Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvailepa ystävääsi jolla ei ole eikä tule TATUOINTIA

Vierailija
13.10.2018 |

?

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on käytössään minunkin elämänohjeeni. "Älä tietoisesti tee mitään, mitä voit joutua katumaan".

Vierailija
42/75 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika lihava, sai ensimmäisen oikean miessuhteensa 42-vuotiaana. Äänekäs ja hauska.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on kotoisin perheestä, jossa ei  oteta tatuointeja. Kunnollinen ja tunnollinen ihminen, joka pitää liikunnasta, kirjallisuudesta, taidenäyttelyistä ja kasvitieteellisistä puutarhoista. 

Eivät kaikki ole tatuointien kannattajia, vaikka heillä ei olisi mitään muiden tatuointeja vastaan. 

Vierailija
44/75 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

40vee akateeminen nainen. Tyyliltään outo sekoitus entisajan vanhapiikaa ja söpöä naapurintyttöä. Vähä sellainen boheemimpi versio Jenni Haukiosta.

Oonkohan mä tämä? 🤔 Kuulostaa ainakin ihan multa.

Ja joo, ei ole tatuointeja eikä tule! Hyi!

Vierailija
45/75 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkevä, menestynyt yrittäjä. Ihana.

Vierailija
46/75 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, duunari, työorientoitunut, itsevarma, lapseton, normaalivartaloinen

Mies, rakennusmestari, yh:n kasvattama, herkkä, yksi lapsi, tasainen, ylipainoinen

Mies, tietotekn. insinööri, eroperheen lapsi, "nörtti", kolme lasta, hieman ylipainoinen

Mies, arboristi, kasvissyöjä, lapseton, liikunnallinen, hoikka

Mies, sähkö- ja automaatiotekniikan insinööri, peliriippuvainen, lapseton, hoikka

Nainen, perhepäivähoitaja, kolme lasta, herkkä, "justiina", ylipainoinen

Nainen, suunnittelija, nyk.kotiäiti, rauhallinen, laiska, ylipainoinen

Nainen, "elämänkoululainen", viinaan menevä kuten koko suku, hyvin sirokokoinen

Nainen, tradenomi, nuorekas, besserwisser, äänekäs, yksi lapsi, hieman ylipainoinen

Nainen, lukio suoritettu, ravintola-alalla töissä, vela, elämäntapana konserti/festari, hoikka

Eli summasummarum, tatuoimaton voi olla minkä näköinen, kokoinen ja mihin ammattiin kuuluva vain.

Vierailija
47/75 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minunkaan kaveripiirissä juuri kenelläkään ole tatuointeja. 20 ystävättärestäni yhdellä on 2 pientä tatuointia. Olemme akateemisia, töissä käyviä kaupunkilaisia ikää vähän alle 40 v.

Vierailija
48/75 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole ystävää, jota kuvailla, joten kuvailen itseni. Suunnitellut muutaman tatuoinnin itselleni viimeisen 10 vuoden aikana, mutta mitään niistä en ole ottanut, kun mieli on aina parin kolmen vuoden kuluttua muuttunut. Olen viimein tajunnnut, ettei sellaista kuvaa löydy, jonka haluaisin pysyvästi iholle, kun se mieli kuitenkin muuttuu. Teema on aina sama (musiikki-aiheinen), mutta ideat vaihtuu. Tällä hetkellä olen todella iloinen, etten ottanut n. 3 vuotta sitten miettimääni tatuointia, koska en todellakaan haluaisi sitä enää.

Joten taitaa olla parempi, ettei minun ihoon mustetta piikitetä. En halua leimaa, josta pidän vain parin vuoden ajan ja loppuaika on sitten katumusta.

Sitä paitsi tässä iässä, jos ottaisin tatuoinnin, tulisi itselle lähinnä mielikuva elähtäneestä ja epätoivoisesta pubiruususta, vaikka en missään juottoloissa edes käy.

