Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvailepa ystävääsi jolla ei ole eikä tule TATUOINTIA

Vierailija
13.10.2018 |

?

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykäs, tasapainoinen, keski-ikäinen

Vierailija
22/75 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo. Minä, ja yksi naispuolinen ystäväni, ja yksi miespuolinen ystäväni. Ihan normaaleja ollaan, eikä olla kiinnostuttu muiden tatuoinneista pätkääkään. Miksi oltaisiin, kun selvästikään ne ei meitä kiinnosta tippaakaan, kun emme itsekään niitä ole halunneet ottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä lentoyhtiöllä, siisti ulkonäkö ja pukeutuminen, ei seuraa mitään trendejä ja villityksiä. Todella rauhallinen, sellainen kylmähermoinen järjellä ajattelija. Paras kaverini vuodesta 2001. Tosin eipä itsellänikään ole tatuointeja. :)

Vierailija
24/75 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ota. Harvalla on täydellinen tatuointi. Yhellä vain nähnyt super onnistuneen. Ei kiitos! Rumia ovat. Yök!😊

Vierailija
25/75 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu

Vierailija
26/75 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on vuoden paras ketju ja toivottavasti tyttäreni lukee tämän.

Vierailija
27/75 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Naisellinen nainen ja duunari.

Vierailija
28/75 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rempseä ja räväkkä kolmekymppinen yh-äiti. Pyörtyy jo verikokeessa neulakammonsa vuoksi.

Vierailija
29/75 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit todellakin olivat vielä 2000-luvun alussakin ihan siistejä juttuja, kun niitä ei ollut niin monella. Nykyään kun joka pissiksellä on jonkinlainen töherry on kaikki vaarallisuus ja jännittävyys tatuoinnista hävinnyt. Sori siitä, mutta näin se vaan on. Lisäksi ihmiset ovat niin pulleroisia ja huonoryhtisiä nykyään etteivät tatuoinnit näytä edes hyvältä.

Vierailija
30/75 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsevarma, kaunis, tyylikäs, menestynyt. Sellainen jonka ei tarvitse seurata jokaista typerää muotivillitystä tunteakseen olevansa jotenkin "massasta poikkeava". Vahva persoona jonka ei tarvitse ilmaista itseään nuhruisella tuherruksella 

Vierailija
31/75 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun kaveripiirissäni ole kellään, eikä itsellänikään ole.

Vierailija
32/75 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huippuälykäs komea oman tiensä kulkija, tekee mitä tahtoo, omapäinen ja vahva ihminen. Neuloilla pistely ei ole hänen juttunsa.

Vierailija
33/75 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnollinen, sellainen kuin meidän kaikkien tulisi vikoinemme ollakin

Vierailija
34/75 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas, kaunis ja luonnollinen vaimoni.

Vierailija
35/75 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mun kaveripiirissäni ole kellään, eikä itsellänikään ole.

Samat sanat! Tatuointi ei ole ollenkaan tavallinen juttu mun ympyröissä.

Vierailija
36/75 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sellainen massan perässä juoksija joka haluaa olla ns. Yksilöllinen!

Vierailija
37/75 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä muka voi tietää toisen puolesta ottaako se ikinä tatuoinnin? Ihme kysymys.

Epätodennäköisin tatuioinninottaja ystävistäni on ajaton, klassinen ihminen niin ulkoisesti kuin sisäisestikin. 

Vierailija
38/75 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

60-vuotias sairaseläkkeellä oleva laboratoriohoitaja. Mitä siitä nyt sitten pitäisi kuvailla? 

Ainakaan en ole nähnyt hänellä tatuointeja, ja on sentään muutama kerta tullut esim. saunottua yhdessä. En tietenkään voi olla varma siitä ettei niitä tule, mutta en oikein usko että tulisi, kun koskaan hän ei ole ottanut asiaa puheeksi millään tavoin, ei myöskään niin että oli paheksunut tatuointeja. Muuten kyllä toteuttaa mielitekojaan, esim. osti perintöä saatuaan moottoripyörän.

Vierailija
39/75 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tumma kaunis sairaanhoitaja

Hei tämä olen minä! Miehellänikään ei ole, eikä tule.

Vierailija
40/75 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisinko kärjistetysti, että kaikilla ystävillä joilla niitä ei ole eivätkä sellaisista tietääkseni haaveile, olisi rahaa hankkia minkä kokoinen ja arvoinen tatuointi tahansa.

Eli kuten jo ketjussa mainittu, korkeakoulutetut, työelämässä menestyvät ihmiset.

Ne joilla tatuointeja on tai niistä haaveilevat, olisi tatuointien käytetylle rahalle (ollut) paljon parempaakin käyttöä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme