Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Botox kokemuksia Susanna Hanhineva?

bootoksi
14.10.2018 |

Onko kenelläkään kokemuksia botoxhoidoista Susanna Hanhinevalta? Asiakkaina paljon julkkiksia, kokemuksia kaipaisin sen sijaan ihan tavallisilta ihmisiltä. Kuulisin myös mielelläni, jos on hyviä kokemuksia jostakusta pk-seudulla. Asiallista keskustelua kiitos, jätetään turhat kommentit muualle :)

Kommentit (100)

Vierailija
21/100 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kosmetiikka on myrkkyä elimistön näkökulmasta. Botox silottaa mukavasti. Olen todella tyytyväinen itse

Vierailija
22/100 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä se sama susanna joka teki tuksun huulet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/100 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Botoxilla saat lisää vauhtia vanhenemiseen.

botox hidastaa kylläkin vanhenemista

Pötyä,botox tuhoaa normaalia kudosta ja saa se näyttämään entistä vanhemmalta.

Sano yksikin botoxin käyttäjä joka näyttää ikäistään nuoremmalta.

Minä. Olen 42v. kaikki luulee 38-vuotiaaksi :) Tuo nimittäin on ihan hyvä sivuoire siitä, kun laitatan botuliinia mm. otsaan migreenikipujen takia.

Vierailija
24/100 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mutta tuossa on kuva sen asiakkaista, ja kaikki näyttää olevan miehiä :D

https://www.instagram.com/p/BNFWvFAh6qI/

Vierailija
25/100 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekoittaako ihmiset täällä nyt taas BOTOXIN ja TÄYTEAINEET keskenään???

Botox on lääkeaine, ja esim. Restylane on täyteaine jolla täytetään huulia, poskia, ryppyjä.

Vierailija
26/100 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin noita sen asiakkaita, ja ei näytä hyvältä.....

Löytyisikö sulle ap esim. englannista, tai vaikka ruotsista parempi paikka?

Botox on tosiaan hyvännäköistä, kunhan on osaava laittaja, monilla ruotsalaisilla on todella taitavasti laitettu täyteaineet ja botox.

Vierailija
27/100 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kuva 10 vuotta sitten samasta henkilöstä.

https://hymy.fi/uutiset/tangoprinsessa-romahti-yritti-itsemurhaa/

Vierailija
28/100 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://hymy.fi/kuvat-ja-videot/susanna-gardstrom/

Ja samalla linjalla jatketaan. Miksi nämä esteetikot menevät ensimmäisenä Hymyihin ja Seiskoihin tilittämään?

Vierailija
29/100 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekoittaako ihmiset täällä nyt taas BOTOXIN ja TÄYTEAINEET keskenään???

Botox on lääkeaine, ja esim. Restylane on täyteaine jolla täytetään huulia, poskia, ryppyjä.

Botox on itse asiassa botuliini-nimistä hermomyrkkyä, mutta jos sana lääkeaine saa olosi tuntemaan paremmalta niin siitä vaan.

Vierailija
30/100 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eloweena kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin juuri Susannan tuoreen kuvan ja täytyy sanoa, että ei ole kovin hyvää mainosta omalle bisnekselleen. On mennyt nimittäin aika hurjan näköiseksi itse. Ja siis itsekin käyn kaikenlaisissa hoidoissa, mutta tuohon pisteeseen en ikinä haluaisi päätyä.

Susanna on ymmärtääkseni 54v. Laitapa tänne linkki hurjasta kuvasta, omaan silmään ei osunut googlaillessa mitään hurjia kuvia, päinvastoin. Näyttää kivalta blogissaan julkaisemassa kuvassa tämän vuoden alussa.

Google kuvahaku ja 15 tuntia sitten julkaistu Kouvolan Sanomien juttu ja siinä kuva. Ehkä sinun silmiisi näyttää normaalilta, mutta mun silmiin näyttää hurjalta. Sen näköinen en ainakaan itse haluaisi koskaan olla.

Siis minäkin oletin että mallia tiinajylhä/suvipitkänen/johannatukiainen, eli sellainen kun kaikkia aineita on käytetty aivan liikaa. Ihan normaalin näköinenhän Susanna on. Pitäisikö olla missin näköinen noita töitä tehdäkseen vai mitä oikein tarkoitat tuolla kommentillasi..?

Susanna on laittanut Tukiaisen huulitäytteet.

Vierailija
31/100 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan julkinen terveydenhoitosektorikin käyttää botoxia esim. pahan migreenin hoitoon. Pistokset laitetaan päähän ja ne estävät mm. migreenikohtauksia, että myrkkyä joo, mutta on se syöpähoidotkin myrkkyä. Toki huono vertaus, mutta en nyt lähtisi ihan maalaisena huutelemaan mistään botoxin käyttämisen hölmöydestä...

No joo ja mä en nyt menisi vertaamaan pahaa migreeniä ja muutamaa ryppyä otsassa toisiinsa. Siinä migreeninhoidossa on taatusti laskettu plussat ja mahdolliset miinukset ja todettu että kyllä, hoito kannattaa vaikka jotain ikävääkin voi seurata. Se paha migreeni kun lamauttaa ihmisen täysin toimintakyvyttömäksikin toisin kuin ne muutamat normaalin ikääntymisen aiheuttamat rypyt. Ja jos lamauttaa niin silloin oikeampi osoite on botox-piikittäjän sijaan mielenterveyspuolella.

Kukin toki saa tehdä kropalleen ihan mitä turhuuksia tykkää, kunhan käyttää siihen omia rahojaan eli ne (mahdolliset) korjauksetkin kustannetaan sitten ihan sieltä ikiomasta kukkarosta eikä tulla märisemään julkiseen terveydenhuoltoon, kun otsa lerpahtikin silmien päälle tai turpa on ristissä kuin pupujussilla.

Pikavippiä vaan pöytään.

Vierailija
32/100 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo on. Mutta Tuksu on kyllä myöntänyt, että Susanna suositteli ottamaan vähän vähemmän täytettä.

Vierailija
33/100 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa laittaa itse. Verkosta löytyy tosi edullisia ja ihanasti pakattuja tee-se-itse juttuja.

Vierailija
34/100 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Botoksilla saa kyllä ikuisen nuoruuden kun muistaa käyttää riittävän paljon ja riittävän usein.

Vierailija
35/100 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susanna on pistellyt botoxia mun leukaperiin.

Olen hirmu bruksaaja ja rikkonut useita puretakiskoja ja muutaman hampaan + muut niskahartia ongelmat, pääkivut jne. Mikään ei tuntunut auttavan. Kunnes luin botoxin käytöstä purentalihaksiin. Soitin muutamia paikkoja läpi ja kukin myönsivät, että näin on.

Eikun aikaa varaamaan ja sain tarvitsemani avun. Bruksaus ei ole loppunut, mutta tehot leuoista laski.

Ihan tavallinen perheenäiti vantaalta olen. Miettinyt nyt myös silmienvälissä olevan syvän kiukkuryppyni botoxoimista ja täyttämistä.

Vierailija
36/100 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekaan Susannan laittama botox ei vaikuttanut juuri mitenkään.. muissa paikoissa tehonnut normaalisti. En jaksanut valittaa, oli offerillasta ostettu tarjous.

37/100 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konsultoiko Susanna lääkäriä ennen pistoa? Olihan lääkäri paikalla? Botoxia ei noin vaan saa pistää!!

Vierailija
38/100 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, olen ihan tavallinen 35 vuotias nainen. Olen käynyt Susannalla poskien täytössä sekä Susannan klinikalla botoxhoidossa ja mesolangat ottamassa. Susanna siis ei ole laittanut minulle botoxia, mutta heidän klinikan lääkäri laittoi ja lopputulos on todella hyvä ja tyytyväinen olen.

Susanna laittoi poskiini täytettä ja tulos on erinomainen. Erittäin luonnollinen ja Susanna oli asiantunteva, ystävällinen ja kertoi koko ajan mitä tapahtuu.

Mesolangat minulle laittoi sairaanhoitaja Heli ja arvostan sitä, että Susanna itse suositteli minulle Heliä. Helin käsissä olo oli todella turvallinen ja toimenpide meni hyvin.

Voin lämpimästi suositella Susannaa ja koko hänen klinikkaansa. Naama ei ole muuttunut kumiseksi vaan minulta on kysytty mitä ihonhoitotuotteita käytän, kun näytän niin nuorelta :) Mielestäni se on juuri paras palaute mitä voi saada ja haluttu lopputulos, että naama on nuorekas, mutta ei luonnottoman näköinen.

Vierailija
39/100 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi valitettavasti Susanna Hanhinevaa pistoshoitajana suositella. Itselleni hän injektoi botoxia aivan liikaa, mistä seurasi sitten ongelmia kasvojen alueella useammaksi kuukaudeksi - ei koskaan myöntänyt virhettään, päinvastoin. Pysyisin hänen klinikastaan kaukana.

Vierailija
40/100 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susannan kanssa kaikki on hyvin just niin kauan kun ei tarvitse reklamoida... Ja ko. klinikalla on poistettu mm luomia ilman asianmukaisia lupia. Ja tehty Susannan toimesta täyteaineiden poistoa ja pistetty botoxia ilman vastaavaa lääkäriä. Reseptejä kirjoitti kuka tahansa lääkäri... Ei ole niin puhtoinen liiketoiminta kuin antaa rouva ymmärtää.... Onneksi viranomaisille tehty ilmoituksia ja tutkinnat käynnissä!!! Susanna on taitava puhumaan ja esittämään lujaa ammattilaista. Puheet ja teot vaan eroaa toisistaan. Muista asiakkaista puhutaan pahaa toisille asiakkaille, entisiä työntekijöitä mustamaalataan jne. Ei ole asiakkaana kiva kuunnella moista. Ja ainakin minusta se on erittäin epäammattimaista toimintaa....