Vierailija
49/75 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkea oman tien kulkija, jolle terveys on tärkeää tai sitten vaan sitä mieltä, että tatskat ovat rumia ja enimmäkseen alemman luokan juttu. Harvoinhan niitä on älykkäillä, koulutetuilla, varakkailla ihmisillä, ainakaan isoja ja näkyviä.

Vierailija
50/75 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kjdlfskjflsjf kirjoitti:

Rohkea oman tien kulkija, jolle terveys on tärkeää tai sitten vaan sitä mieltä, että tatskat ovat rumia ja enimmäkseen alemman luokan juttu. Harvoinhan niitä on älykkäillä, koulutetuilla, varakkailla ihmisillä, ainakaan isoja ja näkyviä.

Sinä se olet täällä jo heti aamusta sönköttämässä pakkomiellettäsi. Onneksi ei olla tuttuja.

Tervetuloa muuten meidän työpaikallemme, kaikki ovat koulutettuja, ja tienaavat yli mediaanin, ja tatuointeja todellakin löytyy yhdeltä jos toiseltakin.

Vierailija
51/75 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kjdlfskjflsjf kirjoitti:

Sinä se olet täällä jo heti aamusta sönköttämässä pakkomiellettäsi. Onneksi ei olla tuttuja.

Tervetuloa muuten meidän työpaikallemme, kaikki ovat koulutettuja, ja tienaavat yli mediaanin, ja tatuointeja todellakin löytyy yhdeltä jos toiseltakin.

Ei ole vaikea päätellä, että osui arkaan paikkaan.

Ketjussa kysyttiin asiasta mihin et vastannut.

Minun ystäväni on opettaja joka kunnioittaa luontoa ja luonnollisuutta kuten minä itsekin.

Vierailija
52/75 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kjdlfskjflsjf kirjoitti:

Ei ole vaikea päätellä, että osui arkaan paikkaan.

Ketjussa kysyttiin asiasta mihin et vastannut.

Minun ystäväni on opettaja joka kunnioittaa luontoa ja luonnollisuutta kuten minä itsekin.

No ei osunut. Minulla ei ole tatuointeja (saatan kyllä joskus ottaa), miehelläni on pari pienehköä, jotka on molemmat ottanut ollessamme yhdessä, eikä ne haittaa mua yhtään. Taloutemme yhteenlasketut tulot ovat kk:ssa 8400 €, ja älykkäitä ja koulutettuja ollaan molemmat. Niinkuin ovat nuo tatuoifut kollegani myös.

Vierailija
53/75 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu!

Vierailija
54/75 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvailen itseäni. Tavallinen, luonnollinen nainen. Pitkät vääjäämättömät hiukset. Yksinkertainen, neutraali pukeutumistyyli. Normaali koti.

Minä en koe tarpeelliseksi ilmentää persoonallisuutta tatuoinneilla, erikoisilla vaatteilla, räväköillä väreillä, tuunatuilla roskalavalöydöillä, tai millään ihmeellisellä - se tulee kyllä ilmi muutenkin.

Vierailija
55/75 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelläkään ystävistäni ei ole, ei myöskään itselläni. Tiedän kyllä muutaman henkilön nimeltä, joilla on. Olen ict-alalla, työpaikallani on satoja ihmisiä, enkä tiedä ketään tatuoitua.

Vierailija
56/75 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvarillinen brunette, virkanainen ja hyvän kodin kasvatti ( tää on sit vitsi).

Vierailija
57/75 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali, järkevä ihminen.

Vierailija
58/75 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akatee.iset viisikymppiset, miehet ja naiset.

Vierailija
59/75 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmekymppinen, uskovainen , ylipainoinen vanhapiika joka uskalsi ottaa korviksetkin vasta kaksivitosena.

Vierailija
60/75 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, miun mies :D Itselläni on kuusi kuvaa, miehellä ei edes korvista ! Semmoinen metsätöissä oleva 170cm, vapaallakin mielummin verkkareissa kuin farkuissa kuljeskeleva vitsiniekka. Hyvä kokki, hyvä isä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme