Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä voi johtua jo tunteja kestänyt voimattomuuden tunne?

Vierailija
13.10.2018 |

Hengästyn jo hetken seisomisesta. Tein äsken pitsaa ja piti useasti istua lepäämään. Sydän tykyttää ja hiki nousee pintaan. Ei ole paha olo eikä millään tavalla flunssainen. Olen tänään käynyt aamulla lenkillä ja normaalisti kaupoilla ja siivoskellut. Kolmelta alkoi raajat tärisemään ja meni ihan kaikki voimat. Lepäilin pari tunia sängyssä ja nyt on siihen verrattuna jo parempi olo, mutta yhä heikko. Olen 44 vuotias normaalipainoinen nainen.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ensimmäinen kerta kun tapahtuu? Mulla keliakia teki tuota ennen diagnoosia. Ihan järjettömiä uupumuskohtauksia, toki olin muutenkin voimaton.

Vierailija
22/25 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt soitat heti. Ajattele jos susta ei ole enää aamulla soittajaksi :(.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni on auttanut, kun laitan kielen allle muutaman merisuolarakeen sulamaan.

Vierailija
24/25 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nestehukka? Pöpö tulossa ja kroppa taistelee sitä vastaan? En tiiä, soita varmuuden vuoksi päivystykseen, ei siitä haittaakaan ole.

Vierailija
25/25 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli paha paniikkikohtaus pari vuotta sitten. Päädyin ihan sairaalaa, koska kohtauksia vaan tuli ja tuli. Tässä on samoja tuntemuksia, mutta huomattavasti lievempänä. Voimat lähti kuitenkin.

Olen muutama viikko sitten vaihtanut työpaikkaa ja myönnän, että onhan se tuonut vähän stressiä tullessaan. Selkä ja hartiat on särkenyt myös tai no iskias kipuilee aika paljon tällä hetkellä. Voisiko se aiheuttaa tämän?

Ap