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun menin vastaanotolle, ruotivat lääkärin kanssa täyteen ääneen juuri tullutta asiakaspalautetta/reklamaatiota, todella väheksyvään sävyyn, tyyliin "ei v***u tarvitse tulla enää sitten, jos ei kelpaa". Kylmät väreet tuli kyllä, mut kävin sen kerran kuitenkin, enää en.

Vierailija
67/100 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun pitäisi nähdä, miltä tietty kullankaivaja näyttää nyt botoxilla - turvonnut kalanaama. Mutta jotkut tamperelaiset miehet tykkäävät - he pitävät parempana turvonneelta kalalta näyttävää naista kuin hyvännäköistä naista.

Vierailija
68/100 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faina kirjoitti:

Feikki.

Vierailija
69/100 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun menin vastaanotolle, ruotivat lääkärin kanssa täyteen ääneen juuri tullutta asiakaspalautetta/reklamaatiota, todella väheksyvään sävyyn, tyyliin "ei v***u tarvitse tulla enää sitten, jos ei kelpaa". Kylmät väreet tuli kyllä, mut kävin sen kerran kuitenkin, enää en.

Sama kokemus, esittää edessäpäin ystävällistä, mutta mietin että mitähän seuraava asiakas saa kuulla.

Vierailija
70/100 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parit botoxit ottanut Susannalla ja teho aina hyvin laimea, mutta omat rypyt vielä niin lievät, että en jaksanut valittaa. Siellä säästellään vaikuttavan aineen määrässä, se on ihan selvää. Jatkossa otan botoxit muulla mutta täyteainehoitoja voisin kyllä kokeilla Susannan pistämänä, koska hän on pitkään alalla kuitenkin toiminut

Vierailija
71/100 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö hänen vastaanotolla joku viitsii edes käydä. Tuolla klinikalla on todella monta asiaa, jotka ei kestä päivänvaloa.

Vierailija
72/100 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Faina kirjoitti:

Feikki.

Osaava ja lämmin ihminen :D :D Nyt mennään kyllä hyvin kauaksi totuudesta.

73/100 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liukuhihnatyö tunnelma paikassa.Mulla täytettiin nasobaalit ja marionetit ja en tiedä pistikö nimeltä mainitsematon lääkäri ihan kohdilleen kun paljoakaan eroa huomaa ja 2ml laitettiin.Valittaa siihen paikkaan ei kannata tulee vaan Susannan suusta selityksiä selityksen perään.Ja kaiken huippu omistajan mies pyörii siellä toopena ihankuin joku suojatyöpaikka hänellä olisi.

Vierailija
74/100 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa rouva tykätä viinistä ja samallq sitä siemaillessa, vastailee asiakaspalautteisiin. Tietäähän miten siinä sitten käy.

Vierailija
75/100 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilasi mun huulet joita ei ollut koskaan aiemmin täytetty. Selityksenä, että joku naaman lihas saa näyttämään huulet epätasaisilta. Kävin kahdella eri sairaanhoitajalla tuon jälkeen ja sanoivat molemmat, että ihan selkeästi toiselle puolelle laitettu liikaa ainetta. Aine myös kapseloitui huuliin. En voi suositella kenellekään. Sen sijaan, että olisi korjannut mokansa keksii ihme selityksiä. Mukava tasan siihen asti, että varovasti tuo esille että kaikki ei nyt ole mennyt putkeen. Näitä vastaavia kokemuksia olen kuullut muiltakin tuolla huulensa täyttäneiltä naisilta valitettavasti.

Vierailija
76/100 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tämä ole sama henkilö joka hajotti paikkoja Kanarialla ja nyt jo kolme avioeroa takana. 

Vierailija
77/100 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kyllä harkita tarkkaan mihin menee. Kovasti on kyseisessä paikassa tarjouksia, mutta kallista silti. Kun lopputulos ei ole hyvä niin vedotaan tarjoukseen, vaikka rahaa olisi käytetty tuhansia euroja. Rahat pois ja seuraava.

Joko ollaan lipevän kohteliaita tai sitten töykeän välinpitämättömiä. Jos ei miellytä niin vika on asiakkaassa. Tämä minun kokemus. Hyvä jos jollain kokemukset parempia.

Vierailija
78/100 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä40946 kirjoitti:

Liukuhihnatyö tunnelma paikassa.Mulla täytettiin nasobaalit ja marionetit ja en tiedä pistikö nimeltä mainitsematon lääkäri ihan kohdilleen kun paljoakaan eroa huomaa ja 2ml laitettiin.Valittaa siihen paikkaan ei kannata tulee vaan Susannan suusta selityksiä selityksen perään.Ja kaiken huippu omistajan mies pyörii siellä toopena ihankuin joku suojatyöpaikka hänellä olisi.

Semmonen iso ukko, pyöriikö se iso koirakin siellä klinikalla? Onko se ukko vai Suski romanisukua kun Espoossa asuessa niitä ramppasi heidän luonaan harva se päivä? 😁

Vierailija
79/100 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Botuliini ja botox laiton jälkeen tulokset näkee vasta n.2-3 vkon päästä, ei heti.

Susanna on pitkän linjan ammattilainen ja itse luotan häneen täysin. On perillä asioista ja toiminut sairaanhoitajana ja esteettisen kauneudenhoitoalan parissa pitkään.

Medical clinic luxissa on lämmin tunnelma ja asiakkaita kuunnellaan. Aina saa kysyä jos jokin epäilyttää/mietityttää. Olen oppinut paljon hoitoja ottaessani ja enää ei tarvitse niin paljon ihmetellä. Kaikki luonnollisen näköistä.

Ihanempaa paikkaa en tiedä.

Muualla ollut huonoja kokemuksia ja laitettu harjoittelijat tekemään normi hinnalla ilman kysymättä sopiiko. Susannaa ja tiimiä voin suositella koska vaan ja niin muutkin tutut jotka käyneet.

Vierailija
80/100 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella huulet tulee eri lailla, eri aineilla. Susanna Hanhineva on laittanut minulle vuosien aikana useasti huulet ja ne näyttävät oikein hyviltä. Ikää on, että ylähuuli alkaa kapenemaan. Esim zfill aineella huulet myös kosteutuvat joten on kivempi esim meikata.

Susanna on pitkän linjan ammattilainen ja itse luotan häneen täysin. On perillä asioista ja toiminut sairaanhoitajana ja esteettisen kauneudenhoitoalan parissa pitkään.

Medical clinic luxissa on lämmin tunnelma ja asiakkaita kuunnellaan. Aina saa kysyä jos jokin epäilyttää/mietityttää. Olen oppinut paljon hoitoja ottaessani ja enää ei tarvitse niin paljon ihmetellä. Kaikki luonnollisen näköistä.

Ihanempaa paikkaa en tiedä.

Muualla ollut huonoja kokemuksia ja laitettu harjoittelijat tekemään normi hinnalla ilman kysymättä sopiiko. Susannaa ja tiimiä voin suositella koska vaan ja niin muutkin tutut jotka käyneet.