Lue keskustelun säännöt.
Jos joku sanoo menevänsä katsomaan jääkiekko-ottelua, kysytäänkö häneltä, onko hän harrastanut tai harrastaako joku perheenjäsen jääkiekkoa?
13.10.2018 |
Uskoisin, että yleensä noin ei oleteta. Mutta kun kävin katsomassa taitoluistelun Helsingin MM-kisoja ennen moni kysyi, kuten myös nyt, kun olen menossa katsomaan GP-kisoja samaa asia. Toisin sanoen minulta on jo ties kuinka moni kysynyt, että onko mulla lähipiirissä harrastajia vai olenko itse joskus harrastanut. Kun kerron että ei, kysytään että miksi sinä sitten niitä kisoja katsot. No siksi, kun tykkään katsoa lajia, ei ole mitään muuta syytä. Kun on kerran mahdollisuus nähdä alan huippuja Suomessa livenäkin, menen katsomaan. Onko muilla samoja kokemuksia jostain lajista?
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ihan normaali tapa ylläpitää keskustelua.
Kyllä itse oln kysynyt monelta. En millään pahalla, mutta minusta ihan hyvä keskustelun jatko. Itse en ymmärrä jääkiekosta mitään, joten tämän tyyppisellä keskustelukysymyksellä saa keskustelun käännettyä keskustelukaverin harrastuksiin tai perheeseen. Tai jos perheessä ei jääkiekkoa harrasteta, niin voi myös keskustella siitä miten on alkanut seuraamaan lajia.